MarinusCopy 0 Geplaatst 10 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2009 Quote: Op dinsdag 10 februari 2009 18:41:36 schreef Olorin het volgende: [...] Vanuit mijn studie gezien is het redelijk geaccepteerd dat Jezus heeft geleefd. Het is door mij ook redelijk geaccepteerd hoor, dat is het niet, maar als het word geponeerd als een onomstotelijk wetenschappelijk feit wat dus weer god zou moeten bewijzen..... Mo en Boeddha hebben ook bestaan, en Dawkins mss ook wel, maar dat bewijst precies ruk.... Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 10 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2009 Quote: Op dinsdag 10 februari 2009 18:41:41 schreef AndreasJ het volgende: [...] Dat doen mensen meestal niet als ze offline zijn... daar zit wat in, maar het lijkt me toch logischer dat als je beweert dat iets wetenschappelijk bewezen is dat je ook daadwerkelijk aantoont dat het bewezen is ipv het alleen maar ff mede te delen.. Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 5 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2009 Atheïstische bus in Duitsland Ook in Duitsland zal binnenkort een bus met atheïstische leuzen rondrijden. Op de dubbeldekker, die 25 steden aandoet, prijken slogans als "Er is (met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid) geen God". [...] link Link naar bericht Deel via andere websites
Think 0 Geplaatst 5 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2009 Quote: Op dinsdag 05 mei 2009 13:04:15 schreef Barbapapa het volgende: Op de dubbeldekker, die 25 steden aandoet, prijken slogans als "Er is (met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid) geen God". Humor! Om het zo nauwkeurig te willen formuleren in een reclame-leus. Ik vind het trouwens wel het dichtst benaderen wat, laat ik het zo maar even zeggen, ik als de waarheid zie. Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 5 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2009 Duitse gründlichkeit he Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 5 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2009 Echt Duitsland hè, altijd even degelijk en grundlich. Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 5 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2009 Haha, ongeveer zelfde post Link naar bericht Deel via andere websites
BulletProof 0 Geplaatst 25 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2009 Snap niet het probleem, als mensen betalen voor die reclame, laat ze, boeien. En meschien laat het mensen meer denken yay. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten