Spring naar bijdragen

Geef je verslaafdheid een cijfer  

14 leden hebben gestemd

  1. 1. Geef je verslaafdheid een cijfer

    • 1
      6
    • 3
      7
    • 5
      7
    • 6
      5
    • 7
      4
    • 8
      10
    • 9
      4
    • 10
      5


Aanbevolen berichten

Ik kan wel veel op het forum zitten, maar zodra ik op vakantie ben of andere leuke dingen doe van huis, dan mis ik credible geen seconde. Dat is dus geen verslaving.

Credible is voor mij meer een soort van tijdverdrijf en studie ontwijkend gedrag. Ik zou zonder credible misschien wat meer gaan zappen of domme websites opzoeken ofzo.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
  • Antwoorden 61
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Ik kan wel veel op het forum zitten, maar zodra ik op vakantie ben of andere leuke dingen doe van huis, dan mis ik credible geen seconde. Dat is dus geen verslaving.

Credible is voor mij meer een soort van tijdverdrijf en studie ontwijkend gedrag. Ik zou zonder credible misschien wat meer gaan zappen of domme websites opzoeken ofzo.

Dit. En ik hoop ooit dat ik Holla's antwoord het mijne kan maken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik kan wel veel op het forum zitten, maar zodra ik op vakantie ben of andere leuke dingen doe van huis, dan mis ik credible geen seconde. Dat is dus geen verslaving.

Credible is voor mij meer een soort van tijdverdrijf en studie ontwijkend gedrag. Ik zou zonder credible misschien wat meer gaan zappen of domme websites opzoeken ofzo.

Same here.. Ik post weinig, maar ik lees elke dag de topics.. en dat gewoon omdat ik dagelijks achter de pc zit op mijn werk en dus ondertussen op Credible zit te lezen widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik kan wel veel op het forum zitten, maar zodra ik op vakantie ben of andere leuke dingen doe van huis, dan mis ik credible geen seconde. Dat is dus geen verslaving.

Credible is voor mij meer een soort van tijdverdrijf en studie ontwijkend gedrag. Ik zou zonder credible misschien wat meer gaan zappen of domme websites opzoeken ofzo.

Jep.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...
  • 1 month later...

Quote:

Ik heb mezelf een 7 gegeven. Gemiddelde sinds ik op credible zit denk ik. Ik heb periodes dat ik me letterlijk gestressed voel als ik niet op credible kan maar ik kan ook weken zonder soms.

Lol, dat heb ik niet eens en ik zit in de crew. widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben wel van een 8/9 naar een 3 afgezakt denk ik.

Ik begon met een 10+ denk ik, ik was echt irritant aanwezig voor sommigen denk ik, en had een heel hoog gemiddelde per dag, maar dat is langzaam minder geworden.

Ik zat ff op een 1 of 2, maar nu Eva ook weer post, we er dus samen over kunnen praten of elkaar attenderen op sites, check ik credible meestal wel als de computer aanstaat.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...

Quote:

Zo, dat klinkt alsof er altijd wel een schermpje credible openstaat en het zweet je uitbreekt als je bedenkt dat er misschien ergens iets gepost is wat je nog
niet
gelezen hebt...

Als ik een topic zie die ik volg, en ik zie dat er nieuwe posts zijn, dan moet ik erg mijn best doen om niet te kijken rofl.gif

Quote:
Ik kijk ook wel vaak, het liefst heb ik geen wit in mijn AT-list
widegrin.gif

widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Lol, dat heb ik niet eens en ik zit in de crew.
widegrin.gif

Daarom wil ik ook niet in de crew. Das een verplichte verslaving. Af en toe BOT roepen of twee vechtende ventjes uit elkaar trekken is prima, maar verder doet de topicreportknop al mijn 'modwerk'widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 year later...

:P pas iets langer dan een half jaar...Credible staat sowieso wel open.. En vernieuw de pagina ook wel bijna elke 2 minuten :$:$:$ Reageer niet overal op maar ik probeer het zo ver te krijgen dat er geen ongelezen topics zijn :E

Geef me zelf een bescheiden 8

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

ik ben hier zo een maandje of 10 zachjesaan...

maar ik moet jullie teleur stellen... Ik ben aan het afkicken van credible... ben nu nog maar zo een 3x per dag onlinne terwijl toen ik nog op mijn vorige school at dat minstens 10 keer per dag was...

dus een mooie 7 omdat ik op de goede weg ben

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid