Esther 0 Geplaatst 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 Yegggggh, idd, het is weer maandag! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 Dan ben ik toch blij met mijn extra dagje weekend. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 Och, maandag, woensdag, zaterdag of zondag, om 5 uur word ik toch wel wakker gemaakt. En zeven uur. En negen uur. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 Ik stond vanmorgen om 6:15 al op CS Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 4 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2010 Ik stond om 6.15 net op. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Het was een mooie dag. Nu is het weekend. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Jep, het is weekend, en ik ga kruidnootjes bakken Trusten Dutchies! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 9 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2010 Kruidnootjes bakken, wat een goed idee! Is dat moeilijk? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
anastasia 0 Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 250 gram zelfrijzend bakmeel 1/2 theelepel zout 6 theelepels speculaaskruiden (10 gram), zie Info: 150 gram boter (of harde margarine uit een pakje) 125 gram bruine basterdsuiker 4 - 5 eetlepels melk Meel, kruiden en zout mengen, suiker erbij en boter er door snijden. Kort kneden, wat melk erbij tot soepel niet plakkend deeg. Bolletjes draaien, op bakplaat en even aandrukken en 15-25 minuten(afhankelijk of je grote of kleine knikkertjes gedraaid hebt)in de oven bij 160 graden, afkoelen en eten. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Makkelijk dus, idd En lekker! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 10 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2010 Daar waren we weer. Eigenlijk moet ik zo wel gaan slapen, want gisteren lag ik er ook pas om half 5 in. Maar ik heb geen zin om te slapen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2010 Het is alweer bijna half 1 en ik heb er niks van gemerkt. De tijd gaat zo snel, voor ik het weet ben ik een oude vrouw in een schommelstoel. Wie is er allemaal online, meld je! Sofort! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2010 Bedtijd! En nu ga ik er ook echt in. Nog even Boards Of Canada luisteren om de avond prettig af te sluiten. Hiervoor had ik Anberlin op staan, dat wilde ik ook wel eens beluisteren ... dodelijk saai ... meteen in de prullenbak gegooid. Truste. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2010 Slaap kindje slaaaaap... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2010 ... en droom fijn. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2010 En toen was ik klaarwakker dankzij een smsje. Nu is het aan mij om uit te zoeken of we morgen nou wel of geen college hebben. Blegh. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 26 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2010 Wat doe ik wakker op dit tijdstip? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 26 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2010 Geen idee. Hup, naar bed! De laatste tijd ga ik vrijwel altijd mooi naar bed, maar vandaag lukt dat even niet aangezien ik nog volop aan een essay zit te werken. Dat krijg je als je zo suf bent van de medicatie dat je pas na het avondeten een beetje wakker genoeg bent om iets op papier te krijgen... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 26 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2010 Werken, kan het niet helpen, mijn monteurs zijn nog niet naar bed. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 26 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2010 Da's niet tof, zo laat nog aan het werk zijn. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 26 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2010 Quote: Op woensdag 27 oktober 2010 00:27:07 schreef Iriacynthe het volgende: Geen idee. Hup, naar bed! De laatste tijd ga ik vrijwel altijd mooi naar bed, maar vandaag lukt dat even niet aangezien ik nog volop aan een essay zit te werken. Dat krijg je als je zo suf bent van de medicatie dat je pas na het avondeten een beetje wakker genoeg bent om iets op papier te krijgen... Jij hebt een geldig excuus. Je hele slaap ritme is verstoord door kiespijn. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 26 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2010 Ik mag me ook melden in dit topic Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 26 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2010 Quote: Op woensdag 27 oktober 2010 00:31:18 schreef Iriacynthe het volgende: Da's niet tof, zo laat nog aan het werk zijn. I know, zeker aangezien ik ook tentamenweek heb. Maar moet jij niet proberen je dag- en nachtritme op peil te houden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 26 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2010 Ik geniet nog even van een kasteelbiertje, opium wierook (nee, geen drugs werking ) en muziek (current 93 en herbst9). Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 26 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2010 Ja, dat moet ik proberen, maar ik moet ook vooral vandaag dat essay af hebben dus ja, dan moet je wat he. Het vlot wel aardig hoor, ik lig sowieso voor 2 uur in bed dus dat valt nog mee. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten