Spring naar bijdragen

Nachtmensen, verenigt u! [2]


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 912
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Ik heb ontzettend geen zin in slaap. Ik ben vrolijk en verliefd en ben al half in festival-modus en eten en slapen lijken dan al gauw dingen die je wel eens doet als het leven minder leuk is. Maar in mijn eentje wakker zijn is op zich ook best lame dus misschien moet ik toch maar eens naar bed. Of festivalspullen inpakken, dat kan ook wel.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gisterenavond was is zo moe, dak meteen uit het werk mijn bed in ben gegaan. Dat heeft erin geresulteerd dat ik vanmorgen om half 5 uit bed was... Best vroeg, maar zo lekkerpuh2.gif Ik zou bijna zeggen, zou ik vaker moeten doen, maar laat ik eerst eens kijken hoe ik straks van mijn werk thuis kom. Tijde heb ik overigens gevuld met het foto's maken van enkele miniatuurvrachtwagens waar ik toch een soort van trotse eigenaar ben. Foto's verschijnen misschien nog in het algemeen fototopic.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gisternacht (ok, deze ochtend puh2.gif) nog naar een adembenemende zonsopgang staan kijken, het was echt schitterend, woest voortwaaiende donkere wolken met daardoor dat tere roze licht van kwart voor vijf in juli. En nog zitten lezen tot een uur of zes, misschien iets later. Vervolgens spontaan wakker voor de wekker het kon doen (huh? dat gebeurt mij zelfs nooit als ik wel op een normalemensenuur ben gaan slapen), ontbeten met een ijsje just because I can, en nu loeihard Hallucinogen op en aan het bedenken wat ik eens zou gaan doen. Hindi studeren, kamer opruimen, festivalspullen inpakken, verderschrijven aan mijn boek dat al te lang stilligt, poi oefenen, nog een beetje hysterisch door de kamer dansen, een combinatie van bovenstaande? Zoveel opties, zo weinig tijd. Ha, zomerse hypomanische buien zijn fantastisch, alleen balen dat er meestal een joekel van een winterdepressie op volgt een paar maand later. knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Gisternacht (ok, deze ochtend
puh2.gif
) nog naar een adembenemende zonsopgang staan kijken, het was echt schitterend, woest voortwaaiende donkere wolken met daardoor dat tere roze licht van kwart voor vijf in juli. En nog zitten lezen tot een uur of zes, misschien iets later. Vervolgens spontaan wakker voor de wekker het kon doen (huh? dat gebeurt mij zelfs nooit als ik wel op een normalemensenuur ben gaan slapen), ontbeten met een ijsje just because I can, en nu loeihard Hallucinogen op en aan het bedenken wat ik eens zou gaan doen. Hindi studeren, kamer opruimen, festivalspullen inpakken, verderschrijven aan mijn boek dat al te lang stilligt, poi oefenen, nog een beetje hysterisch door de kamer dansen, een combinatie van bovenstaande? Zoveel opties, zo weinig tijd. Ha, zomerse hypomanische buien zijn fantastisch, alleen balen dat er meestal een joekel van een winterdepressie op volgt een paar maand later.
knipoog_dicht.gif

Dan moet je misschien proberen in de zomer een iets gezonder slaap-waak ritme aan te houden. Dat zou wellicht je depressie al een stukje lichter makensmile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid