Spring naar bijdragen

Kerstkaarten (crea)


Aanbevolen berichten

Ik weet dat het nog te vroeg is om over kerst te praten, maar dit vergt voorbereiding. Ik maak altijd zelf mijn kerstkaarten. Ik ga ze niet zitten borduren ofzo maar maak, steel of bewerk een ontwerp, druk dat in bulk af (of laat dat doen) en plak het op gekleurde kaarten. Dan is het persoonlijk, maar niet te veel werk. Vorig jaar had ik deze:

3803200306_277ff8e80f.jpg

Leuk ook dat andere mensen er nu alweer druk mee bezig zijn. Ik vond deze heel leuk bijvoorbeeld:

5147944464_3d24ed83e0.jpg

Zijn er hier nog meer kaartenmakers, en hebben jullie al iets bedacht? Ik heb nl. nog niks, en het uitvoeren kost ook altijd best veel tijd dus de tijd dringt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik maakte vroeger altijd een paar maanden voor kerst op zondag met mijn oma kerstkaarten smile.gif Met vanalles eigenlijk; theezakjes, kerststickers, origami, airbrush, kleurzand, teksten met verschillende kleuren pennen (goud, zilver, groen en rood voornamelijk) en zelf creatief zijn met snijden, knippen en plakken en verschillende kleuren papier gebruiken. Zijn hele mooie kunstwerkjes uitgekomen smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn mama maakte vroeger echt superleuke kerstkaarten, we hadden een doka thuis en daar zat ze echt uren te prutsen met pre-photoshop-fotobewerkingen. Onze geboortekaartjes heeft ze trouwens ook zelfgemaakt. Zelf ben ik er veel te lui voor vrees ik. bloos.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Wauw Propje, heeft je zusje die getekend? Echt goed.

ja doet ze leuk he?! Ze is nu ook gevraagd om voor universiteitsbrief elke twee weken een figuurtje te tekenen (bij de ingezonden brieven) doet ze ook best geinig vind ik.. helemaal als je de brieven erbij leest of de briefschrijvers kent.. heeft ze wel paar van online staan:

link


Samengevoegd:

link vooral die studie-ontwijkend-gedrag-tekeningen vind ik wel geinig gedaan smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er is een stel dat mijn ouders standaard als kaart een foto stuurt van het hele gezin op vakantie op bijvoorbeeld Hawaii. Dan is het winter en het is koud en dan krijg je een kaart met daarop mensen in korte broek!

Mijn vader en ik hebben net als dat stel ook een traditie ontwikkeld: elk jaar gaat die kaart in de open haard.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid