Ol Moth 0 Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 Ik denk dat ik er maar nog een betere ventilator bijkoop of misschien een mini wannabe airco want ik vind de warmte overdag wel prima zolang het rond de 25 blijft hangen. Maar de echte plak dagen en nachten moeten nog komen ben ik bang. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 Dubbel. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 Ik denk dat ik er maar nog een betere ventilator bijkoop of misschien een mini wannabe airco want ik vind de warmte overdag wel prima zolang het rond de 25 blijft hangen. Maar de echte plak dagen en nachten moeten nog komen ben ik bang. Meestal is er 's nachts wel een koel briesje. Als je dan zonder dekens en met het raam een stukje open slaapt is dat echt heerlijk. Ventilator heb ik hier ook staan, maar dat ding maakt te veel herrie om lekker bij te kunnen slapen. En ik krijg altijd de neiging om iets tussen de wieken te steken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
tucker 28 Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Hallelujah! en dan van Händel.. gewoon het beste nummer om mee in slaap te sukkelen voor vandaag:) Weltrusten iedereen, morgen gezond weer op! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Seek&Find 0 Geplaatst 17 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2011 Is het nog net nacht? Ja, gelukt! Goedemorgen allemaal! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 De nacht is nog maar net begonnen en ik zit hier helemaal in mijn uppie Mr. Blue Sky van ELO maar me weer vrolijk Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 22 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Belofte maakt schuld.. Dus vandaag een keer voor middernacht mn bed in.. Ik groet u allen! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Ballonnen hangen.. Slingers hangen.. Stoel is versiert.. Kan ik nu eindelijk naar bed Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
tucker 28 Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Ik beken schuld: had gisteren niet meer de fut om de laptop aan te zwieren. Alhoewel gisteren... eerder vandaag Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 26 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2011 Op de een of andere manier heb ik de klok toch nog half 3 horen slaan.. En ik was hééél vrolijk toen ik vanmorgen om half 6 alweer klaarwakker was Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
RaXz 3 Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 En vandaag nog steeds zo vrolijk? Ik ben dan echt hartstikke gaar, zoals nu. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 Nee... Vandaag niet meer. Ik denk dat het een beetje opbrak.. Heel de week nogal laat naar bed gegaan en nu heb ik warempel tot 11 uur in coma gelegen Als ik zo lang slaap ben ik om 3 uur alweer moe dus dat schiet niks op Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
RaXz 3 Geplaatst 27 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2011 Moet je ook niet te vaak doen, want anders haalt het je vroeg of laat in. Ik heb een periode gehad waar ik om de dag sliep, ik moet daar nu echt niet meer aan denken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 31 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2011 Jules deelder reporting in.... maar nee. Tis nog niet 00:00 uur Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
tucker 28 Geplaatst 1 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2011 Zow.. en vandaag Hemelvaart... Ben benieuwd naar de Hoogmis op Keijzersberg... en als die later is dan ik denk ga ik wel naar het ziekenhuis. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
RaXz 3 Geplaatst 1 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2011 En het wordt weer later en later. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 Vervelend als je niet in slaap kunt komen door de vele dingen die door je hoofd blijven spoken Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 En weer is het te warm om te slapen en blijven de dingen door mijn hoofd malen * Vraagt zich af wanneer de normale slaaptijden weer ingaan..Bij de komst van de wintertijd misschien Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Pinkeltje 0 Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Gaap.... iets met een lego technic motor die af moest... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 3 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2011 Gaap.... iets met een lego technic motor die af moest... Lego? Hoor ik daar lego? Aangenaam kennis te maken, ik heet Archillion. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ikke1609 0 Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Nice, dit topic had ik nog niet gezien! =) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ikke1609 0 Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Nu wordt het hier dus actief? Hoop ik? =) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Start de vereniging! Nieuwelingen; klaar voor de ontgroening? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
RaXz 3 Geplaatst 5 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2011 Ik pak de teer en veren! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 9 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2011 Volgens mij was het nogal gezellig met mn nichtje Anders was ik vast niet zo lang wakker gebleven met de drukke morgen in het vooruitzicht.. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten