Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Wat is "een voor haar leeftijd erg volwassen jonge vrouw van 19" ? Hoe peil je dat?

Ik ken ook wel meisjes/vrouwen waarvan ik dacht dat ze erg volwassen waren maar waarbij bleek dat er toch een significant verschil in denken was.

Maar goed, 19 is natuurlijk altijd anders dan 16 (waar ik het initieel over had).

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 295
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

En zo heb je natuurlijk ook het nadeel dat iemand die ouder is, misschien al huisje boompje beestje wil en diegene die jonger is daar nog helemaal niet over na wil denken.

Verliefdheid is dan niet genoeg lijkt mij...

Samengevoegde post 23-2-2007 13:10:58:

Quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 10:16:04 schreef Rainbow6 het volgende:

haha owkee en bedenk nu man=19 en vrouw=26

widegrin.gifwidegrin.gifwidegrin.gif

Een vrouw wordt over het algemeen sneller volwassener dan een man, daarom zie je ook vaak die leeftijdverschillen waarbij de man ouder is.

Man 19 en vrouw 26? Lijkt me erg raar puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja maar ik vind het tegelijktijd ook wel zo aandoenlijk. Gaan we koken. Zeg ik 'jij kan wel ff die appel in stukjes snijden.' En dan in de tijd dat ik alles heb gekookt, is hij amper klaar met die appel. Daar word ik gewoon blij van. crysmile.gif

(Overigens is hij gelukkig doorgaans wel volwassen, maar je hebt soms van die dingen... puh2.gif)

Mja, BOT maar puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Grootste leeftijdsverschil dat ik heb gehad was ik 25, zij 31. Heeft niet lang geduurd btw, ze was me veel te onvolwassen (!!!).

Een behoorlijk oudere vrouw zou ik nu denk ik niet meer willen, simpelweg omdat er dan op erg korte termijn zal "moeten" worden getrouwd, en ik wil erg graag kinderen. Maar niet dit jaar nog widegrin.gif

Jongere meisjes, hmmm, het ligt er idd aan hoe volwassen ze zijn. Vriend van me, die ouder is dan ik, is een meisje van 20 getrouwd dat erg volwassen is. Verder heeft het op zich allebei wel wat, jeugdige naiviteit en onschuld versus volwassen zelfverzekerdheid en het stevig in het leven staan...

Quote:
"Hester" schreef het volgende:

En dan in de tijd dat ik alles heb gekookt, is hij amper klaar met die appel. Daar word ik gewoon blij van.

Mwahahahah dat zou ik kunnen zijn! puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zelf heb ik ervaren dat 14 - 18 toch al een erg groot verschil kan zijn. Op mijn veertiende had ik over vanalles en nog wat nog geen grenzen bepaald en wist ik niet wat ik wilde. Hij wel puh2.gif

Ik denk dat een groot leeftijdsverschil zeker wel kan, maar dat het de relatie wel kan vermoeilijken. Ookal is het maar door reacties van buitenaf.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 16:30:06 schreef Frique het volgende:

Altijd als ik een tamelijk serieus vriendje had, was die ongeveer drie jaar ouder.. en dan nog waren ze soms eeerg kinderachtig (1 jongen dramde zijn eigen wil door ¬¬ *zwijgt*

oww herkenbaar, al was mijn ex-vriend ongeveer even oud als ik. Nee was geen nee, maar nee was nog even doordrammen muur.gif Maar dat zal wel meer met z'n karakter te maken hebben dan met zijn leeftijd.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Man 19 en vrouw 26? Lijkt me erg raar
puh2.gif

Ik kan je nog iets leukers vertellen hoor puh2.gif man 17, vrouw 25 (mijn ouders flower.gif)

Ik vind het leuk om te zien dat dit topic nog steeds actief is. Ik hehet ooit geopend omdat ik als 13 jarig droppie widegrin.gif verlieft was op 'n jongen van 17. We hebben ook een relatie gekregen (14/18) maar dat is na anderhalf jaar stuk gelopen. Ben er wel van overtuigd dat leeftijdsverschillen gewoon echt wel kunnen. Tussen de twee die ene relatie hebben is het vaak nog 't minste probleem (ik heb vaak genoeg gehad dat meiden bij wie ik zat in de pauzes hele verhalen begonnen op te hangen over hoe fout ze het vonden als ene jongen meer dan 2 jaar ouder was etc).

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid