joon 0 Geplaatst 25 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2012 leerrstof nakijken voor het examen straks. ik wil mijn bed. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 25 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2012 Ah, herinneringen, herinneringen. Vanacht rond deze tijd zit ik te werken vermoed ik, hiep hoi! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Ik haat de nachten voor een date. Ik kan dan nooit slapen. Geen zenuwen of wat dan ook. Die muggen houden me ook wakker. Maar morgen eindelijk nieuwe huisdieren en dat is leuk. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Ah, herinneringen, herinneringen. Vanacht rond deze tijd zit ik te werken vermoed ik, hiep hoi! Wat voor werk doe je dan? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 30 juni 2012 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2012 Ik werd toen uitgezonden voor een soort van pakketsorteerwerk. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Pinkeltje 0 Geplaatst 2 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2012 Wat een noodweer... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 3 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2012 Het ging goed tekeer hè! Hier thuis hadden wen enkele centimeters water in de kelder. Ik hou van mijn broer, die iemand wist met een waterstofzuiger . Hij heeft er dik honderd liter uitgepompt. Anders had ik alles met de zwabberd moeten doen, dus ik was superblij! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 4 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2012 Hier (nog) niks aan de hand maar we hoorden dat het in de buurt van Steenwijk noodweer was. @Fee, geen persoonlijke ongevallen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 5 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2012 @Lobke: Nee, hier geen zware ongelukken, alleen tot 12 uur bezig geweest om eerst het huis van de buren uit te soppen, want dat stond blank. En daarna mijn eigen kelder weer, helaas... En al die mensen bij het festival Dicky Woodstock... Echt naar. Dat is hier vijfhonderd meter vandaan ofzo. Het was echt chaos... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 tis zoo warm:S aankomende nacht ga ik buiten slapen! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Ik heb ook superslecht geslapen. Om 5u was ik al wakker, ik ging pas slapen om half 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 18 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2012 Ik viel eindelijk rond 4 uur in slaap, en ben nu alweer wakker:( Vannacht sleep ik mijn matras mijn balkon op misschien wel 2 matrassen en ga ik lekker buiten slapen:) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 doordat ik de hele middag heb liggen slapen ben ik nu klaarwakker-_- heb ik weer me dag/nachtritme omgegooid vlak voor ik na 4 week weer naar school/stage ga... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Handig! (en herkenbaar. Mijn slaapritme zuigt nogal chronisch...) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 ik heb het in vlagenXD gelukkig want ik denk niet dat ik me stage dagen zou volhouden, tenzij ik de nachtdiensten zou mogen draaien, maar dat kan niet omdat ik de dag erna bij wijze van weer naar school moet-_- ik hoop volgend jaar gwn aaneengesloten dagen stage te hebben dan kan ik ook de avond/nachtdiensten in gaat me beter bevallen denk ik.. ben wel echt een nachtmens wat dat betreft,, Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Ik ben ook een enorm nachtmens. Ik merk dat ik met stages en studie werkzaamheden (afgelopen jaar) nogal blije was met een vrije dag om chronisch slaaptekort in te halen. En met mijn werk trouwens het zelfde. Ik heb gewoon een hersteldag nodig. Wat me nekt is vroeg opstaan, want laat wakker blijven is allemaal prima. Thuis is 2:00 een gewone tijd voor mij, en bij uitgaan trek ik 4:00 ook prima. Wat later dan dat heb ik wel cafeïne nodig, een nacht overslaan lukt maar verandert me in een cafeïne-zombie. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 whaha ik heb een keer een week volgehouden met gemiddeld 4 uur slaap per nacht, daarna was ik echt kapot, ik had toen 2 kampen achterelkaar.. dus de dagen waren ook helemaal volgepland. Tegenwoordig kan ik niet meer dan 2 nachten zonder slaap, tenzij ik overdag die slaap inhaal:p En ik begin te veranderen volgens mij:O betrap mezelf er steeds vaker op geïrriteerd te reageren als ik moe ben^^ paar jaar geleden kon ik volgens mij veel meer hebben. Kword oudXD Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Ik ben ook een oude zak aan het worden. Ik heb nu deze week 5,5 max. uur per dag slaap gehad en best actief geweest met werk en andere dingen en ik was op mijn enige vrije dag vooral bezig met revalideren. Ow, dit is nu mijn hersteldag trouwens. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 whaha oke, lukt het herstellen?XD Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Morgen weer van 12 tot 12 werken, daarna ook, maar daarna vrij voor onbepaalde tijd! Even doorbijten zeg maar. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 moet lukken toch Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Ow jewel, maar leuk is anders. Maar het is meteen mijn laatste weekend. Was leuk zolang het duurde maar ben er nu wel klaar mee. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 kan ik me voorstellen, ik moet binnenkort ook weekenden meedraaien .. zie dat niet zitten mijn weekenden zijn altijd al volgepland, moet ik dat opgeven voor stage-_- Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Dat zuigt idd. Als dat soort dingen je prive leven gaan aantasten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 ik ga het iig zolang mogelijk proberen uit te stellen, heb tenslotte een hersenschudding gehad whahah, ik ga kijken hoelang mensen dat als smoes gaan accepteren^^ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten