RaXz 3 Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Ik vond dat boek van Verne zo gaaf vroeger. Link naar bericht Deel via andere websites
Seek&Find 0 Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Twee uber-christelijke TV-series, met een Rechtschapen Vader en veel Wijze Lessen. Dat die hier nog niet gepasseerd zijn... De Waltons: Little house on the prairie: Vooral als in de trailer dat kleine meisje valt als ze de heuvel afrent... Ik weet zo even niet in welke van de twee series dat was. Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Twee uber-christelijke TV-series, met een Rechtschapen Vader en veel Wijze Lessen. Dat die hier nog niet gepasseerd zijn... De Waltons: Little house on the prairie: Vooral als in de trailer dat kleine meisje valt als ze de heuvel afrent... Ik weet zo even niet in welke van de twee series dat was. Little house on the prairie.. Dat keek ik op mn 7de al en nog vind ik het leuk om 's ochtends te kijken als mn moeder de kids naar school brengt. (Niet dat ik al zo oud ben dat ik aan jeugd-sentimenten doe ) Link naar bericht Deel via andere websites
RaXz 3 Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 (Niet dat ik al zo oud ben dat ik aan jeugd-sentimenten doe ) Geniet ervan, eens komt de tijd tik tak.... Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 De superhero-fix van mijn jeugd. Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Ik weet niet meer of ik deze al in dit topic had geplaatst: Dr. Snuggles Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 14 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 @Seek&Find: Vallende meisje was bij The Little House on the Prairie want The Waltons ken ik niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Seek&Find 0 Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 @Seek&Find:Vallende meisje was bij The Little House on the Prairie want The Waltons ken ik niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 Vergeet Antonia Banderas, dit is de enige ware Zorro. Vroeger was het elke dag te zien op Ketnet. Link naar bericht Deel via andere websites
Patrick Matthias 0 Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 écht een Held! Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 YEAAAAAH Boes Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 Vergeet Antonia Banderas, dit is de enige ware Zorro.Vroeger was het elke dag te zien op Ketnet. Oh dear, Guy Williams. Als minimorpho, ik zat ik groep 7 ofzo, was ik helemaal fan van hem (en sergeant Garcia ) en wilde ik de beste man eens opzoeken. Dus ja, de Engelse taal was mij vreemd, en Guy spreek je uit als Kaj. Omdat ik van de aftiteling wist dat er een G en Y inzat, heb ik er toen een briljante combi van gemaakt. Ik kwam lijktwit beneden, iets wat ik m'n leven lang nog te horen ga krijgen Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 Hahahaha, episch. Dat is nou nog eens een Sarge Garcia actie! Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 23 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2011 De youtube code werk niet als er een '&' in staat. Je moet de '&' en de tekst erachter weghalen, dan doet die het. [/helpfull usert] Link naar bericht Deel via andere websites
Pinkeltje 0 Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Vergeet Antonia Banderas, dit is de enige ware Zorro.Vroeger was het elke dag te zien op Ketnet. Don Diego! Ik keek dat ook altijd op Ketnet, het was vanaf 19.00. En dan speelde ik het na met lego, compleet met geheime kamer om in om te kleden en Tornado te stallen. En nu kijk ik het op youtube, daar staan alle afleveringen (wel in drieën geknipt). Nooit geweten trouwens dat het oorspronkelijk zwartwit was en dat het ingekleurd was. Dat hebben ze dan goed gedaan.. Oh, ook op Ketnet: "Grasshopper" Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Offuuhh... Skippyyyyyyy, skippy, skippy the bush kangaroo :# Vooruit, met filmpje Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Van de week proefde ik ze onverwacht weer: toffeetjes. Dus die met die fruitsmaken en de dropsmaak, verpakt in papiertjes die je aan beide zijden open moest draaien en die soms een beetje aan de toffeetjes bleven zitten. Dat was alweer héél lang geleden. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Ik zat er van de week nog aan te denken. Vooral die gele met vanille\advocaat smaak ofzo Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 En van die hele vieze kauwgom, die zo fantastisch was... Want er zat een 'tattoo' bij! Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Don Diego! Ik keek dat ook altijd op Ketnet, het was vanaf 19.00. En dan speelde ik het na met lego, compleet met geheime kamer om in om te kleden en Tornado te stallen. Ben jij mij? Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 26 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2011 Jullie zijn iig allebei een beetje raar. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2011 Jullie zijn iig allebei een beetje raar. Onder de vlag van Jeugdsentiment kom je de vreemdste dingen tegen. Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2011 Jullie zijn iig allebei een beetje raar. Onder de vlag van Jeugdsentiment kom je de vreemdste dingen tegen. Fascinerend, niet? * Ursa bouwde vroeger ook complete ruimtekolonies en kick-ass ruimteschepen met lasers en kanonnen. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 27 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2011 Jullie zijn iig allebei een beetje raar. Onder de vlag van Jeugdsentiment kom je de vreemdste dingen tegen. Fascinerend, niet? * Ursa bouwde vroeger ook complete ruimtekolonies en kick-ass ruimteschepen met lasers en kanonnen. Ja, ik had geen weet van ruimteschepen enzo, Lego blijft wel gewoon vet. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten