Jyoti 0 Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 De zombie-soundtrack, speciaal voor u samengesteld door Iria die geen zin heeft om naar bed te gaan maar ook volstrekt niks nuttigs weet te bedenken om om één voor drie 's nachts met haar tijd te doen! the creepshow - zombies ate her brain: link kitty in a casket - bride of the monster: the brains - more brains: zombina & the skeletones - nobody likes you when you're dead: the priscillas - all my friends are zombies: avenged sevenfold - a little piece of heaven: link (met dank aan Morpho) zombina & the skeletones - zombie hop: (want zombina is zo cool dat ze er twee keer in mag) the zombeatles - a hard day's night of the living dead: ghoultown - mistress of the dark: (ok, strikt genomen geen zombies, maar who cares, leuk nummer met geweldige clip) Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 9 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ik schuifel weer mee met de Bash, Iria. Die soundtrack luister ik vanavond Samengevoegd: Misschien hebben jullie het afgrijselijke nieuws gehoord: De octopus Paul heeft het verlies van NL voorspelt We kunnen de zaak mss redden door Nederlanders aan de Kraken te offeren. Dus wie is bereid zijn leven op te offeren voor zijn land? Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Mwaha, ik ben geen Nederlander! Octopussen moeten het maar gewoon eens houden bij zaken waarvoor ze gemaakt zijn, zwemmen en eng doen in scheepswrakken en hentai enzo, al dat toekomstvoorspelgedoe vind ik niks. Laat dat maar over aan mollige vrouwen met jurken uit goedkoop fluweel en te veel hangers om hun nek. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Hmmmm, ontbijt. Lekkere hapjes in the Rothwell Building! De xp's komen wel vlotjes binnen tegenwoordig, I like. Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 9 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ik wel, het zal er wel op uitdraaien dat ik mezelf moet gaan offeren. Samengevoegd: Is de mall al op dan? Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ja, dat ging vlotjes, die mall. Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 9 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Quote: Op vrijdag 09 juli 2010 15:04:49 schreef Iriacynthe het volgende: Ja, dat ging vlotjes, die mall. Dat gaat altijd vlotjes met de Big Bash 3 lijkt wel, een paar uur en dan is het voorbij..... Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ja, best frustrerend als je mee de barricades omvergeworpen hebt. Je doet al je AP op aan binnenkomen, en eenmaal je binnen bent hebt je niks meer, en tegen dat je weer wat hebt is alles al op. Maar ja, iemand moet het doen he. Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 9 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Van babahz (tot lvl 6-10 afhankelijk van de definitie) wordt niet verwacht dat ze decaden hoor.... Die hoeven alleen maar te eten en krijgen hagz.... Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Ik ben te ongeduldig, als er zo'n gebouw is waarbinnen je de mensjes haast ruikt maar ze zitten achter zo'n hele barricade verstopt heb ik geen zin om te zitten wachten tot een ander het openkrijgt en begin ik er gewoon zelf aan. Dus eigenlijk is het mijn eigen schuld en moet ik niet zeuren, maar ik ben een vrouw dus zeuren ligt in mijn natuurlijke aard. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Helaas kan ik (op het werk) niet op de site van het spel komen maar voor degenen die de iPhone-tegenhanger Vampires Live spelen, mijn code is PTTVPC Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Volgens mij heb ik vannacht gedroomd over zombies en barricades openbreken enzo, en toen ging mijn cakeje dood en was ik ontzettend chagrijnig. Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 9 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Breken mag wel hoor, maar bekijk het vanuit de groep. veel Bashers zijn uitgeleveled en hebben de XP niet echt nodig. De groep heeft er dus meer belang bij als jij snel groot en sterk wordt, dus als je veel eet.... Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Dan moeten ze verdorie maar eens wat sneller gebouwen openbreken! Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 9 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Quote: Op vrijdag 09 juli 2010 15:40:58 schreef Iriacynthe het volgende: Dan moeten ze verdorie maar eens wat sneller gebouwen openbreken! Ze gaan anders vrij snel heur. wijken worden in een paar dagen compleet gesloopt op dit moment... Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Nja, true, ik ben gewoon een wandelend stuk ongeduld. Bovendien vind ik dat het iets bevredigends heeft, die barricades zien afbrokkelen, de hapjes steeds bereikbaarder zien worden... Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 9 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Mah zambah haz hagz babah zambah.... En twee mensje de frisse lucht in gesleept bovendien waar hun nieuwe vriendjes al klaarstaan. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Wat ben je toch een schatje! Ik ben AP-loos momenteel. Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 vanuit zanzibar toch even snel twee mensen twee mensen blij gemaakt (ze kunnen straks weer vrolijk als zombies verder ) Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 9 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2010 Quote: Op vrijdag 09 juli 2010 16:09:17 schreef hopeloos het volgende: vanuit zanzibar Dat noemen we ook wel ZANZ!BARHAH Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Men breekt Pettyfer Towers (in Houldenbank) open en voor één keer ben ik niet (meer) duchtig mee aan het breken maar wacht ik even tot de rest het open heeft zodat ik mijn resterende 13 AP lekker kan gebruiken om te knabbelen. Wie wil eten kan stilaan die richting uit schuifelen, denk niet dat het nog zo lang duurt. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 10 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 10 juli 2010 Iiiieeeeeh, stoute harmanz hebben de boel geherbarricadeerd toen alles bijna om lag! Ja, dat krijg je als ik eens niet meedoe... Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Trett Bank heeft geen barricades meer maar de deur zit vast en ik heb geen deur-open-skills. Wie die wel heeft, kom maar, zit vast heel wat lekkers binnen! Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 11 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Het is open, 2 breinen binnen. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 11 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2010 Aaargh, net nu doet mijn verbinding moeilijk en wil die site niet open! Niet alles opeten hoor. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten