Olorin 155 Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Hoe heb je dat opgelopen? Mijn oplossing nu (na dit weekend) is gewoon ff geen werk hebben. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 ehm tja ik wou dat ik met een of ander stoer verhaal kon komen opzetten. maar helaasXD Ik was flauwgevallen, niemand had dat zien aankomen XD maar viel op mijn gezicht blauw oog en dikke lip wat binnen paar dagen weer wegtrok alleen me hersenschudding was wat erger.. opzich was het flauwvallen best grappig alleen de nasleep hoef ik nooit weer^^ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Awh... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 droog Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Hum, even teruglezen. Het was een mooie avond. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 ehm tja ik wou dat ik met een of ander stoer verhaal kon komen opzetten. maar helaasXD Ik was flauwgevallen, niemand had dat zien aankomen XD maar viel op mijn gezicht blauw oog en dikke lip wat binnen paar dagen weer wegtrok alleen me hersenschudding was wat erger.. opzich was het flauwvallen best grappig alleen de nasleep hoef ik nooit weer^^ Die nasleep is het vervelendste idd. Wat was de aanleiding ervan? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 hmm verschillende theorieën ik was aan het kijken bij het wassen van een man, aangezien ik ook in ze zorg moet gaan meedraaien, wat mij niet ligt. ik had niet ontbeten, die man schreeuwde enorm -dementerenden schreeuwen heel onprettig- en ik had flashbacks naar mn vaders laatste dag door dat geschreeuw en catheter etc. Maar ik vond dat ik van geen een van die redenen erg veel last had..totdat ik duizelig werd ben toen de gang opgelopen, en heb blijkbaar best een eindje gelopen voordat ik viel.. ik lag halverwege de gang. Nja weer een ervaring rijker.. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Wel lekker gaan slapen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Zodra mijn slaap komt ga ik lekker slapen:p Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 hmm verschillende theorieën ik was aan het kijken bij het wassen van een man, aangezien ik ook in ze zorg moet gaan meedraaien, wat mij niet ligt. ik had niet ontbeten, die man schreeuwde enorm -dementerenden schreeuwen heel onprettig- en ik had flashbacks naar mn vaders laatste dag door dat geschreeuw en catheter etc. Maar ik vond dat ik van geen een van die redenen erg veel last had..totdat ik duizelig werd ben toen de gang opgelopen, en heb blijkbaar best een eindje gelopen voordat ik viel.. ik lag halverwege de gang. Nja weer een ervaring rijker.. Klinkt heftig zeg! Nog vooraf dorst gehad? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Wel lekker gaan slapen Slaap wel Ik straks ook. Het goede aan slaap tekort: Je slaapt sneller. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 nope, maar ik heb sporadisch dorst.. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Eigenlijk heb ik dit topic ook wel gemist... Het is guur buiten, mensen! Snel het warme bedje in! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Ik lig al lekker warm in bed^^ you can have it all. tegenwoordig he:p Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Dit seizoen is fantastisch. Ik ga zo ook maar eens naar bed om morgen weer te werken. Maar eerst mijn glas whisky opdrinken... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Ik ga zo proberen me boek uit te lezen, dan kan ik in het tweede deel gaan beginnenXD Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 jups. ik ben een nachtmens Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Slapen jullie nog??? Ik ben een nacht en een ochtend mens wat moet je daarmee. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 opzich wel handig lijkt me?XD ik ben ook best wel een ochtendmens tenzij me wekker gaat voor school of stage Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 ohh gruwel als het gaat om ochtenden, ik kan dat niet haha Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 lol dan ben je nu dus best vroeg wakker voor jouw doen? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 ja ik snapte het ook niet, ik sliep rond vier uur vannacht en was om klokslag half tien wakker. en ik had expres geen wekker gezet Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 ik sliep rond half 4, en ik was om half 9 alweer wakker.. nu zal je zien dat ik tegen 13:00/14:00 weer moe begin te worden ik de hele middag moe ben en vanavond zal die vermoeidheid spontaan verdwijnen XD Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Lekker ritme Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Melina 0 Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 longggg night. Wie is er nog wakker. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten