Thorgrem 430 Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Wat is niet toegestaan? Als wij in gesprek zijn over x of y dat ik dan vervolgens verwijs naar site a of b en dat je daar dan zelf het antwoord maar moet vinden. Een korte samenvatting met verwijzing zou wel kunnen. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Het is peaches die met de link komt, in dit geval een boek waar al eerder in de discussie naar verwezen is. Aangezien het niet als argument is maar om aanvullende informatie te geven, is het gewoon toegestaan. En interessant. Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Wat is niet toegestaan? Als wij in gesprek zijn over x of y dat ik dan vervolgens verwijs naar site a of b en dat je daar dan zelf het antwoord maar moet vinden. Een korte samenvatting met verwijzing zou wel kunnen. Ik begrijp het en lees dat boek waarschijnlijk toch niet. Een korte samenvatting zou ik wel lezen. Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 26 december 2012 Rapport Share Geplaatst 26 december 2012 Het is peaches die met de link komt, in dit geval een boek waar al eerder in de discussie naar verwezen is. Aangezien het niet als argument is maar om aanvullende informatie te geven, is het gewoon toegestaan. En interessant. Ow ok, ik houd me aanbevolen voor een korte samenvatting. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten