Olorin 155 Geplaatst 17 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2010 Quote: Op maandag 18 januari 2010 00:17:59 schreef Iriacynthe het volgende: [...] Mogen we vandaag weer? Oké.. Ik ken een bijzonder persoon. Ik kan er veel over gaan schrijven, maar dat gaat jullie verder niks aan. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 17 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2010 Ow, had ik al gezegd dat die persoon hele mooie ogen heeft? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Think 0 Geplaatst 17 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2010 Wat is 'the pope and the woods'? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 17 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2010 link Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 17 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2010 Quote: Op maandag 18 januari 2010 00:28:42 schreef Olorin het volgende: Ow, had ik al gezegd dat die persoon hele mooie ogen heeft? Oh? Zo te horen heeft die persoon dan wel wat met jou gemeen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 17 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2010 Quote: Op maandag 18 januari 2010 00:31:57 schreef Iriacynthe het volgende: [...] Oh? Zo te horen heeft die persoon dan wel wat met jou gemeen. Hehe Die persoon heeft wel meer met me gemeen. Leuke interesses en een zucht naar wereldoverheersing en credible in een age of darkness storten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 17 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2010 Quote: Op maandag 18 januari 2010 00:33:33 schreef Olorin het volgende: [...] Hehe Die persoon heeft wel meer met me gemeen. Leuke interesses en een zucht naar wereldoverheersing en credible in een age of darkness storten. Het Keizerschap der Nieuw-Verenigde Nederlanden niet vergeten he. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 17 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2010 Oja! absoluut waar. Ow, daar zijn ook al prachtige plannen voor. Mwhaha!!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Think 0 Geplaatst 18 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2010 Zit vol verbazing te luisteren naar wat Rush Limbaugh en Pat Robertson de afgelopen dagen zeiden over Haiti en de ramp daar. Wat een gestoorde zwetsers zijn dat. Ongelofelijk. En tegelijk lig ik er wakker van dat dat land toch al zo arm is en uitgebuit door Amerika. En ik vertrouw die Amerikaanse troepeninzet daar voor geen cent. waarschuwt voor dezelfde Shock Doctrine rampenkapitalisme dat heeft plaatsgevonden na bv. de tsunami, waar vissers na de ramp van hun woonplaatsen zijn verdreven om plaats te maken voor toeristenhotels. Samengevoegd: Ik zou moeten gaan slapen. Morgenmiddag naar mindfulness-therapie voor de eerste keer, dan wil ik uitgerust zijn. Maar ik heb allemaal tabbladen open met topics uit Life After The Oil Crash forum Breaking News. Dat en slapen is een slechte combinatie. Niet eens bewust opgezocht, ik had Firefox de geopende tabbladen op laten slaan eergister, de vorige keer dat ik achter de laptop zat en ze kwamen open toen ik op Credible ging. Maar eenmaal meegezonden in al die wereldellende laat het je niet meer los - dat is natuurlijk juist dé reden waarom ik mindfulness ga doen. Zoals de SPV-er bij de intake zei: opraken van olie en klimaatverandering zijn reeële gevaren, maar nu geniet ik van dit kopje thee en hij trok er zo'n heel genietend gezicht bij - als illustratie van mindfulness. Gaat niet makkelijk worden Soms wil je dat de klap maar komt omdat de suspense je teveel wordt. Samengevoegd: (sorry, eigenlijk het verkeerde topic, is meer LJH-voer) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 18 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2010 Ik heb goede voornemens om vannacht vroeg te gaan slapen dus euh, als jullie mij na middernacht nog zien posten, stuur me dan maar snel naar bed! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Think 0 Geplaatst 18 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2010 Ik ga ook vroeg naar bed vandaag. Welterusten! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
metalcoreTony 0 Geplaatst 19 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2010 meldt zich ook een keer, en gaat ook wel zo pitten Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ramòntezuma 0 Geplaatst 19 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2010 * zzZZZzzz... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 20 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Slaap lekker iedereen! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Think 0 Geplaatst 20 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 20 januari 2010 Ik drink een mok warme melk om vannacht geen nachtmens te worden. Gister ging 't zo goed met slapen (maar wel dankzij een temazepam). Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 21 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 En ik word wakker en het is nog nacht! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 21 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2010 Je hé.. Zo kan ik het ook, ik ben ook elke dag om kwart voor 6 eruit Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ramòntezuma 0 Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 Opmerkelijk dat er vannacht nog niemand gepost heeft hierzo Dus dan moet ik het maar doen he... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 Als ik maar het laatste woord heb. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hilbert 0 Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 Is er nu niemand meer wakker dan? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Think 0 Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 Ja, ik ben nog wakker. Kan niet slapen, veel te rusteloos. En dat ondanks een Temazepam. De tweede in drie dagen tijd Samengevoegd: Zal wel van de spanning zijn. Morgen kijken in wat volgende week mijn nieuwe huisje wordt: lijstje maken van alle klussen die gedaan moeten worden en een tweede paar ogen mee laten kijken voor ik morgen voor 17:00 mijn 'ja' geef. Maar ik hoop voor die tijd nog wat te slapen, maar dat wil f*(^#ing niet lukken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 Alive and Awake! Zojuist een prachtige religieuze ervaring gehad: link Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ramòntezuma 0 Geplaatst 22 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2010 Quote: Op zaterdag 23 januari 2010 00:39:05 schreef Rudibu het volgende: Alive and Awake! Zojuist een prachtige religieuze ervaring gehad: link Wat een heerlijke gewaarwording, niet dan? P.S. ik ben nog wakker nu => nachtmens. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Hmmm... Ik ben moe en gewoon een beetje overspannen ofzo en kan slecht tegen geplaag waardoor ik mensen veel te cru terugplaag en ze (waarschijnlijk terecht ) kwaad op me zijn. Volgens mij moet ik gaan slapen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 23 januari 2010 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2010 Quote: Op zaterdag 23 januari 2010 00:59:11 schreef Ramòntezuma het volgende: Wat een heerlijke gewaarwording, niet dan? Dat is zwak uitgedrukt. Rochefort 10 is het vloeibare bewijs dat God bestaat. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten