Archillion 0 Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Een nieuw record wat lang msnen betreft. Dat was nog eens leuk. Nu is het tukkietijd. Over vijf en half uur gaat de wekker. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2011 Ik weet nu al: Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Een nieuw record wat lang msnen betreft. Dat was nog eens leuk. Nu is het tukkietijd. Over vijf en half uur gaat de wekker. Hé grappig, dezelfde tijd. Alleen heb ik dit keer niet gemsnd maar hard gewerkt. Arch signing off. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 Een nieuw record wat lang msnen betreft. Dat was nog eens leuk. Nu is het tukkietijd. Over vijf en half uur gaat de wekker. Hé grappig, dezelfde tijd. Alleen heb ik dit keer niet gemsnd maar hard gewerkt. Arch signing off. Boehoehoe, ik ben alweer aan het werk tot vroeg in de ochtend. Als ik betaald zou krijgen voor wat ik doe, dan was ik nu de rijkste jongen van het zuidelijk halfrond. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
trialk 0 Geplaatst 30 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2011 Nu wordt het hier dus actief? Hoop ik? =) hoop ik mede met u, let niet op mijn nachtreputatie, en morgen is het alweer zondag,dit was helaas even etreeem kort,ik moet weer helemaal wennen of reaclimatiseren, een fijne restnacht nog allen hier trialk Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Chappo 0 Geplaatst 1 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2011 Een nieuw record wat lang msnen betreft. Dat was nog eens leuk. Nu is het tukkietijd. Over vijf en half uur gaat de wekker. Hé grappig, dezelfde tijd. Alleen heb ik dit keer niet gemsnd maar hard gewerkt. Arch signing off. Boehoehoe, ik ben alweer aan het werk tot vroeg in de ochtend. Als ik betaald zou krijgen voor wat ik doe, dan was ik nu de rijkste jongen van het zuidelijk halfrond. Wat doe jij ? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2011 Een nieuw record wat lang msnen betreft. Dat was nog eens leuk. Nu is het tukkietijd. Over vijf en half uur gaat de wekker. Hé grappig, dezelfde tijd. Alleen heb ik dit keer niet gemsnd maar hard gewerkt. Arch signing off. Boehoehoe, ik ben alweer aan het werk tot vroeg in de ochtend. Als ik betaald zou krijgen voor wat ik doe, dan was ik nu de rijkste jongen van het zuidelijk halfrond. Ware het niet dat je op het noordelijk halfrond woont Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 29 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2011 Dat verklaart waarom ik het koud heb. Ik kan niet slapen, ik moet van nood maar Spangas kijken. En ik heb ijs op het toetsenbord gemorst. Speaking of ijs... * Arch sluipt naar de vriezer Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Ik ben weer eens de Credible nachtstalker. Alleen, deze keer ben ik aardbeien kwarktaart aan het maken. Alas, my children, this will be the night you'll always remember as the night... zzzzzz. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2011 Telt het ook als je wakker was maar niet online? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 19 november 2011 Rapport Share Geplaatst 19 november 2011 Poeh he, ik heb vandaag lang Assassin's Creed: Revelations gespeeld. Ik begon rond half twaalf in de ochtend. Twaalf uur later ging ik naar bed. Een kwartier daarna zette ik mijn PS3 weer aan om verder te spelen. Weeeh, ik ga Ezio zo missen als ik klaar ben. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Sarieke 0 Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Is het al nacht? en waarom krijg ik nu ineens trek in aardbeien kwarktaart? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Omdat je aardbeienkwarktaart in de koelkast hebt staan? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 24 december 2011 Rapport Share Geplaatst 24 december 2011 Is het al nacht? en waarom krijg ik nu ineens trek in aardbeien kwarktaart? Haha, ik dacht al; "Toevallig..." maar toen scrolde ik naar boven. Ik ga komende week weer aarbeien kwarktaart maken. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Is het al nacht? en waarom krijg ik nu ineens trek in aardbeien kwarktaart? Haha, ik dacht al; "Toevallig..." maar toen scrolde ik naar boven. Ik ga komende week weer aarbeien kwarktaart maken. Waarom klinkt het alsof dat niet lekker is? (niet omdat jij het maakt, maar die kwarktaart klinkt zo vies) Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 jeej, ik kan me nu een nachtmens noemen lang leve de blok! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Ik hier? Ik ga maar eens gauw op bed. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Ik ben altijd een nachtmens. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Ik hier? Ik ga maar eens gauw op bed. op bed? ' nederlanders en belgen spreken dezelfde taal, maar toch oh zo verschillend' Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Richting de sponde, in de bedstee, onder de lakens, naar dromenland Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Net als de Belgen hebben wij ook dialecten en hebben bepaalde mensen uitdrukkingen die niet iedereen gebruikt. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 ik zou zeggen: ik ga maar eens gauw naar/in bed niet op ok! thx olorin! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 ik zou zeggen: ik ga maar eens gauw naar/in bedniet op Idem. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 In ye olde times moest ik toch echt op mijn bed klimmen maar ik ging naar bed Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ebbeloe 0 Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 en ik lig lekker al in bed maar kan niet slapen van de misselijkheid maar alsnog kan ik mezelf een nachtmens noemen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten