Gast Anon_phpbb Geplaatst 18 november 2008 Rapport Share Geplaatst 18 november 2008 - Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 18 november 2008 Rapport Share Geplaatst 18 november 2008 Ik heb er twee, en dan moet later maar duidelijk worden of er wat bij zit. - Wat is zijn favoriete Bijbelgedeelte? - Voorzichtig wordt er alweer gespeculeerd over een nieuwe tijd die aanbreekt voor de Kerk in Nederland. In mijn ogen is het bisdom Groningen daar een goed voorbeeld, misschien ook juist wel omdat men daar min of meer in een diasporasituatie zit. Mijn vraag; is het moeilijker of juist makkelijker om pastoor te zijn in een voornamelijk cultuurkatholieke omgeving? (tips om de vraag handiger te herfomuleren = graag) Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 18 november 2008 Rapport Share Geplaatst 18 november 2008 - Wat denkt u wat de oplossing is voor het priester tekort in Nederland? - Hoe ziet u de toekomst van het Christendom op het gebied van oecumene (met name tussen de RKK en het Protestantisme)? Link naar bericht Deel via andere websites
Dostojevski 0 Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 - Waarom heeft u uw hamster Yvette genoemd? (voorspelbare vraag van mijn kant, maar serieus bedoeld) Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 - Link naar bericht Deel via andere websites
Dostojevski 0 Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 Quote: Op woensdag 19 november 2008 09:04:53 schreef Cornelius van Wijck het volgende: (ik ken zijn hamster inmiddels, en ik denk dat ik het antwoord wel weet ) Zijn hamster is homoseksueel? (ok dit is wel een grap, laten we verdergaan met dit topic ) Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 - Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 19 november 2008 Rapport Share Geplaatst 19 november 2008 Voor zij die u vooral kennen als 'die klokkenluider' maar er verder vrij weinig vanaf weten, zou u een korte samenvatting kunnen geven van dat hele gebeuren? (oh, en ik ben vóór de oecumenevraag, wilde hem hier tikken maar zag dat die al genoemd was) Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst 29 november 2008 *kick* Er moeten minstens 10 vragen komen. Link naar bericht Deel via andere websites
Dostojevski 0 Geplaatst 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst 29 november 2008 Ik wil nog wel helpen, maar vind dat er meer vragenstellers moeten komen. Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst 29 november 2008 Wilt u geen bisschop worden? Of zelfs kardinaal? Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst 29 november 2008 En dat is tien toch? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst 29 november 2008 - Link naar bericht Deel via andere websites
Taquoriaan 0 Geplaatst 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst 29 november 2008 Quote: Op zaterdag 29 november 2008 16:06:33 schreef The Black Mathematician het volgende: Wilt u geen bisschop worden? Of zelfs kardinaal? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst 29 november 2008 - Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst 29 november 2008 En de vragen en antwoorden worden toch materiaal voor de FP? Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst 29 november 2008 Als ik het goed onthouden heb, moet de uitkomst naar en zal het op de FP gezet worden, daarna kan dit topic met een verwijzing gesloten worden. Link naar bericht Deel via andere websites
Dostojevski 0 Geplaatst 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst 29 november 2008 Misschien als er à la Ebate een link van FP naar forum gemaakt wordt, zodat wie wil reageren automatisch naar dit topic gestuurd wordt? Dan trek je ook nog eens de FP-bezoeker direct naar het forum toe. Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 29 november 2008 Rapport Share Geplaatst 29 november 2008 Harm Schilder wint nog steeds aan bekendheid. Grappig hoe een kwestie zolang doorwerkt. Ik hoop dat de aandacht vooral gericht blijft op datgene waar hij voor als gelovige en in het bijzonder als priester voor staat: de orthodoxe leer zoals die door de Kerk wordt bewaard. Ik ken hem als iemand die dat zelf altijd als hoogste prioriteit zal stellen. Ik hoop dat de mensen die om wat voor reden dan ook in hem geïnteresseerd zijn dat fundamentele beginsel op zullen pikken. Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst 30 november 2008 Quote: Op zaterdag 29 november 2008 23:12:48 schreef Dostojevski het volgende: Misschien als er à la Ebate een link van FP naar forum gemaakt wordt, zodat wie wil reageren automatisch naar dit topic gestuurd wordt? Dan trek je ook nog eens de FP-bezoeker direct naar het forum toe. Dat kan ook. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 30 november 2008 Rapport Share Geplaatst 30 november 2008 - Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 1 december 2008 Rapport Share Geplaatst 1 december 2008 Wat mooi zeg! Hij is ook best open, heel sportief, leuk om te lezen! Link naar bericht Deel via andere websites
de vegaloog 0 Geplaatst 1 december 2008 Rapport Share Geplaatst 1 december 2008 Leuk om te lezen. Dat van die klokkenluider, dat wist ik niet. Ik lees wel het KN, maar dan alleen wat mij interessant genoeg lijkt. En als inwoner van Deutschland... ach, wat moet ik zeggen... daar hebben wir Römischen ook zo onze besognes... Ik ben benieuwd, wie in de maand december onze interviewé(e) zal worden. Deze eerste is voor mij een succes! Doorgaan dus! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten