Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 136
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

@piebe: nee, verkrachting geldde voor beide voorbeelden. zowel tussen homo's als tussen hetero's.

en ik zou als ouder mijn kind verbieden om half naakt te staan dansen.

ik vind dat sowieso niet kunnen. ook niet als je 18, 25 of van mijn part 50 bent. maar dat is voor niemand een reden om iemand dan maar te verkrachten.

en wie zegt dat homomannen altijd zin hebben? volgens mij is dat nogál een vooroordeel. (ja, ik ken een aantal homomannen en die hebben echt niet altijd zin, en kunnen een halfnaakte tiener ook prima laten lopen)

en krijgen 15jarigen op de homoboot dan wel alcohol?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Veruit de meest homo's op de gaypride hebben zich heel behoorlijk gekleed, en ja, soms is dat in leer, en soms in een jurk, maar dat doet er verder niets aan af.

Sinds wanneer is een man in een jurk behoorlijk gekleed? Volgens mij heb je dan echt te lang in het klooster gezeten! (Grapje) party.gif

Quote:

En ja, er loopt het eea halfnaakt rond, maar al die verontwaardigde heteromannen moeten eerst maar het zomecarnaval (met zijn geschatte 1 vierkante meter textiel om 1000 dames te bedekken) in Rotterdam afschaffen voor ze over een nicht in een roze string gaan zeiken.

Ik zou haast zeggen doodknuppelen die roze nicht met een opblaasbare gummiknuppel maar ik vraag me af of je ze daar wel hard genoeg mee pakt! widegrin.gif

Quote:

En recruteren werkt niet echt in geval van homofilie. Het is namelijk zo goed als nooit een keuze bij mannen en ook zelden bij vrouwen.

Zo goed als nooit zeg jij, maar juist dat ene schaap die dat wel doet wil ik zien te redden! knipoog_dicht.gif


Samengevoegd:

Quote:

@piebe: nee, verkrachting geldde voor beide voorbeelden. zowel tussen homo's als tussen hetero's.

en ik zou als ouder mijn kind verbieden om half naakt te staan dansen.

ik vind dat sowieso niet kunnen. ook niet als je 18, 25 of van mijn part 50 bent. maar dat is voor niemand een reden om iemand dan maar te verkrachten.

Goed zo, dat is duidelijk! smile.gif

Quote:

en wie zegt dat homomannen altijd zin hebben? volgens mij is dat nogál een vooroordeel. (ja, ik ken een aantal homomannen en die hebben echt niet altijd zin, en kunnen een halfnaakte tiener ook prima laten lopen)

Als homo's niet altijd zin hebben, waarom is het dan altijd zo vreselijke druk op homo parkeerplaatsen? Je kan er bij tijd en wijle de bomen door het bos niet meer zien, je struikelt over de achterwerken als je daar komt met je goeie gedrag!

Quote:

en krijgen 15jarigen op de homoboot dan wel alcohol?

Je moet wel bezopen zijn om op die leeftijd daar aan mee toe doen!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wonderfulstar, als hetero geef ik je de volgende bedenking. je doet ermee wat je wilt, ik heb het zélf van een homomaat uit een vér verleden:

Heteromannen denken voortdurend, of toch om de 7 seconden aan sex. Of dat nu zo is, laat ik in het midden, feit is dat we er héél veel aan denken, neem het van me aan.

Homomannen zijn hierin niet anders, waarom zouden ze, hun libido is er niet minder om. Wel, zet nu twee hete vuren bij mekaar, wat denk je dat er gebeurt. Diezelfde man zei me ook dat hij alvast niet wegsteekt dat er in de gayscene meer wordt geflikflooid dan elders.

Maar nu heb ik niet gezegd, en dit wil ik duidelijk stellen, dat een homo meer verkrachtingsneigingen zou hebben. Dat heeft volgens mij niets meer met de geaardheid te maken, maar met andere afwijkingen. Verkrachting is trouwens veleer een machtsgegeven, en zelden een louter lust-.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Hoe bedoel je? In de jaren zeventig waren er toch bepaalde stromingen (scholen) die er zo over dachten? Of toch niet...

Religieuze stromingen wellicht, maar die neem ik traditioneel niet serieus over nichterigheid en dat kan ik iedere homo, pot en beidewallenvreter ook van harte aanraden. Homofilie stond tot 1972 (meen ik) in de DSM IV als parafilie. Parafilie =/= ziek, maar meer een afwijkende sexuele geaardheid/gedrag.

Daarvoor gingen al lang en breed stemmen op in de Westerse wereld om het te normaliseren. In zeer veel culturen was er uberhaupt geen sprake van criminaliserein van holebi's trouwens, maar dat terzijde.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Als homo's niet altijd zin hebben, waarom is het dan altijd zo vreselijke druk op homo parkeerplaatsen? Je kan er bij tijd en wijle de bomen door het bos niet meer zien, je struikelt over de achterwerken als je daar komt met je goeie gedrag!

"Netjes" getrouwde christelijke en islamitische kasthomo's hebben een zeurende vrouw in de slaapkamer thuis. De gemiddelde homo kijkt enorm neer op parkeerplaatshomo's trouwens. Maar graag dit probleempje naar de plek schuiven waar het hoort: de kerk, moskee en mss ook wel andere gebedshuizen.

Je gaat echt niet tussen de brandnetels liggen als je thuis een vrouwloos bed hebt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Christelijke en islamitische kasthomo's hebben een zeurende vrouw in de slaapkamer thuis.

Dat lijkt me sterk, want wie zeurt krijgt een beurt! clown.gif

Quote:

De gemiddelde homo kijkt enorm neer op parkeerplaatshomo's trouwens. Maar graag dit probleempje naar de plek schuiven waar het hoort: de kerk, moskee en mss ook wel andere gebedshuizen.

Ja hoor, hoe kan een rechtschapen atheïst de schuld bij een instantie neerleggen waar hij niet in gelooft? Mag ik dan ook zeggen dat Rood kapje je auto heeft gestolen en dat de mijne toevallig precies op jouw oude lijkt?

Quote:

Je gaat echt niet tussen de brandnetls liggen als je thuis een vrouwloos bed hebt.

Je hoeft er niet bij te gaan liggen widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik geloof dat kerken bestaan. Sterker nog kerken zijn zo goed als aangetoond.

Ik ga het niet voor je uitspellen verder, maar mijn conclusie is: Homoparkings worden veroorzaakt door de ongelukkige combinatie homoseksualiteit en religie. De gezelligste parkings vind je, niet geheel verrassend, dan ook op de Veluwe.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

@piebe: ik ken geen enkele homo die ooit op zo'n parkeerplaats is geweest. ik ken ook homo's die soms maanden geen seks hebben. homo's die alleen seks met hun partner hebben. je scheert alle homo's over één kam.

Ik ken ook geen pedo's die kinderen uitwonen.... bye.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

ach, mijn broer trouwt in april met zijn vriend. ik dacht hen aardig goed te kennen. for the record; ik weet meer dan me lief is over zijn seksleven. en daar zit geen parkeerplaats tussen.

natuurlijk, dan zijn er maar twee, maar om nou te beweren dat alle homo's altijd seks willen en allemaal nar die parkeerplaatsen gaan vind ik veel te ver gaan.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Nee maar je snapt me wel, niemand loopt te koop met zijn seksleven en vertelt je even tussen neus en lippen door dat hij even naar de parkeerplaats is geweest om tussen de brandnetels een feestje te bouwen!

Maar jij weet er wel alles over omdat ....... ?

aar kinders we raken off-topic, laten we het weer gezellig over kleuterscholen hebben....

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

ach, mijn broer trouwt in april met zijn vriend. ik dacht hen aardig goed te kennen. for the record; ik weet meer dan me lief is over zijn seksleven. en daar zit geen parkeerplaats tussen.

natuurlijk, dan zijn er maar twee, maar om nou te beweren dat alle homo's altijd seks willen en allemaal nar die parkeerplaatsen gaan vind ik veel te ver gaan.

Gefeliciteerd met je broer en stiekem weet ik ook wel een beetje dat niet alle homo's altijd zin hebben! knipoog_dicht.gif

De enige die je op de parkeerplaats aantreft is Albert Verlinde natuurlijk! party.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

ach, mijn broer trouwt in april met zijn vriend. ik dacht hen aardig goed te kennen. for the record; ik weet meer dan me lief is over zijn seksleven. en daar zit geen parkeerplaats tussen.

natuurlijk, dan zijn er maar twee, maar om nou te beweren dat alle homo's altijd seks willen en allemaal nar die parkeerplaatsen gaan vind ik veel te ver gaan.

Uiteraard niet, ook niet alle hetero's gaan naar bordelen. Er zijn zeker homo's die zich netter gedragen wat dat betreft dan hetero's, ik geef dit zeker toe. Maar ik volg Piebe voor de rest wel volledig, homo's zijn hete brokken, het is gewoon zo.

En voor ik de vraag krijg of ik er alles van afweet, nee toch niet. Maar ik heb inderdaad lang een vriend gehad die zo gay is als de pest, en daar kan ik veel anekdotes over vertellen... Ze zijn subtiel en gewiekst. Nu weet je het ook: ik heb geen haat tegen homo's, ik ben enkel een flauwe racist als ik machteloos kom te staan tegenover hen. En nu weet je dat ook.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Albert V. is de beste manier om een Homoparkeergelegenheid binnen een minuut maagdelijk leeg te krijgen.

Tip: met een flitser foto's maken werkt ook gek genoeg.

Je kunt er ook altijd leuk kinderzitjes tellen... widegrin.gif

(ja ik weet het: "Hoe weet jij dat???!!!" Sommige homo-ontmoetingsplaatsen zijn multi-functioneel; ze zijn soms ook bijvoorbeeld een carpoolplaats of liggen vlak bij een benzinestation of een ideale plek om je hond uit te laten...)

Maar goed... Terug naar de Pedo's dan maar weer:

Gisteren weer genoeg van Benno en Sietse gehoord om van mening te zijn dat deze gasten nie geholpen zouden worden door ze te castreren of 20 of 30 jaar op te sluiten. Ik zou ze het liefst of een lekkend schip tussen hongerige haaien laten dobberen, maar aangezien we hier in een rechtstaat schijnen te leven, is levenslang een goed alternatief.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is inderdaad maar goed dat we een rechtsstaat hebben en dat daarin ook pedofielen gewoon als mensen worden beschouwd, die geholpen en terug in de samenleving begeleid kunnen worden, na het voldoen van hun straf. Als we naar het volk zouden moeten luisteren als het om straffen gaat, dan zou zelfs paus Innocentius III nog spontaan een minderwaardigheidscomplex krijgen.

Beschaving ligt niet in het willen afslachten van mensen die gruwelijkheden zouden bedrijven, maar in het willen afslachten van zulke mensen en het tóch niet doen, omdat het mensen blijven. Beschaving wordt met het verstand gebouwd, niet met de onderbuik.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Castratie vind ik een gepaste straf want wie zijn zaakje in een kind kan duwen, kan dat ook in de gehaktmolen.

briljant! rofl.gif

Toch zou castratie niet eens zo'n gek idee zijn, omdat daarmee de lust wordt weggenomen en de pedofiel dus niet eens meer in de verleiding kán komen sjoerule.gif

Maar zoiets mag wel op een wat mensvriendelijkere manier dan een gehaktmolen natuurlijk puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid