Credible 0 Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Beste Crediblers, Sinds 12 maart is Credible over gegaan op PHPBB3. In een eerdere aankondiging was hier al negatief door gebruikers op gereageerd. Nu we een maand verder zijn en een evaluatie hebben gehouden aan de hand van ervaringen en gebruikers input is er besloten om vanaf 1 mei in zijn geheel over te gaan op Facebook, dit naar aanleiding van feedback over PHPBB en hoe Credible er nu uit ziet. Credible streeft ernaar om te luisteren naar feedback van de users, iets wat je de laatste tijd niet zal zijn ontgaan. In de feedback van gebruikers kwam sterk naar voren dat de donkere achtergrond op het forum niet heel erg gewaardeerd wordt. Vergelijkingen alszijnde aanhanger van het duister werden gemaakt door gebruikers. Aangezien Credible graag geassocieerd wil worden met het Licht van Christus heeft ons dit besluit doen ingeven. Tot het einde van april zal de Facebook pagina openbaar zijn, daarna alleen zichtbaar voor hen die "like" hebben aangeklikt. Ga dus vandaag nog naar de Facebook pagina van Credible om ook na het einde van April mee te kunnen discussiëren over interessante onderwerpen als bijvoorbeeld Exorcisme. Het forum zal midden April offline worden gehaald en wordt als backup gehouden mocht het Facebook idee wat minder goed uitwerken dan gehoopt. We hopen op een fijne tijd met leerzame discussies! Groeten, Credible.nl Crew Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Ik haat 1 april. Dit is al de tweede keer dat ik een "WHUT?!" reactie krijg voordat ik me realiseer dat het vandaag stomme grapjes dag is. Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Er zijn weleens betere 1 april grappen geweest. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Opzich een logische stap. Facebook verdringt steeds meer de oude messageboards. Op deze manier gaat het forum met zijn tijd mee. Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 1 April kikker in je bil? Link naar bericht Deel via andere websites
Minifan 0 Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Jammer... Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Persoonlijk vind ik het ook jammer, maar wel begrijpelijk. Ik hoop alleen wel dat ik later er nog aan zou kunnen wennen. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Ik denk er over om nu te stoppen met Credible. Dit is echt te bespottelijk voor woorden. Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 ik denk dat jullie hooguit één vierde van jullie ledenbestand overhouden als jullie doorgaan met deze waanzin, maar goed, wie ben ik? Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Als die 1 vierde de 'leuke' users inhoudt dan ruimt het in ieder geval mooi op. Ik ben erg blij met deze stap, in ieder geval! Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Chapeau! Weer een wachtwoord minder te onthouden Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Als die 1 vierde de 'leuke' users inhoudt dan ruimt het in ieder geval mooi op. Grappig Joost, ik snap dat jullie met de tijd moeten meegaan, maar farcebook lijkt me niet de manier. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Chapeau! Weer een wachtwoord minder te onthouden Haha, zo kan je het ook zien ja Ik kan de teleurstellingen wel begrijpen (en om heel eerlijk te zijn hoeft het wmb ook niet, maar dat terzijde) maar het is wellicht even wennen Link naar bericht Deel via andere websites
ikbenivo 0 Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 En wat voor datum is het mensen...? Juist Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 ik denk dat jullie hooguit één vierde van jullie ledenbestand overhouden als jullie doorgaan met deze waanzin, maar goed, wie ben ik? Is die "één vierde" een subtiele hint? Leuk dat je terug bent trouwens, hopelijk is dat geen grap. Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 -laat maar Link naar bericht Deel via andere websites
ikbenivo 0 Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 is mijn bericht van net nou gewoon verwijderd...? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Tja, wat we er ook van vinden, het is de logische stap. Het afgelopen decennium was van de fora, nu moeten we met onze tijd mee en aansluiten bij de sociale netwerken (behalve Hyves). Link naar bericht Deel via andere websites
Miepje18 0 Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Hm, wat balen! Maar misschien moeten jullie er gewoon nog een nachtje over slapen;)? Link naar bericht Deel via andere websites
Propje 0 Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 1 april enzo?? Link naar bericht Deel via andere websites
Propje 0 Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Beste Crediblers,Sinds 12 maart is Credible over gegaan op PHPBB3. In een eerdere aankondiging was hier al negatief door gebruikers op gereageerd. Nu we een maand verder zijn en een evaluatie hebben gehouden aan de hand van ervaringen en gebruikers input is er besloten om vanaf 1 mei in zijn geheel over te gaan op Facebook, dit naar aanleiding van feedback over PHPBB en hoe Credible er nu uit ziet. Credible streeft ernaar om te luisteren naar feedback van de users, iets wat je de laatste tijd niet zal zijn ontgaan. In de feedback van gebruikers kwam sterk naar voren dat de donkere achtergrond op het forum niet heel erg gewaardeerd wordt. Vergelijkingen alszijnde aanhanger van het duister werden gemaakt door gebruikers. Aangezien Credible graag geassocieerd wil worden met het Licht van Christus heeft ons dit besluit doen ingeven. Tot het einde van april zal de Facebook pagina openbaar zijn, daarna alleen zichtbaar voor hen die "like" hebben aangeklikt. Ga dus vandaag nog naar de Facebook pagina van Credible om ook na het einde van April mee te kunnen discussiëren over interessante onderwerpen als bijvoorbeeld Exorcisme. Het forum zal midden April offline worden gehaald en wordt als backup gehouden mocht het Facebook idee wat minder goed uitwerken dan gehoopt. We hopen op een fijne tijd met leerzame discussies! Groeten, Credible.nl Crew maar ik neem aan dat dit wel te maken heeft met 1 april?? Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Moet je dat nog vragen? Alleen de mods reageren serieus en doen alsof het een goed idee is. Link naar bericht Deel via andere websites
Propje 0 Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Moet je dat nog vragen? Alleen de mods reageren serieus en doen alsof het een goed idee is. ow.. nja ik ben niet echt enorm helder vanochtend.. en ze zijn er gek genoeg voor Link naar bericht Deel via andere websites
camel 0 Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Vanuit technisch oogpunt is het ook zeer interessant: http://pagespeed.googlelabs.com/#url=fo ... bile=false http://pagespeed.googlelabs.com/#url=fr ... bile=false Het forum haalt een snelheidsscore van 53 uit 100, en de frontpage een whopping 44 uit 100. Facebook daarentegen: http://pagespeed.googlelabs.com/#url=fa ... bile=false 99/100. Ik ben voor Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten