Robert Frans 1.653 Geplaatst 19 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2009 AMSTERDAM - De rechtbank van Amsterdam heeft DSB Bank maandagochtend om negen uur failliet verklaard. Dat heeft een woordvoerster van de rechtbank bekendgemaakt. (Nu.nl) The end... Link naar bericht Deel via andere websites
dingo 166 Geplaatst 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2009 Nog lang niet, het is wel de goedkoopste manier om van de claims van woekerpolissen af te komen. Daarom is ook geen overnamekandidaat de losse boedel zonder die claims is nog geld waard, met claims moet er geld bij. Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 19 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2009 Er zijn weer van die zielige mensen die hun pensioen op een achtergesteld deposito hadden gezet. Prutsers! Hoe dom ben je? Pensioen, dat lijkt me iets dat je veilig wilt hebben, doe er dan ook iets VEILIGS mee. Als je dan nog geld over hebt mag je dat van mij op een meer riskante manier investeren om je hebberigheid tevreden te stellen. Radix malorum est cupiditas. ("Hebzucht is de wortel van alle kwaad") Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 AZ gaat ook verkocht worden... Er zijn wat gegegadigden uit het Oostblok en een paar uit het Midden-Oosten Krijg je binnen de korste keren een team met alleen maar buitenlanders er in Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Quote: Op dinsdag 20 oktober 2009 10:34:15 schreef Mister_L het volgende: Krijg je binnen de korste keren een team met alleen maar buitenlanders er in Dus het wordt een typisch Nederlandse voetbalploeg! Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Het kan mij niets schelen en die krokodillentranen van Scheringa als zogenaamde Robin Hood, kunnen me gestolen worden. Over de ruggen van mensen die graag een huis, nieuwe keuken of auto willen kopen maar het eigenlijk niet kunnen betalen en daardoor in de financiele problemen komen om met de woekerwinsten zijn hobby's te financieren, vind ik pas echt stuitend. Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Ik heb zowel grote bewondering als grote afkeer van types als Scheringa. Zij kunnen dingen die ik nooit zal kunnen (ondernemen), maar tegelijkertijd vind ik ze proleten. Toch besef ik dat ik afhankelijk ben van hen, zonder zulke mensen zouden mensen als ik nog lekker in hun berevelletje in een grot op een wortel zitten te kauwen. Dus Dirk, het ga je goed, ik hoop dat je als alle heisa achter de rug is en je een beetje tot rust bent gekomen dat je dan je talenten aan een mooi maatschappelijk doel gaat besteden. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 20 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2009 Quote: Op dinsdag 20 oktober 2009 14:42:36 schreef Dubito het volgende: Ik heb zowel grote bewondering als grote afkeer van types als Scheringa. Zij kunnen dingen die ik nooit zal kunnen (ondernemen), maar tegelijkertijd vind ik ze proleten. Toch besef ik dat ik afhankelijk ben van hen, zonder zulke mensen zouden mensen als ik nog lekker in hun berevelletje in een grot op een wortel zitten te kauwen. Dus Dirk, het ga je goed, ik hoop dat je als alle heisa achter de rug is en je een beetje tot rust bent gekomen dat je dan je talenten aan een mooi maatschappelijk doel gaat besteden. Maar die grot en die wortel zouden dan waarschijnlijk wel passen bij je besteedbaar inkomen en zou je geen tonnen schuld hebben. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten