Eli7 0 Geplaatst 5 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2013 Is er iemand al CIV5 Brave New World aan het spelen? Eigenlijk wil ik 'm graag maar ik wacht even tot er een mooie aanbieding is (op Steam). Klinkt interessant... Heb Civ 2 t/m 5 iig heel veel gespeeld. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 5 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2013 BNW is de nieuwste uitbreiding. Aantal dingen op de kop gegooid, aantal nieuwe civs... de commentaren zijn wel positief! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 5 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2013 Ben net weer begonnen met world of tanks via wine. Heerlijk. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Cyrillisch 0 Geplaatst 5 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2013 Is er iemand al CIV5 Brave New World aan het spelen? Eigenlijk wil ik 'm graag maar ik wacht even tot er een mooie aanbieding is (op Steam). Ik ben er niet zo enthousiast over. Vooral omdat ik er niks van kan. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 5 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2013 Is er iemand al CIV5 Brave New World aan het spelen? Eigenlijk wil ik 'm graag maar ik wacht even tot er een mooie aanbieding is (op Steam). Ik ben er niet zo enthousiast over. Vooral omdat ik er niks van kan. Maar... dan kun met Theodora van het Byzanthijnse Rijk spelen en krijg je een extra 'religious trait'. En de Hagia Sophia bouwen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Cyrillisch 0 Geplaatst 9 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2013 Is er iemand al CIV5 Brave New World aan het spelen? Eigenlijk wil ik 'm graag maar ik wacht even tot er een mooie aanbieding is (op Steam). Ik ben er niet zo enthousiast over. Vooral omdat ik er niks van kan. Maar... dan kun met Theodora van het Byzanthijnse Rijk spelen en krijg je een extra 'religious trait'. En de Hagia Sophia bouwen. Oeh, aanlokkelijk Theodora's main theme is een soort vreemde versie van de Byzantijnse hymne Phos Hilaron. [/nerd] Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 11 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 Ik weet niet wie het is, maar hij schijnt bekend te zijn in de VS. Hij speelt op een Atari spelcomputer en heeft toch wel een frisse kijk erop: http://www.dumpert.nl/mediabase/6557363 ... atari.html Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 11 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 Kwam er achter dat de gesave games van Resident Evil 3 niet op mijn sd kaartje maar op de verkochte telefoon stonden haha. Dus gisteren maar weer opnieuw begonnen. Wat n oldskool edoch vet spel is t toch ook. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
daveer91 0 Geplaatst 11 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2013 Ik weet niet wie het is, maar hij schijnt bekend te zijn in de VS. Hij speelt op een Atari spelcomputer en heeft toch wel een frisse kijk erop: http://www.dumpert.nl/mediabase/6557363 ... atari.html Jup,dat is Conan O'Brian. Hij is ook naar de E3 ( grootste gamebeurs) geweest dit jaar. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2013 Europa Universalis IV schijnt inmiddels uitgekomen te zijn. Iemand er ervaring mee? Ikzelf heb deel I en III kapot gespeeld en weet niet of het wel zo'n verstandig idee is om deze te kopen.... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2013 Ik had de demo gedownload maar die deed het niet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2013 Ik had de demo gedownload maar die deed het niet. Dan ga ik maar eens kijken of ze een OSX demo hebben. Edit: gevonden op steak. Maar helaas trekt mijn computer het niet. Weer een dilemma opgelost. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 25 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2013 Ik speel onlangs weer Dead Island. Heerlijke dismemberment system zit daarin Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 26 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2013 Toevallig kwam ik op de internets een nieuwe paardenracegame tegen uit Japan.... Japan World Cup 3 Wat kunnen we hier nou van zeggen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Wietse 0 Geplaatst 26 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2013 Doet mij denken aan zwartecros:P Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 7 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2013 Zo ik heb nu CIV5 BNW helemaal legaal. Zeker de moeite waard! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 8 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2013 Kon me afgelopen vrijdag niet inhouden.... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 11 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2013 Volgens mij is vandaag de nieuwe Pokemon uitgekomen voor de 3DS. Ikzelf speel het niet, ga het ook niet spelen. Maar zijn er hier nog echte Pokemon vangers? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 14 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2013 Een nogal merkwaardige manier van schaken: http://www.dumpert.nl/mediabase/6566664 ... hoort.html Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 14 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2013 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 12 december 2013 Rapport Share Geplaatst 12 december 2013 Grappig plaatje over de huidige en toekomstige staat van games. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Cyrillisch 0 Geplaatst 15 december 2013 Rapport Share Geplaatst 15 december 2013 Helaas maar al te waar Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 16 december 2013 Rapport Share Geplaatst 16 december 2013 Helaas maar al te waar Gelukkig zijn er in de periode 1995-2005 zoveel leuke games uitgekomen dat ik tot het einde mijn levensdagen genoeg te doen heb. (ook omdat ik duidelijk merk dat hoe langer die levensdagen duren hoe minder behoefte ik heb om een computergame te spelen.) (Al moet ik bekennen dat ik in 2013 wel Candy Crush tot lvl 168 heb gespeeld) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 26 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2014 Nog een maandje wachten en dan: Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 26 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2014 Zier er een beetje uit qua type game als Heroes of Might and Magic, kan dat kloppen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten