Hongerige Wolf 0 Geplaatst 18 november 2010 Rapport Share Geplaatst 18 november 2010 Ik weet dat het nog te vroeg is om over kerst te praten, maar dit vergt voorbereiding. Ik maak altijd zelf mijn kerstkaarten. Ik ga ze niet zitten borduren ofzo maar maak, steel of bewerk een ontwerp, druk dat in bulk af (of laat dat doen) en plak het op gekleurde kaarten. Dan is het persoonlijk, maar niet te veel werk. Vorig jaar had ik deze: Leuk ook dat andere mensen er nu alweer druk mee bezig zijn. Ik vond deze heel leuk bijvoorbeeld: Zijn er hier nog meer kaartenmakers, en hebben jullie al iets bedacht? Ik heb nl. nog niks, en het uitvoeren kost ook altijd best veel tijd dus de tijd dringt. Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 18 november 2010 Rapport Share Geplaatst 18 november 2010 Ik maakte vroeger altijd een paar maanden voor kerst op zondag met mijn oma kerstkaarten Met vanalles eigenlijk; theezakjes, kerststickers, origami, airbrush, kleurzand, teksten met verschillende kleuren pennen (goud, zilver, groen en rood voornamelijk) en zelf creatief zijn met snijden, knippen en plakken en verschillende kleuren papier gebruiken. Zijn hele mooie kunstwerkjes uitgekomen Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 18 november 2010 Rapport Share Geplaatst 18 november 2010 Admod note: Titelfix. Link naar bericht Deel via andere websites
Propje 0 Geplaatst 18 november 2010 Rapport Share Geplaatst 18 november 2010 Onze kerstkaart van vorig jaar: En ik geloof dat mn zusje al begonnen is met het tekenen van de kaart voor dit jaar.. Link naar bericht Deel via andere websites
Hinata 0 Geplaatst 18 november 2010 Rapport Share Geplaatst 18 november 2010 Ik geloof dat ik ook vast ga beginnen. Ik laat het wel zien als het iets geworden is. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 18 november 2010 Rapport Share Geplaatst 18 november 2010 Mijn mama maakte vroeger echt superleuke kerstkaarten, we hadden een doka thuis en daar zat ze echt uren te prutsen met pre-photoshop-fotobewerkingen. Onze geboortekaartjes heeft ze trouwens ook zelfgemaakt. Zelf ben ik er veel te lui voor vrees ik. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 18 november 2010 Rapport Share Geplaatst 18 november 2010 Ik weet nog niet of ik dit jaar zelf kaarten ga(laten) maken. Zit wel wat te bedenken, ik zal wel zien. Heb gelukkig nog even. Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 18 november 2010 Rapport Share Geplaatst 18 november 2010 Ik denk dat ik dit jaar misschien ook maar eens kerstkaarten ga maken (wat in de praktijk meestal nieuwjaarskaarten worden, maar dat is ook leuk) Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 18 november 2010 Rapport Share Geplaatst 18 november 2010 Ik heb voor 2,50 kaarten bij de hoogvliet gehaald. Lekker makkelijk. Alhoewel ik als kind net als Liset bij oma kaarten ging maken. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 18 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2010 Wauw Propje, heeft je zusje die getekend? Echt goed. Link naar bericht Deel via andere websites
Propje 0 Geplaatst 18 november 2010 Rapport Share Geplaatst 18 november 2010 Quote: Op donderdag 18 november 2010 18:51:12 schreef Hongerige Wolf het volgende: Wauw Propje, heeft je zusje die getekend? Echt goed. ja doet ze leuk he?! Ze is nu ook gevraagd om voor universiteitsbrief elke twee weken een figuurtje te tekenen (bij de ingezonden brieven) doet ze ook best geinig vind ik.. helemaal als je de brieven erbij leest of de briefschrijvers kent.. heeft ze wel paar van online staan: link Samengevoegd: link vooral die studie-ontwijkend-gedrag-tekeningen vind ik wel geinig gedaan Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 18 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2010 Ik wil deze mok hebben! link Heel graag. Link naar bericht Deel via andere websites
Propje 0 Geplaatst 18 november 2010 Rapport Share Geplaatst 18 november 2010 Quote: Op donderdag 18 november 2010 19:22:26 schreef Hongerige Wolf het volgende: Ik wil deze mok hebben! link Heel graag. hihi die heb ik cadeau gekregen van hr sorry Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 18 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2010 Jammer. Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 18 november 2010 Rapport Share Geplaatst 18 november 2010 Bij ons wordt de nieuwjaarskaart digitaal geknipt en geplakt en vervolgens als foto's afgedrukt bij de Hema. Bij grotere aantallen is dat een stuk goedkoper dan als kaart laten afdrukken. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 18 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2010 Zo doe ik het inderdaad ook meestal. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 19 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 november 2010 Ik heb het! Ik ga het plan vanavond/morgen uitvoeren. Ik ga nu waskrijt kopen. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 20 november 2010 Rapport Share Geplaatst 20 november 2010 Post je foto's? Ik ben benieuwd. Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 20 november 2010 Rapport Share Geplaatst 20 november 2010 Er is een stel dat mijn ouders standaard als kaart een foto stuurt van het hele gezin op vakantie op bijvoorbeeld Hawaii. Dan is het winter en het is koud en dan krijg je een kaart met daarop mensen in korte broek! Mijn vader en ik hebben net als dat stel ook een traditie ontwikkeld: elk jaar gaat die kaart in de open haard. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 20 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2010 @Iria: Doe ik. Het zal nog wel even duren; blijkt ingewikkelder te zijn dan ik dacht. @TBM: Herkenbaar. Mijn ouders sturen altijd een kaart van hun huis + sneeuw, hun hond + sneeuw, hun geit + sneeuw, eender welk dier (ze hebben er nogal veel) + sneeuw... Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 20 november 2010 Rapport Share Geplaatst 20 november 2010 Dat is tenminste nog met sneeuw. Niet met de brandende zon van Honolulu ofzo. Mijn ouders proberen overigens als er sneeuw ligt altijd bijzondere landschappen te fotograferen. Dat wordt dan ook een kaart. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 20 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2010 Ja, met sneeuw is het wel iets relevanter ofzo. Maar toch zit het me niet lekker. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 22 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Concept, en dan op zwarte achtergrond. Zo ongeveer: Link naar bericht Deel via andere websites
Propje 0 Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 leuk! Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 22 november 2010 Rapport Share Geplaatst 22 november 2010 Creatief idee! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten