Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 295
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op woensdag 28 april 2004 15:31:39 schreef hardwir3d het volgende:

lol, ja geef de alcohol maar de schuld
knipoog_dicht.gif

Okee, dan geef ik zijn uiterlijk de schuld. widegrin.gif

(Ik kan zijn persoonlijkheid moeilijk de schuld geven want hij was ontzettend simpel. 'T is dat ie qua gewoon het niveau van Johnny Depp had, anders had ik nooit met 'm gezoend puh2.gif)

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...

Quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 13:21:24 schreef Photoboy1960 het volgende:

Mijn antwoord op deze topic is Only love is die answer

smile.gifknipoog_dicht.gif

En wat wil je daar mee zeggen?

Heb wel een week geleden gehoord dat mijn ex-vriendin nu een nieuwe vriend heeft, en die is 11jaar en 364 dagen ouder smile.gif Dit jaar zelfs 11jr en 365 dagen knipoog_dicht.gif

Dus op één dag na 12 jr...was wel ff schrikken toen ik het hoorde...zij wordt nu 19, hij wordt 31

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee, niet dat ze een nieuwe vriend heeft...de Heer had me er al op voorbereid big-smile.gif

Had juist die dag een bijbelspreuk gekregen van de Heer, met daarin de txt: 'hoe kan een man nu zijn jeugdvriendin vergeten?' - en ja, toen moest ik denken aan haar, en hoe het haar nu zou vergaan. En toen die middag uit het niets, sprak ze me op MSN aan...en vertelde ze het. Maar vind het fijn dat ze een vriend heeft, alleen iemand die 12jr ouder is? Was ff schrikken, maar als zij er gelukkig mee zijn...?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oke, misschien ga ik jullie nu choqueren, maar hier mijn verhaal puh2.gif

Ik ben 15 en heb een vriend van 22.. (geschrokken? clown.gif)

Maar ik ben gelukkig met hem!

Voordat ik aan deze relatie begon, heb ik er goed over nagedacht, en veel getwijfeld, totdat ik op gegeven moment dacht "wat kan mij het ook boeien.. het gaat om onze liefde, niet om een paar getalletjes.." Het moeilijkste vind ik dat hij werkt, en ik in 4 havo zit. Zijn toch 2 hele verschillende dingen.. Maar toch geloof ik dat ik een goeie keuze heb gemaakt!

Want tot nu toe (3,5 maand) gaat het allemaal super! smile.gif We voelen mekaar aan, ondanks die 6 jaar verschil op deze leeftijd, en eigelijk merken we dr amper wat van.

6 jaar voor mij is wel het maxium, en als het niet zo speciaal was geweest met elkaar, zou ik hier niet eens aan begonnen zijn..

Maarja.. liefde overwint! knipoog_dicht.gifworshippy.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Quote:
Op woensdag 28 april 2004 13:35:43 schreef John het volgende:

En van zo'n meisje...

Nu is hier in de parochie (gemeente) ook een meisje van 17 die de hele tijd achter een man van in de 40 aanloopt. Deze man is getrouwd, heeft 2 kinderen ouder dan dat meisje, maar wimpelt de aandacht niet af - hij moedigt het zelfs nog een beetje aan.

En dan te bedenken dat hij een speciale rol heeft in de parochie...

Ik snap die man niet, maar dat meisje ook niet...

Nou dat meisje kan blind zijn van de liefde maar moet zeker beseffen dat een eventuele relatie gewoonweg niet kan en ook nooit iets goed kan worden.

Wat die man betreft: Hij moet gewoon de lef hebben om tegen haar te zeggen: "Luister eens, ik ben gelukkig getrouwd, ik heb 2 kinderen die ouder zijn dan jou. Een relatie kunnen wij nooit opbouwen vanwege het grote leeftijdsverschil. Het is beter dat je op zoek gaat naar een leuke jongen van jouw leeftijd."

Ik betwijfel of het meisje zal luisteren maar dan ben je tenminste een vent die opkomt voor z'n eigen huwelijk!

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid