Gast Anon_phpbb Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 link Uitkijken tot het eind. Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Die ga ik kijken als ik wat minder gaar ben..... Ik houw wel van mordernuh kuntst Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Na vijf minuten afgehaakt. Misschien wordt het daarna nog wat maar de eerste minuten waren zo dodelijk saai dat ik vreesde voor mijn leven als ik verder zou kijken. Tijdens de eerste halve minuut dacht ik dat het me zou gaan boeien, dat deed het niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 Olorin vond het mooi. Ik weet niet goed wat ik er van vond, mooi is niet het juiste woord, ergens ook wel maar ook droef en waar en herkenbaar en een beetje pijnlijk misschien, maar net ook weer ontroerend omdat het waar is. Ofzo. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 10 september 2010 Rapport Share Geplaatst 10 september 2010 ze doet wel veel met die plastic zak.. na 6 min. afgehaakt, maar vind het op zich wel iets schattigs hebben. Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 11 september 2010 Rapport Share Geplaatst 11 september 2010 Met 90 kbps begin ik er niet eens aan, maar morgen bij mijn vriend zal 'k eens kijken Ben toch wel benieuwd! Ik dacht bij de topictitel aanvankelijk aan een filmpje waarbij een plastic zak die in de wind aan het 'dansen' is, werd gefilmd, verder niets. Maar volgens mij is dat 'm niet, nadat ik het allereerste begin (2 seconden, duurde al minstens 20 seconden om te laden ) gezien heb. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 11 september 2010 Rapport Share Geplaatst 11 september 2010 Quote: Op zaterdag 11 september 2010 09:04:28 schreef wateengedoe2 het volgende: Ik dacht bij de topictitel aanvankelijk aan een filmpje waarbij een plastic zak die in de wind aan het 'dansen' is, werd gefilmd, verder niets. Ja precies. Ik dacht ook al: "Gadver, niet weer American Beauty." Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 11 september 2010 Rapport Share Geplaatst 11 september 2010 Quote: Op zaterdag 11 september 2010 09:09:10 schreef Hongerige Wolf het volgende: [...] Ja precies. Ik dacht ook al: "Gadver, niet weer American Beauty ." Oh ja, dát was het! Dank voor het opfrissen van mijn geheugen Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 11 september 2010 Rapport Share Geplaatst 11 september 2010 Ik vond dat filmpje geen zak aan. *Padoem tssss* Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 11 september 2010 Rapport Share Geplaatst 11 september 2010 Mooie tragiek. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 11 september 2010 Rapport Share Geplaatst 11 september 2010 Als je het uitkijkt, zie je dat het een promo is voor milieu-vriendelijke tassen. Dit even voor de premature afhakers Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 11 september 2010 Rapport Share Geplaatst 11 september 2010 Quote: Op zaterdag 11 september 2010 11:33:41 schreef Cornelius van Wijck het volgende: Als je het uitkijkt, zie je dat het een promo is voor milieu-vriendelijke tassen. Dit even voor de premature afhakers Maar die milieu vriendelijke tas was op aarde al lang weggerot terwijl deze tas uiteindelijk in de hemel terecht is gekomen (tenminste zo interpreteer ik het einde van de film). Maar over het algemeen, a waste of time. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 11 september 2010 Rapport Share Geplaatst 11 september 2010 lol, ok, ik hoor het al, niet aan jullie besteed Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 11 september 2010 Rapport Share Geplaatst 11 september 2010 Quote: Op zaterdag 11 september 2010 12:08:38 schreef Cornelius van Wijck het volgende: lol, ok, ik hoor het al, niet aan jullie besteed Ik vind het een mooi en ontroerend filmpje hoor. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 11 september 2010 Rapport Share Geplaatst 11 september 2010 Quote: Op zaterdag 11 september 2010 12:08:38 schreef Cornelius van Wijck het volgende: lol, ok, ik hoor het al, niet aan jullie besteed Ik spreek enkel voor mijzelf. En sorry, dit is idd niet iets voor mij. Maar misschien juist wel voor anderen. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 11 september 2010 Rapport Share Geplaatst 11 september 2010 Het geeft niks hoor. Ik vond het mooi, vooral als je je helemaal op het einde realiseert wat het doel van het filmpje is. "Ik zou willen dat mijn schepper me sterfelijk had gemaakt" vond ik wel sterk. Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 11 september 2010 Rapport Share Geplaatst 11 september 2010 ik heb pas enkele 10 seconden fragmentjes gezien, geen tijd nu, maar ik weet nu al dat ik het een mooie korte film vind. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten