Mister_L 0 Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 Ik kon de vorige niet meer vinden... Aangezien mannen zonder bier(-topic) geen echte mannen kunnen zijn: Het bier-topic! Link naar bericht Deel via andere websites
Ramòntezuma 0 Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 Eindelijk eens een intelligent topic! Ik zweer bij Hertog Jan! Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 Ik heb voor m'n verjaardag een setje Kasteel-bier gehad. Ik moet zeggen: er bestaat minder smakelijk bier! Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 Quote: Op dinsdag 01 december 2009 10:39:55 schreef JoostG het volgende: Ik heb voor m'n verjaardag een setje Kasteel-bier gehad. Ik moet zeggen: er bestaat minder smakelijk bier! da's lekker ja Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 Er zijn behalve Oranjeboom geen merken die ik uit principe niet drink. Trippels en bockbieren blief ik ook niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Piebe 84 Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 Hoera een bier topic! Aangezien ik geen borsthaar heb kan ik me zo toch nog verantwoorden! De Duitsers brouwen een prima biertje. En ook onze zuiderburen kunnen er wat van! Link naar bericht Deel via andere websites
Ramòntezuma 0 Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 In een Afrikaans restaurant dronk ik eens kokos bier. Het was best lekker, maar ik zou er geen kratje van kopen... Link naar bericht Deel via andere websites
Piebe 84 Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 Quote: Op dinsdag 01 december 2009 10:38:53 schreef Ramòntezuma het volgende: Eindelijk eens een intelligent topic! Ik zweer bij Hertog Jan! Daar spuug ik ook niet in. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 Ik heb nogal veel verschillende merken geproefd van over de hele wereld en merken zoals Fosters, Budweiser, Guiness en Karlovaèko Pivo gaan er altijd wel in. Ook budgetbier is lang niet altijd smerig... Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 Uiteindelijk blijf ik natuurlijk wel trouw aan ons lokale bier Link naar bericht Deel via andere websites
Piebe 84 Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 Quote: Op dinsdag 01 december 2009 10:47:44 schreef JoostG het volgende: Uiteindelijk blijf ik natuurlijk wel trouw aan ons lokale bier En dat is? Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 Grolsch Ik rij dagelijks langs de brouwerij. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 Quote: Op dinsdag 01 december 2009 10:50:16 schreef JoostG het volgende: Grolsch Ik rij dagelijks langs de brouwerij. Theo Jansen ook... Link naar bericht Deel via andere websites
Ramòntezuma 0 Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 Quote: Op dinsdag 01 december 2009 10:50:16 schreef JoostG het volgende: Grolsch Ik rij dagelijks langs de brouwerij. Dat is goed te drinken Link naar bericht Deel via andere websites
Piebe 84 Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 Quote: Op dinsdag 01 december 2009 10:50:16 schreef JoostG het volgende: Grolsch Ik rij dagelijks langs de brouwerij. Hmmm, dat wordt hier in het hoge noorden weinig gedronken. Zo drinken de Duitsers. Link naar bericht Deel via andere websites
Timon 0 Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 Ik heb voor onze bruiloft een aantal kratjes Palm gehaald. Dat er een hoop over is gebleven vond ik eigenlijk geen probleem, ik mag graag van een Palmpje genieten. Bij mijn ouders is er meestal Hertog Jan. Ik heb nog nooit iemand een negatief woord horen zeggen over dat bier. En terecht, dat zou ook bijna blasfemisch zijn En natuurlijk kan ik doorgaans erg genieten van speciaalbiertjes Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 Quote: Op dinsdag 01 december 2009 10:51:42 schreef Ramòntezuma het volgende: [...] Dat is goed te drinken mwah.... Er is beter... Link naar bericht Deel via andere websites
Piebe 84 Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 Quote: Op dinsdag 01 december 2009 10:52:21 schreef Timon het volgende: Bij mijn ouders is er meestal Hertog Jan. Ik heb nog nooit iemand een negatief woord horen zeggen over dat bier. En terecht, dat zou ook bijna blasfemisch zijn Ik denk dat Hertog Jan het beste bier van Nederland is. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 Quote: Op dinsdag 01 december 2009 10:51:29 schreef Mr. Emilio het volgende: [...] Theo Jansen ook... Nou ja, die heeft z'n werkplek ook niet echt mee, natuurlijk... Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 Ik heb zelfs weleens Chinees bier op, maar dat is zo ongelovelijk goor... Tsingtao heette het bocht geloof ik. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 Grappig, ik wilde net gaan zeggen dat ik bij een Wok-restaurant ooit eens onbeperkt chinees bier heb gehad (de Warsteiner was op). En ik vond dat best aardig bier.. Maar dat kan ook zijn omdat ik al genoeg Warsteiner op had op dat moment.. Link naar bericht Deel via andere websites
Timon 0 Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 Ik drink trouwens alleen om te genieten. Amstel, Heineken, (uit verhalen) Oranjeboom, Bavaria en het meeste Lidl bier drink ik principieel niet. Kan zijn dat ik wat soorten pisbier ben vergeten, maar dan ben ik blij dat ik dat heb verdrongen. Pas als het minimaal een voldoende scoort drink ik het. Grolsch is voor mij ongeveer de grens van het toelaatbare met een krappe voldoende. Biertjes die minder zijn, komen mijn strot niet door Link naar bericht Deel via andere websites
Ramòntezuma 0 Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 Quote: Op dinsdag 01 december 2009 10:56:40 schreef Mr. Emilio het volgende: Ik heb zelfs weleens Chinees bier op, maar dat is zo ongelovelijk goor... Tsingtao heette het bocht geloof ik. Dus als er op het bierflesje 'Made in China' staat, dan weet je dat je het kunt laten staan. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 Quote: Op dinsdag 01 december 2009 10:54:46 schreef JoostG het volgende: [...] Nou ja, die heeft z'n werkplek ook niet echt mee, natuurlijk... Ieder mens maakt fouten. Het is ongelovelijk stom en hij heeft als profvoetballer wellicht een bepaalde voorbeeldfunctie, maar om nou zo zwaar over hem heen te vallen? Hoeveel mensen per jaar maken niet dezelfde fout maar komen er mee weg omdat ze niet gepakt worden, omdat ze wel gepakt worden maar er geen ongeluk is ontstaan of puur omdat het geen BN-ers zijn? Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 1 december 2009 Rapport Share Geplaatst 1 december 2009 Quote: Op dinsdag 01 december 2009 10:59:43 schreef Mr. Emilio het volgende: [...] Ieder mens maakt fouten. Het is ongelovelijk stom en hij heeft als profvoetballer wellicht een bepaalde voorbeeldfunctie, maar om nou zo zwaar over hem heen te vallen? Hoeveel mensen per jaar maken niet dezelfde fout maar komen er mee weg omdat ze niet gepakt worden, omdat ze wel gepakt worden maar er geen ongeluk is ontstaan of puur omdat het geen BN-ers zijn? Het komt door z'n tattoeages Oh, da's dubbel-offtopic Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten