Spring naar bijdragen

TV de moeite waard?


Kijk jij TV?  

  1. 1. Kijk jij TV?

    • dagelijks
      9
    • meermalen per week
      6
    • af en toe
      16
    • vrijwel nooit
      8
    • nooit
      3


Aanbevolen berichten

@Mr. Emilio: Die uitknop is het hele punt ook niet. Met een tv ben je nu eenmaal eerder geneigd om te zappen en ergens te blijven hangen terwijl het eigenlijk niet eens leuk is. Misschien ben jij de enige die wilskracht genoeg heeft om alléén te kijken naar programma's die je écht wilt zien, maar een meerderheid van ons heeft dat niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 109
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

[...]

Sorry hoor, maar kijken naar uitzending gemist is OOK TV kijken...

Janaja strikt genomen is het m'n computerscherm, vandaar dat ik 'vrijwel nooit' heb gestemd. Als ik een tv met aansluiting zou hebben zou ik die programma's wellicht op tv kijken, hoewel het prettige aan uitzendinggemist is dat je geen reclame hebt en het ook om 4.00 's nachts kan kijken.

Ik heb niets tegen tv-kijken en ik loop ook niet te pochen met het feit dat ik het nauwelijks kijk. Sterker nog, soms heb ik best zin om een uurtje lekker kookprogramma's te gaan kijken tussen 16.00 en 17.00. Maarja, geen tv he. Noodzaak dus, geen keuze.

(dus daarom heb ik alle programma's van Jamie Oliver van campusnet gehaald en kijk ik die dagenlang, heeeerlijk om te doen, lijkt meestal echt ontzettend niet nuttig maar stiekem zijn het wel kookprogramma's die ervoor zorgen dat ik nu echt goed kan koken smile.gif En daar is mijn aanstaande man dan weer blij mee widegrin.gif )

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Janaja strikt genomen is het m'n computerscherm, vandaar dat ik 'vrijwel nooit' heb gestemd. Als ik een tv met aansluiting zou hebben zou ik die programma's wellicht op tv kijken, hoewel het prettige aan uitzendinggemist is dat je geen reclame hebt en het ook om 4.00 's nachts kan kijken.

Ik heb niets tegen tv-kijken en ik loop ook niet te pochen met het feit dat ik het nauwelijks kijk. Sterker nog, soms heb ik best zin om een uurtje lekker kookprogramma's te gaan kijken tussen 16.00 en 17.00. Maarja, geen tv he. Noodzaak dus, geen keuze.

(dus daarom heb ik alle programma's van Jamie Oliver van campusnet gehaald en kijk ik die dagenlang, heeeerlijk om te doen, lijkt meestal echt ontzettend niet nuttig maar stiekem zijn het wel kookprogramma's die ervoor zorgen dat ik nu echt goed kan koken
smile.gif
En daar is mijn aanstaande man dan weer blij mee
widegrin.gif
)

Met deze uitleg kan ik leven... widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid