Robert Frans 1.653 Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Nee, het gaat in Leviticus om het verbod je te laten tatoeëren voor een dode. Dat was, zo ik begreep, een cultisch rouwgebruik uit andere, omliggende godsdiensten waarmee de Israëliet radicaal diende te breken. Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Volgens mij was dat verbod uit Liviticus puur uit hygiëneredenen...Correct me if I'm wrong =] Die motivatie is in Leviticus niet te vinden. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Wat RobertF zegt. Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2011 Bezint eer gij begint... Wat het is zo verslavend. Heb er nu 2, mega mega pijnlijk, maar ze zijn zo mooi. Vanochtend bedacht dat het tijd wordt voor een derde Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2011 Waar heb jij ze dan? Ik vond het namelijk helemaal geen pijn doen. Enne, wat heb je? Ik wil binnen nu en een half jaar toch echt een tweede laten zetten. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 En nog steeds wil ik er best één, maar ik zou niet weten waar ik de rest van mijn leven mee rond zou willen lopen. Misschien dan toch een latijn-christelijke tekst in Gotisch hybride handschrift oid... Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 One ring to rule them all Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 En nog steeds wil ik er best één, maar ik zou niet weten waar ik de rest van mijn leven mee rond zou willen lopen. Misschien dan toch een latijn-christelijke tekst in Gotisch hybride handschrift oid... Je moet alleen iets laten zetten als je zeker weet dat je er de rest van je leven mee kunt leven en iets waar je 100% zeker van bent. Anders ga je spijt krijgen. En dat is bij een tattoo toch wel heel vervelend. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 En nog steeds wil ik er best één, maar ik zou niet weten waar ik de rest van mijn leven mee rond zou willen lopen. Misschien dan toch een latijn-christelijke tekst in Gotisch hybride handschrift oid... Et super mortuo non incidetis carnem vestram. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 En dat is bij een tattoo toch wel heel vervelend. Daar is een mooie oplossing voor: Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 28 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2011 En dat is bij een tattoo toch wel heel vervelend. Daar is een mooie oplossing voor: Er rest ons niets dan beschaving! Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 En dat is bij een tattoo toch wel heel vervelend. Daar is een mooie oplossing voor: Auw! Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 31 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2011 Bezint eer gij begint... Wat het is zo verslavend. Heb er nu 2, mega mega pijnlijk, maar ze zijn zo mooi. Vanochtend bedacht dat het tijd wordt voor een derde Leuk dat je er weer bent. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Ik wil een klein kruisje aan de binnenkant van m'n pols, wat ik misschien de komende week in Barcelona ga laten zetten. Moet zeggen dat ik die witte sleeve dusdanig mooi vind dat ik zelf misschien ook wel een witte tattoo wil laten zetten en dan kijken hoe het bevalt, om hem vervolgens uit te breiden. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Bezint eer gij begint... Wat het is zo verslavend. Heb er nu 2, mega mega pijnlijk, maar ze zijn zo mooi. Vanochtend bedacht dat het tijd wordt voor een derde Oh net als met piercings.. Ik wilde het eerst bij 1 houden. Heb er vrijdag twee bij laten zetten en ben nu al aan het nadenken over de volgende En ik vraag me ook wel af waar jij die tattoos dan hebt, want ik hoor toch ook van de meeste mensen dat het best meevalt met de pijn... @Nath: tof Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Nynthe heeft er iig 1 over haar ruggegraat.... Explains a lot, I guess. 't Is dat piercen vrij duur is en er hier geen fatsoenlijke tattoo/piercingstudio zit, anders was ik sneller overstag geweest Idem voor tattoo... Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Ouch, ruggegraat lijkt me geen pretje. Alhoewel binnenkant van pols me ook nogal pijnlijk lijkt. Piercen is inderdaad vrij duur, best jammer. Voor de prijs van een piercing kun je soms al een tattoo hebben. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Ah, hier was die post dus! Was em al kwijt in het piercingtopic [not thiking about dat er een apart tattoo topic was.... ] Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 3 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2011 Nynthe heeft er iig 1 over haar ruggegraat.... Explains a lot, I guess.'t Is dat piercen vrij duur is en er hier geen fatsoenlijke tattoo/piercingstudio zit, anders was ik sneller overstag geweest Idem voor tattoo... Piercen, tattoos. Het ligt er ook echt maar aan welke en bij wie, want sommige zijn gruwelijk lelijk en andere zijn prachtig En inderdaad, piercings zijn net zo verslavend. wel handig dat de moeder van een lief vriendinnetje van mij haar eigen piercing en tattooshop heeft Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 6 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2011 Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 6 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2011 Best lame, een grapje (bijna)permanent op jezelf tatoeëren. Als henna zou ik het nog wel doen, maar in het echt... Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 7 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2011 Ik zit nu in Barcelona en het valt me echt op hoe veel mensen hier wel geen tatoeage hebben. Veel mannen met hun armen vol *kwijl* en ook veel vrouwen met plakplaatjes op verschillende plekken. Tatoeages op onderbenen zie je heel veel bij vrouwen hier. Ik heb hier ook een shop gevonden die erg goed schijnt te zijn. Verleiding, verleiding, verleiding.. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 En nog steeds wil ik er best één, maar ik zou niet weten waar ik de rest van mijn leven mee rond zou willen lopen. Misschien dan toch een latijn-christelijke tekst in Gotisch hybride handschrift oid... Et super mortuo non incidetis carnem vestram. Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 Ik zit nu in Barcelona en het valt me echt op hoe veel mensen hier wel geen tatoeage hebben. Veel mannen met hun armen vol *kwijl* en ook veel vrouwen met plakplaatjes op verschillende plekken. Tatoeages op onderbenen zie je heel veel bij vrouwen hier.Ik heb hier ook een shop gevonden die erg goed schijnt te zijn. Verleiding, verleiding, verleiding.. * Ziet Nath al thuiskomen, van top tot teen onder de tattoeages. "Kijk ma, ben een beetje bijgekleurd." Link naar bericht Deel via andere websites
Hinata 0 Geplaatst 8 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2011 Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten