Spring naar bijdragen

christen kan niet op de PVV stemmen


Aanbevolen berichten

Quote:

[...]

Ik wil dit negatieve beeld over de PVV toch wat nuanceren!

Nogmaals de
PVV verbied geen hoofddoek op straat, maar alleen als men
een bepaalde publieke functie uitoefend
zoals een ambtenaar op het gemeentehuis. Uiteraard mag men thuis en op straat dragen wat men wil!

Dus jij mag gewoon een hoofddoek/bandana om op je mountainbike geen enkel probleem, dat zal de PVV echt niet verbieden.

Ik hoop dat ik straks niet alleen maar bezig ben om pagina's vol onjuiste karikaturale voorstellingen van de pvv standpunten te ontkrachten!!!

Wilders gaat echt wel een stuk verder:

een verbod op hoofddoekjes in gemeentelijke instellingen en alle andere instellingen, stichtingen of verenigingen die ook maar één eurocent subsidie van de gemeente ontvangen.

Dus ook op de muziekvereniging.

ook in het voetbalstadion.

Ook op het plaatselijke sportveld.

Ook in het zwembad.

Ook in het buurthuis.

Ook de wielerclub

Dus ook als je huursubsidie krijgt?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 84
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Even ter herinnering de kern van de zaak:

Quote:

Wilders gaat echt wel een stuk verder:

een verbod op hoofddoekjes in gemeentelijke instellingen en alle andere instellingen, stichtingen of verenigingen die ook maar één eurocent subsidie van de gemeente ontvangen.

Dus ook op de muziekvereniging.

ook in het voetbalstadion.

Ook op het plaatselijke sportveld.

Ook in het zwembad.

Ook in het buurthuis.

Ook de wielerclub

Dus ook als je huursubsidie krijgt?

Admod note: Post wat gewijzigd

Feedback mag, maar wel in het juiste subforum, niet hier. Dat is nota bene ook nog eerder genoemd in dit topic. Daarbij is op de man spelen overbodig en flauw.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Pvda stemmen is voor mij geen optie, het is tijd voor nieuwe politiek en niet voor oude politiek!

[...]

Voor de zoveelste keer dat is dus niet waar. Daarvoor verwijs ik je naar hun verkiezingsprogramma!

[...]

Appels met peren vergelijken. Het opkomen voor de dieren zoals de partij voor de dieren dat doet lost dat probleem met de Icesave tegoeden toch ook niet op? Maar dat zegt toch niet dat het thema dierenwelzijn Ansich een onbelangrijk thema is??

Dus een lekkere drogreden presenteer je hier!

[...]

Zegt de PVV dat dan? Het gaat erom dat het binnen bepaalde functies wenselijk is dat je gezicht niet bedekt is, dit belemmert oa de non-verbale communicatie. Nergens zegt Wilders dat dit met bestrijding van criminaliteit te maken heeft, net zo min als de PVDA met het aow beleid de criminaliteit wil bestrijden, dus waar slaat deze uitspraak van jou op? Het punt van de criminaliteit en de hoofddoekjes verbind Wilders helemaal niet met elkaar!!

[...]

Tsja appels met peren vergelijken, en zaken doorelkaar halen om een bepaald beleid onderuit te halen heeft ook geen invloed op de standpunten van de PVV. Je haalt toch zaken bewust doorelkaar om de standpunten van de PVV belachelijk te maken. Voor de belabberde stand van zaken in het onderwijs wil de PVV oa meer kleinschalige scholen. Maar waarom je dat koppelt aan uitspraken over Mohammed is mij een raadsel. Maar ik denk dat je daar een bepaalde bedoeling mee hebt!!!

[...]

Zoals jij de zaken voorstelt door de standpunten van de pvv die totaal niks met elkaar te maken hebben bewust aan elkaar linkt zou dat inderdaad zou zijn, maar als je een beetje naar je argumenten kijkt prik je daar gemakkelijk doorheen. Het insinueren dat de pvv met het verbod op de bouw van minaretten iets aan het milieu zou willen doen is werkelijk bespottelijk en raakt kant noch wal!!

[...]

Alleen zoals jij het hier presenteert ja. Als je beweerd dat de PVV met het verbieden van de bouw van minaretten iets aan het milieu wil doen, ja dan zou je gelijk hebben, maar dat beweerd de pvv helemaal niet.

Het verbod op minaretten zoals de pvv heeft voorgsteld heeft met het milieu helemaal niks te maken, dus ja inderdaad absurde beweringen die jij hier over de pvv presenteert!

[...]

Tsja dat doen al die andere politici niet natuurlijk
knipoog_dicht.gif

Als je de pvv wilt bestrijden kom dan wel met eerlijke en redelijke argumenten want wat je tot nu toe inbrengt slaat werkelijk nergens op.

Je mag wel denken dat er alleen maar intellectuele nullen op de pvv stemmen, maar ik prik toch echt door je drogredenen heen. De thema's die jij aan elkaar koppelt om de onjuistheid van het beleid van de PVV aan te tonen hebben namelijk niks met elkaar te maken.

Als ik zeg dat de PVDA met het verhogen van de AOW leeftijd niet het fileprobleem in Nederland kan oplossen dan is dat toch een even onzinnig argument als wat jij over de bouw van minaretten en het milieu beweerd?

Jij bedient je dus van dit soort onzinnige argumenten?

Klinkt onaardig misschien maar ik raad jou( en anderen) aan om je bijdrage nauwkeurig terug te lezen en dan zie je dat het niet zulke zinnige argumenten zijn.

Mijn argumentatie is voornamelijk gebasseerd op het publieke en politieke optreden van Wilders, feitelijk DE PVV.

Dat de PVV andere programmapunten heeft neem ik zo van je aan. Dat die andere programmapunten ook nog redelijk

zijn wil ik ook nog aannemen.

De makke is enkel dat in het openbare debat Wilders uitsluitend en alleen terugkomt op zijn strijd tegen de

al dan niet oprukkende Islam in Nederland en de verderfelijke invloed van de "linkse kerk".

Ik heb Wilders nog niets concreets horen zeggen over bijvoorbeeld hoe er politiek gereageerd moet worden op het Icesave conflict. Dat de PVV voor kleinschalige scholen is is nieuw voor mij. Leuk dat dat in hun partijprogramma staat maar echt voor het voetlicht brengen doet die partij

dat niet. Het enige wat we van de PVV horen zijn de tirades tot vervelens toe over de Islam (en de linkse Kerk). Meer niet.

Ok, het onbespreekbaar maken van de verhoging van de AOW leeftijd is daar sinds kort bij gekomen.

Om bovenstaande redenen noem ik de PVV een One Issue Party.

Over een ding kunnen we het eens zijn, stemmen op de PvdA is al net zo zinloos. Uiteindelijk hebben die met hun falende beleid de opkomst van de PVV mogelijk gemaakt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

het icesave conflict...

kun je van verschillende kanten bekijken...

aan de ene kant van de nederlander die zijn of haar geld kwijt was...

van de kant van de nederlandse overheid, die geld heeft voorgeschoten om het terug te betalen...

maar bekijk het eens van de kant van de Ijslander, de overheid zowel als de burger...

Nederlanders hebben massaal hun geld naar die bank gebracht omdat ze hoe geldbelust ze zijn daar iets meer rente konden vangen, het was een relatief onbekende bank voor ze, nu zou men gedacht kunnen hebben, is het wel vertrouwd? maar nee, meer meer meer was het motto...

waarom zou de Ijslandse belastingbetaler dan moeten opdraaien voor de drang naar rijkdom van de nederlander?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Quote:

waarom zou de Ijslandse belastingbetaler dan moeten opdraaien voor de drang naar rijkdom van de nederlander?

Omdat diezelfde belastingbetaler in een land leeft dat heeft geprofiteerd, in economisch opzicht, van laks toezicht door de IJslandse toezichthouder, van een financiële sector die totaal uit haar voegen barste, en van een Europees systeem van open grenzen ook voor de financiële markten.

De belastingbetaler heeft geprofiteerd, heeft zijn democratisch recht om misbruik te stoppen genegeerd, en zal nu voor de schade moeten opdraaien. Zo werkt dat in een volwassen open economie.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid