Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 295
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Haai allemaal, Leuke discussie! Erg herkenbaar voor mij. Ik ben namelijk 18 mn ventje 33. HUHHUH ja ja shock knipoog_dicht.gif Is het een aanrader?? uuh nee, maar ik heb er ook niet op uitgzocht. Tis echt een kanjer van een gozer!

Ik merk wel steeds meer dat het 'anders' word nu ik wat ouder wordt. Het verschil tussen 14 en 20 is misschien wel groter als tussen 20 en 35. En ik ik ben er wel achter dat ik in 2jaar veel 'volwassener' ben geworden. ook al vond ik dat ik toen ik 16 was ook alles prima wist waar ik mee bezig was. Ik denk dat hoe jonger je bent zegmaar tot een jaar of 18 leeftijd nog heel veel verschil maakt, omdat je dan nog heel hard verandert en er nog heel veel nieuwe dingen op je af komen en je karakter gevormd word.

Sorry tis een beetje een warrig verhaal big-smile.gif

Maaruh ik kan me voorstelle dat mn verhaal vragen oproept:Vraag maar! Ik wil het best proberen uit te leggen!

Groetjes

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 28 april 2004 14:31:22 schreef essie het volgende:

Ik had het niet over sex, maar meer over "vallen op...".

De meeste vrouwen willen geen lelijk vriendje, en vinden het toch wel leuk om naast een Johhny Depp (of Brad Pitt) look-a-like te lopen.

Een leuk vriendje met wie je beetje kan showen is idd "leuker" dan een lelijk (maar heel lief) vriendje, voor veel meiden iig..

hangt er ook nog van je leeftijd af en hoe serieus je bent met die jongen natuurlijk..

Al zou ik zelf nooit n heel knap vriendje willen, veel te veel concurrentie , hehe smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Grappig...ik heb dit topic een beetje doorgelezen en er staan alleen verhalen waarbij de jongen/man ouder is.

Ik ben zelf 22 en heb een vriend van 17. Shocking? Tja, dat kan. Maar ik ben heeeeel gelukkig. Dat zullen al mijn familieleden en vrienden nu ook beamen. Maar toen ik net verkering kreeg reageerden sommige mensen er heel geschrokken op en vonden ze het maar niks. Maar nu - meer dan een jaar later - vindt iedereen ons toch zo'n énig stel. puh2.gif

Maar even zonder gein; ze kunnen aan ons zien dat het echt is wat wij hebben en niet zomaar een bevlieging. En daar gaat het, denk ik, toch om. Het maakt niet uit wat anderen over het leeftijdsverschil in je relatie denken, als wat jullie hebben maar echt is en als jullie daar zelf maar van overtuigd zijn. En last maar zeker niet least: mijn vriend en ik waren er vanaf het begin van onze relatie van overtuigd dat God het er ook 'mee eens' was. Daar draait het uiteindelijk om. God heeft mijn vriend op mijn pad gebracht en ik had van z'n lang-zal-ze-leven niet gedacht dat hij zoveel jonger dan mij zou zijn en dat het - in het begin - zo moeilijk zou zijn, maar ik ben Hem er zo dankbaar voor.

En ik weet dat er altijd mensen zullen zijn die het belachelijk vinden dat wij met ons leeftijdsverschil bij elkaar zijn, maar ja... Daar kan ik echt niet meer mee zitten. I'm happy!!! big-smile.gifbig-smile.gifbig-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Ik ben 14 en ken een jongen van 23 heel erg groot verschil op dit moment iig in mijn ogen. Dit is ook een reden waarom ikmijzelf zo'n beetje verbied verliefd op hem te worden.. Maar eigenlijk denk ik dat iedereen die zo'n leeftijdsverschil heeft er voor moet gaan bidden. Ik bedoel God weet wie hij voor jou op het oog heeft en leeftijd speelt daar geen rol in. Ik trouw als ik volwassen ben voor mijn part nog met een bejaarde als dat Gods plan voor mij is...hij houd zo ontzettend veel van me dus dan zal dat wel de beste weg zijn

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Dat is moeilijk, maar uiteindelijk staan je ouders altijd aan jouw kant.. Want ze willen dat je gelukkig wordt.. smile.gif Misschien vinden ze het moeilijk, maar ze kunnen moeilijk ontkennen dat de liefde zijn eigen weg toch wel zal gaan.. Je kunt het niet tegenhouden.. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zaterdag 04 maart 2006 12:19:53 schreef Gilrea het volgende:

Dat is moeilijk, maar uiteindelijk staan je ouders altijd aan jouw kant.. Want ze willen dat je gelukkig wordt..
smile.gif
Misschien vinden ze het moeilijk, maar ze kunnen moeilijk ontkennen dat de liefde zijn eigen weg toch wel zal gaan.. Je kunt het niet tegenhouden..
smile.gif

worshippy.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 01 maart 2006 14:29:55 schreef verliefd het volgende:

ik vind een jongen van 16 heel leuk! maar ik ben 13 kan dit? ik ben voor mijn leeftijd heel volwassen en dan denken jullie van ja dat zeggen ze allemaal maar nu meen ik het echt!!!

13 en volwassen voor je leeftijd smile.gif

Als jij die jongen leuk vind en vice versa (lijkt me handig he), kan je het gewoon proberen, 3 jaar is niet zo heel veel...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gewoon vertellen.. heel wat moeilijker dan 't lijkt... Toen ik mijn ouders vertelde dat ik verkering had met 'n jongen die 4 jaar ouder was zat ik best in de stress.. hou zouden ze reageren. Gelukkig reageerden ze heel relaxed, hadden het zien aankomen etc...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb altijd vriendjes gehad die minstens 5 jaar ouder waren widegrin.gif Voor mijn ouders zou het waarschijnlijk heel raar geweest zijn als ik een keer met iemand was komen aanzetten die even oud was puh2.gif

Mijn vader is trouwens ook 5 jaar ouder dan m'n moeder, dus ik zal die voorkeur wel van haar geerfd hebben knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, ken ook meiden die de voorkeur hebben voor oudere jongens big-smile.gif. 't Extreemste was wel iemand die een tijdje verkering had met haar baas, een vent van onder de 30 (wil niet exact z'n leeftijd zeggen). Zij is 17 btw.

Ach ik denk dat het wel kan... het hangt er helemaal van af hoe diegene is, en hoe jij bent. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid