JoostG 27 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Ok, Sorry dan Ik wilde even aangeven dat het niet helemaal ontopic is en zo.. en daardoor gaan jij en ik nu juist offtopic.. Mislukt, dus. Link naar bericht Deel via andere websites
Yara 0 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 * Walst er lekker doorheen Ik heb het tot nu toe nooit goed gehad... dus om mijn flater van dit jaar te beperken, heb ik nu al tot tunnelvisie besloten. Het is Sanne en dat blijft zo. Link naar bericht Deel via andere websites
Piebe 84 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Quote: Op vrijdag 08 januari 2010 14:16:52 schreef JoostG het volgende: Ok, Sorry dan Ik wilde even aangeven dat het niet helemaal ontopic is en zo.. en daardoor gaan jij en ik nu juist offtopic.. Mislukt, dus. Wat is er niet on topic aan mijn reactie, het gaat toch over de mol? Je moet niet beginnen te zoeken JoostG, want dan heb ik liever dat je me even vertelt waar ik wel - en niet mag posten. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Jij mag helemaal nergens posten! * JoostG is in vrijdagmiddag-modus ... dus neem me maar niet al te serieus zolang ik geen rode lettertjes gebruik (dat geldt alleen voor nu, tot een uurtje of vijf.. Vanavond ben ik weer 'normaal' ) Link naar bericht Deel via andere websites
Propje 0 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 ik ben vergeten te kijken.. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 link Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Quote: Op vrijdag 08 januari 2010 09:55:41 schreef JoostG het volgende: [...]Eens! En Sanne is inderdaad ook verdacht. Maar dat komt ook omdat ze altijd chagrijnig en achterbaks staat te doen met een sigaret in haar hand.. Oh nee, da's een andere serie waar ze aan mee deed hehe ja floor faber.. leuk is dat hè? btw; die pieterjan of janpieter, iig die presentator zei in het begin ook dat de mol in afl. 3 bekend zou worden gemaakt.. vond ik zo vreemd.. of heb ik dat verkeerd verstaan ofzo? Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Nope, ik kijk met ondertiteling en ik hoorde zag hetzelfde. Waarom doen ze dat? Dan is de lol er wel snel af lijkt me... Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Quote: Op vrijdag 08 januari 2010 19:13:29 schreef Luxuria het volgende: [...] hehe ja floor faber.. leuk is dat hè? btw; die pieterjan of janpieter, iig die presentator zei in het begin ook dat de mol in afl. 3 bekend zou worden gemaakt.. vond ik zo vreemd.. of heb ik dat verkeerd verstaan ofzo? Nee! De mol zou zich laten zien. Dat is een zeer groot verschil, en de makers van 'wie is de mol' kennende, gaat dit nog een enorme denkkluif worden. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Quote: Op vrijdag 08 januari 2010 19:13:29 schreef Luxuria het volgende: [...] hehe ja floor faber.. leuk is dat hè? Ik bedoelde eigenlijk Het Schnitzelparadijs. Dat kijk ik nog wel eens op Uitzendinggemist Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2010 Quote: Op vrijdag 08 januari 2010 20:59:50 schreef Gilrea het volgende: [...] Nee! De mol zou zich laten zien. Dat is een zeer groot verschil, en de makers van 'wie is de mol' kennende, gaat dit nog een enorme denkkluif worden. Ze gaan de mol echt niet bekend maken... dan is het hele doel van het spel weg... dan kan iedereen op de mol stemmen en kan er niemand meer afvallen. Ze zullen er wel wat op bedacht hebben Ik verdenk Kim, Erik, Barbara, Manuel en Hind nu het meeste na die eerste aflevering Ruime keuzemogelijkheden nog dus Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 En ....... ? Wie is de mol? Ik denk/hoop op Sanne, dan scheelt me dat weer een etentje.. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Ik had gehoopt op Frits, maar dat lag ook wel weer TEVEEL voor de hand (omdat hij het zo overlduidelijk niet was). Ik ben wel blij dat 'ie gewonnen heeft....) (Waarom gaat Frits niet eens opzoek naar God? Weer eens wat anders als Evita, Jozef, Mary of Zorro...) Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Als Sanne de mol is krijg ik een reep chocola van mijn moeder, als Kim het is moet ik er eentje voor haar kopen Ik wist niet dat in de finale alleen de winnaar bekend zou worden en niet de mol! Echt, ik was zo teleurgesteld alsof ze mijn verjaadag afgezegd hadden ofzo. Mijn moeder en ik hebben de hele avond zitten simpen Kon iemand daar niet even voor waarschuwen ofzo! Ik denk trouwens dat Kim het is, dus ik moet even een reep gaan kopen... Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Quote: Op dinsdag 23 maart 2010 11:16:27 schreef Jalikaatje het volgende: Als Sanne de mol is krijg ik een reep chocola van mijn moeder, als Kim het is moet ik er eentje voor haar kopen Die afspraak heb ik dus met m'n lief over een etentje... Quote: Ik denk trouwens dat Kim het is, dus ik moet even een reep gaan kopen... Zeg dat nou niet! Wees positief! Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Quote: Op dinsdag 23 maart 2010 11:20:25 schreef JoostG het volgende: [...] Zeg dat nou niet! Wees positief! * Jalikaatje herstelt zich Sanne is de mol, dat is toch ooooooverduidelijk?! Hoe had ze anders zo snel die puzzel kunnen maken Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 23 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2010 Admod note: Mijn excuses, ik realiseer me net dat ik begin met offtopic geblaat Dus dat geblaat is verwijderd Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Kim is de mol Kim Is Mol Kennis Is Macht (heeft Kim in het begin van de serie gezegd) Allemaal afkortingen van KIM Plus mijn + theorie (Nouja niet van mij, maar ik sta erachter) Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Ai, als ik die theorie zo zie dan kan je wel eens gelijk hebben.. (ik zal niet beginnen over etentjes....) Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 ?? vertel Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Quote: Op woensdag 24 maart 2010 10:59:44 schreef JoostG het volgende: (ik zal niet beginnen over etentjes....) (ik zeg niets over chocola) Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Oh zie net dat ik mijn theorie nog niet gedeeld had hier... Het is zo dat Kim een ketting om haar nek heeft met het PLUS-teken --> + + is in het japans '10' Het is het tiende seizoen en Kim is dus de tiende mol Samengevoegd: Quote: Op dinsdag 23 maart 2010 11:04:04 schreef Mr. Emilio het volgende: Ik had gehoopt op Frits, maar dat lag ook wel weer TEVEEL voor de hand (omdat hij het zo overlduidelijk niet was). Ik ben wel blij dat 'ie gewonnen heeft....) (Waarom gaat Frits niet eens opzoek naar God? Weer eens wat anders als Evita, Jozef, Mary of Zorro...) Of Gordon Link naar bericht Deel via andere websites
Tirza 0 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Het is Sanne. Let op mijn woorden. Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 Quote: Op donderdag 07 januari 2010 21:30:19 schreef Gilrea het volgende: Och heden mensen. Ik zat te kijken, en ik wist dat Loretta niet de mol was, dus: Loretta gaat eruit. Hoofdverdachte: Hind Overige verdachten: : Arjen, Barbara & Kim Oké, dit dacht ik na de eerste aflevering, zou het dan toch Kim zijn? Ik heb ook een theorie: Bij het spel met de namen op het strand stonden er allemaal namen. Bij Kim is de letter M de eerste letter van het woord MOL (wat er dus ook uitgekomen is), dat zou een hint kunnen zijn dat Kim de mol is. Maar! Er stond uiteindelijk: DE MOL TIEN Daar zou je dus van kunnen maken: DE KIM MOL TIEN En hussel je dat: KIM NIET DE MOL Die N van tien is trouwens niet van Sanne, anders kon je zeggen: NIET SANNE. Of ben ik nou para? Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 24 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2010 ja Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten