Liset 0 Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Quote: Op dinsdag 06 juli 2010 10:34:51 schreef Mister_L het volgende: Ja daar speelt ze ook in ja Gewoon downloaden die hap Neuh met series doe ik dat eigenlijk nooit, heb alleen that 70s show op mn laptop staan Overigens, die 3e foto vind ik ietsjes minder, ze mag wel een paar kilo erbij hebben, dat staat haar veel beter! Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Mwoh het maakt mij niet zo heel veel uit Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Quote: Op dinsdag 06 juli 2010 10:42:39 schreef Mister_L het volgende: Mwoh het maakt mij niet zo heel veel uit Tegenwoordig is het ook helemaal in om uitgemagerd te zijn als hollywoodactrice, dus dan valt het ook minder op. Maar als je goed naar haar armen en benen kijkt, dan zie je de botten eruit steken. Dat vind ik echt niet mooi. Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Ik hou meestal van zo natuurlijk mogelijk. Helaas worden modellen vaak zo gepimpt dat het mooie er juist vanaf is. Zo was het ook even zoeken naar (redelijk) neutrale foto's van Cintia Dicker (en waar ze genoeg kleren aan heeft voor vertoning op Credible). Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Mooi! Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 6 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juli 2010 Trouwens, hoe puberaal het ook mag klinken, Anthony Arandia vind ik eigenlijk ook wel wat hebben. Én hij kan dansen. Mannen die kunnen dansen zijn sexy. Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Volstrekt oninteressant: Mooi werk: Het echt mooie gezicht onder bovenstaande foto's: Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 vind die eerste foto het mooist. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Oh nee, die eerste vind ik saai, de tweede mooi op een kunstige nepmanier, en de derde vind ik gewoon echt een mooie meid. Link naar bericht Deel via andere websites
nanouschka 0 Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 matthew mcconaughey is ubermooi *kwijl* Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Matthew wie? Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Hij! Lijkt een beetje op mij trouwens Link naar bericht Deel via andere websites
nanouschka 0 Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 haha... dat is niet precies de foto die ik zou hebben uitgekozen (A) Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Ja ik weet wat vrouwen willen zien Samengevoegd: Zo bter? Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Quote: Op woensdag 07 juli 2010 23:47:03 schreef Mister_L het volgende: Hij! Lijkt een beetje op mij trouwens Als in: hij heeft ook een hoofd, een romp en ledematen ... Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Whahaha grapjurk Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Een echt prachtige man: Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Link naar bericht Deel via andere websites
nanouschka 0 Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 deze vind ik veel mooier Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 Dan heb ik meer met zijn vrouwelijke tegenspeelster in een aantal films: Link naar bericht Deel via andere websites
nanouschka 0 Geplaatst 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juli 2010 uhu zij is ook mooi! Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Al die blondjes, ik heb er eigenlijk toch wat minder mee. Tijd voor Dita! De buikdanseres Rachel Brice vind ik eigenlijk ook erg mooi, maar dat komt misschien ook gewoon door hoe ze beweegt. Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 En die prachtige tattoo op haar heup natuurlijk! Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Oh, dat was me nog niet eens opgevallen, ik ben niet zo'n tattoo-lover eigenlijk. Nu ben ik benieuwd wat er staat, ik moet eens een foto zoeken waar hij duidelijk op staat. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 8 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2010 Ik heb moeten spieken hoor, ik had gehoopt dat het Hindi was en dat ik er nog iets van had kunnen maken maar het is Sanskriet en ik begreep er geen jota van, maar volgens google betekent het "Practice becomes firmly grounded when continued for a long time, without interruption and with reverent devotion." Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten