Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Tsja, chatroulette. Wie het niet kent: lees even deze blog & kijk het filmpje.

Ik heb nu twee keer op Chatroulette gezeten. De eerste keer doorklikken is raar, maar je went er aan. Ergens is het wel leuk. Ik had een grappig gesprek met een Ier (inclusief dik accent, ook in z'n typen) over muziek tot ik perongeluk verkeerd klikte op mijn vaders laptop. Weg was de Ier met het leuke accent.

Het concept is simpel. Je chat met een wildvreemde met de webcam aan. Bevalt je gesprekspartner niet dan klik je door. Het is bizar en leuk tegelijkertijd.

Nadeel is wel dat er schijnt behoorlijk wat perverts op zitten. Het mannetje uit het filmpje heeft een verdeling met ongeveer 15% viezeriken. Vandaag ben ik er nog niet een tegen gekomen, gelukkig.

Wat vinden jullie er van? Ervaringen mee?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zou me niet prettig voelen met de webcam aan. Wel klinkt het als iets spannends om te doen, wie weet wie je tegenkomt. Maar ja, de 15% aan 'perverts' die je tegenkomt is me toch iets te veel.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn broertje heeft 't gister ook geprobeerd en is met een 3D bril op een een gitaar gaan zitten spelen. Werd een huiskamerconcertje voor wat onbekenden aan de andere kant van de grote plas.

Tsja, die viezeriken is heel jammer, maar daar is de F2 knop voor en met F9 skip je door naar de volgende. Ieb nu totaal zo'n 25 mensen heb gezien. Daar zat 1 viezerik tussen, maar mijn klasgenoot skipte al door voordat ik door had wat er aan de hand was.

Dat van die webcam kan afschrikken, dat snap ik. Het is toch een soort van de schaamte voorbij. En je wordt beoordeeld op je hoofd, je looks. Da's vreemd. Moet eerlijk toegeven dat ik het eerste halfuurtje te verbaasd was over het concept zelf om het leuk te vinden. Nu vind ik het wel grappig, maar ik zal er geen hele avonden opzitten. Zoiets als die pianochat vind ik echt fantastisch, hoop 'm tegen te komen. knipoog_dicht.gif

Ik ben bezig met een artikel over chatroulette en vraag aan de mensen die ik tegenover me krijg waarom ze op chatroulette zitten. Het overgrote deel reageert met 'verveling', de rest klikt op next. Tsja.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb geen webcam en heb ook niet echt de behoefte er eentje aan te schaffen. Als ik er toevallig ooit eentje zou krijgen ofzo, lijkt het me nog wel een grappig idee om eens te proberen, die chatroulette.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid