trialk 0 Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Quote: Op vrijdag 06 augustus 2010 09:53:20 schreef Henriëtte het volgende: Medicatie werkt hooguit 2-3 weken? Bij mij werkt het anders al bijna acht jaar. Maar niet vannacht overigens; de enige slaap die ik had vannacht was tussen half zeven en half acht. Henriette ,gefeliciteerd, is het bij toevak homeopatisch of[die uitzondering die de regel bevestigt?].. maar wat werk werkt . proficiat, denk wel aan afhankelijkheid Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
trialk 0 Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 ZZo,nu ben ik weer eens 's nachts hier k ga ook rap naar bed,want natuurlijkbreekt het op behalve in t weekend Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 7 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 Truste! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 7 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2010 Slaap lekker!! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Ik heb helemaal geen slaap en heb daarbij best een drukke dag voor de boeg. Help! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Nog even een lekker warme douche nemen of warme melk drinken. Klinkt heel cliché maar het opwekken van een verschil in temperatuur tussen de binnen- en buitenkant van je lichaam schijnt zeer slaapverwekkend te werken. Voor straks: slaap lekker! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
tucker 28 Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Neem een bijbel.. geef je over aan de tekst.. en wanneer de slaap komt kun je in vrede slapen gaan Maak u niet druk over de dag van morgen, die heeft genoeg zorgen voor zichzelf (Ergens in Matteus? Don't hit me if I'm wrong?) De nacht is geweldig om tot inkeer te komen, alleen ontbreekt het soms aan een gesprekspartner. Nog mooier zou een nachtkerk zijn. Verlicht door kaarsen en verder niet, met mensen die bereid zijn tot luisteren en van een goede repliek kunnen dienen zoals ik ooit een nachtelijk gesprek met een broeder gehad heb toen ik er echt helemaal doorheen zat Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
trialk 0 Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Quote: Op maandag 09 augustus 2010 00:52:56 schreef tucker het volgende: Neem een bijbel.. geef je over aan de tekst.. en wanneer de slaap komt kun je in vrede slapen gaan Maak u niet druk over de dag van morgen, die heeft genoeg zorgen voor zichzelf (Ergens in Matteus? Don't hit me if I'm wrong?) De nacht is geweldig om tot inkeer te komen, alleen ontbreekt het soms aan een gesprekspartner. Nog mooier zou een nachtkerk zijn. Verlicht door kaarsen en verder niet, met mensen die bereid zijn tot luisteren en van een goede repliek kunnen dienen zoals ik ooit een nachtelijk gesprek met een broeder gehad heb toen ik er echt helemaal doorheen zat dit is mooi verwoord Tucker Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
MarloesFollowsJesus 0 Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Goedenacht allemaal. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
trialk 0 Geplaatst 8 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 8 augustus 2010 Quote: Op maandag 09 augustus 2010 01:27:41 schreef MarloesFollowsJesus het volgende: Goedenacht allemaal. en een goede nieuwe week Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 IK KAN NIET SLAPEH! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
trialk 0 Geplaatst 9 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2010 Quote: Op maandag 09 augustus 2010 03:14:52 schreef Leidenschaft het volgende: IK KAN NIET SLAPEH! laat de spinnen ook gaan Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Ha, ik pwn dit topic zo erg. Of dat een goede zaak is, is natuurlijk nog maar de vraag. Nuja, ok, eigenlijk kan ik zo ook wel bedenken dat dat het niet is. Maar! Als ik nu gewoon wakker blijf tot een uur of elf vanavond heb ik misschien wel weer een beetje een normaal slaapritme maar dan met een nachtje overgeslagen, da's volgens mij nog steeds beter dan er nu nog in kruipen en mijn slaapritme nog erger om zeep helpen. Toch? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 En tot zo ver mijn poging om vannacht wel eens op tijd te gaan slapen. Sjah, hier ben ik dus weer, nog iemand? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Check! Net twee Mortal Kombat films gekeken. ^^ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2010 Oh, ik wil ook film kijken, ik heb er alleen geen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 O, er staat wel wat op youtube... Ook de laatste (korte) Mortal Kombat film(Rebirth) En anders kan je via Google Video nog wat leuke conspiracy docu's kijken. Zeitgeist en andere zooi die uit de koker van Alex Jones komt. ^^ Ja, zo kom ik sommige avonden door Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Oh bah nee, ik zoek eigenlijk gewoon iets leuks en een beetje hersenloos om met de laptop in bed te kijken en zo hopelijk gauw slaperig te worden (normaal zou ik lezen, maar ik ben veel te rusteloos om te lezen, ik ben net verhuisd naar een nieuwe kamer en slapen in een omgeving die niet vertrouwd is vind ik echt moeilijk als ik niet werkelijk moe ben). Ik wou dat ik sex and the city-afleveringen had ofzo. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Nog even genieten en dan naar bed. Samengevoegd: Nog eentje en dan écht slapen! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Ik ga slapen, tis weer mooi geweest. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Doarsie 0 Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 ja... eerst nog douchen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 16 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2010 Douche morgenochtend joh! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Is er al iemand wakker??? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Goeiesmorges Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten