Spring naar bijdragen

DSB Bank in de problemen


Aanbevolen berichten

Er zijn weer van die zielige mensen die hun pensioen op een achtergesteld deposito hadden gezet. Prutsers! Hoe dom ben je? Pensioen, dat lijkt me iets dat je veilig wilt hebben, doe er dan ook iets VEILIGS mee. Als je dan nog geld over hebt mag je dat van mij op een meer riskante manier investeren om je hebberigheid tevreden te stellen. Radix malorum est cupiditas. ("Hebzucht is de wortel van alle kwaad")

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het kan mij niets schelen en die krokodillentranen van Scheringa als zogenaamde Robin Hood, kunnen me gestolen worden. Over de ruggen van mensen die graag een huis, nieuwe keuken of auto willen kopen maar het eigenlijk niet kunnen betalen en daardoor in de financiele problemen komen om met de woekerwinsten zijn hobby's te financieren, vind ik pas echt stuitend.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb zowel grote bewondering als grote afkeer van types als Scheringa. Zij kunnen dingen die ik nooit zal kunnen (ondernemen), maar tegelijkertijd vind ik ze proleten. Toch besef ik dat ik afhankelijk ben van hen, zonder zulke mensen zouden mensen als ik nog lekker in hun berevelletje in een grot op een wortel zitten te kauwen.

Dus Dirk, het ga je goed, ik hoop dat je als alle heisa achter de rug is en je een beetje tot rust bent gekomen dat je dan je talenten aan een mooi maatschappelijk doel gaat besteden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik heb zowel grote bewondering als grote afkeer van types als Scheringa. Zij kunnen dingen die ik nooit zal kunnen (ondernemen), maar tegelijkertijd vind ik ze proleten. Toch besef ik dat ik afhankelijk ben van hen, zonder zulke mensen zouden mensen als ik nog lekker in hun berevelletje in een grot op een wortel zitten te kauwen.

Dus Dirk, het ga je goed, ik hoop dat je als alle heisa achter de rug is en je een beetje tot rust bent gekomen dat je dan je talenten aan een mooi maatschappelijk doel gaat besteden.

Maar die grot en die wortel zouden dan waarschijnlijk wel passen bij je besteedbaar inkomen en zou je geen tonnen schuld hebben.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid