Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Quote:

[...]

LSD is een zeer heftige drug. Het dwingt de gebruiker een intensief zelfonderzoek aan te gaan en niet zelden eindigt die zoektocht bij Jezus.

Bij LSD kan de "zoektocht" even goed eindigen bij de groenpaarse pinksterhaas die het universum schiep toen hij nieste. Het verstoord enkel de werking van jehersenen dat is alles.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 142
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

[...]

Bij LSD kan de "zoektocht" even goed eindigen bij de groenpaarse pinksterhaas die het universum schiep toen hij nieste. Het verstoord enkel de werking van jehersenen dat is alles.

Ik heb er veel gezien die flipten en vasthoud in het geloof vonden na zich gedegen in te hebben gelezen. Doch zitten anderen in gestichten.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ik heb er veel gezien die flipten en vasthoud in het geloof vonden na zich gedegen in te hebben gelezen.

Dat zegt mi meer over geloof dan over LSD, maar goed. Overigens evoer ik bij paddo's ook altijd god, enkel niet de abrahamitische variant. Zelfs niet toen ik nog christelijk was. zeg weinig dus.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Dat zegt mi meer over geloof dan over LSD, maar goed. Overigens evoer ik bij paddo's ook altijd god, enkel niet de abrahamitische variant. Zelfs niet toen ik nog christelijk was. zeg weinig dus.

Een LSDtrip is de som van wat je weet. Het raakt de gebruiker zeer diep wat de aanleiding van onderzoek wordt. Wie kritisch genoeg blijkt komt dan vanzelf bij Jezus!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Drugs kunnen nuttig zijn: zo schijnt XTC wonderen te doen voor relatieproblemen, verhoogt amfetamine het prestatie en concentratievermogen en maakt koffie leven in de ochtend mogelijk, maar het compleet ontwrichten van de werking vd hersenen zoals dat bij tripmiddelen gebeurt lijkt me niet nuttig. (Nu ja tschijnt wonderen te doen voor je creativiteit).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Drugs kunnen nuttig zijn: zo schijnt XTC wonderen te doen voor relatieproblemen, verhoogt amfetamine het prestatie en concentratievermogen en maakt koffie leven in de ochtend mogelijk, maar het compleet ontwrichten van de werking vd hersenen zoals dat bij tripmiddelen gebeurt lijkt me niet nuttig. (Nu ja tschijnt wonderen te doen voor je creativiteit).

Ja en vergeet de wiet niet, goed in te nemen bij de thee!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Dus jullie zien geen kwaad in blowen?

Minder dan in bijv. alcohol, het is potentieel verslavend, niet bijzonder gezond (ook niet bijzonder ongezond btw) etc etc, maar van alle drugs wel één van de minst schadelijke denk ik. De afweging is: wegen de voordeen op tegen de nadelen? in mijn geval wel denk ik....


Samengevoegd:

Quote:

[...]

Dat ligt er aan naar welke muziek je luistert bij het blowen
widegrin.gif

Ik ga meer richting klassiek dan naar house van wiet.... party.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

De overheid mag zich nergens meer mee bemoeien prima,maar dan moet de junk niet meer naar de nachtopvang gaan en op kosten van de samenleving zich op laten nemen in een zieken huis,niet meer bij de Kerk aan kloppen ,niet meer begeleiding vragen en dat ook op kosten van de samenleving ,ligt men dood te gaan op straat door te veel coke in het lijf geen ziekenwagen laten kom en enz enz;dan heeft de overheid niet het recht om zich te bemoeien met verslaafden.Maakt de verslaafde wel gebruik van al deze voorzieningen op kosten van de samenleving heeft de overheid alle recht om zich te bemoeien met verslaafden en ze dwingen zich te laten behandelen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Minder dan in bijv. alcohol, het is potentieel verslavend, niet bijzonder gezond (ook niet bijzonder ongezond btw) etc etc, maar van alle drugs wel één van de minst schadelijke denk ik. De afweging is: wegen de voordeen op tegen de nadelen? in mijn geval wel denk ik....

Hangt er ook een beetje vanaf hoe je het gebruikt. Een paar glaasjes wijn per dag is wat anders dan dat je drinkt om van de wereld af te raken. Bij dat eerste is het juist gezond voor je, maar dan drink je niet om het dronken worden. Ik denk niet dat mensen blowen voor de heerlijke smaak in je mond. Als je je elke keer klem drinkt dan heb je een flink probleem idd.

Als je dagelijks blowt heb je trouwens ook een flink probleem.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Waarom? Ik heb huisgenoten die zeker te weten dagelijks blowen maar perfect functioneren binnen de maatschappij en gewoon een normaal, goede baan hebben.. Of heb je t over andere problemen?
smile.gif

Die ervaring heb ik ook, bovendien heeft het een verzachtende werking bij migraine en reuma.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ondervind meer hinder van een keer stevig drinken dan van een stevige joint, als ik eerlijk ben.

Ik hoop binnenkort wel wat dieper in te gaan op bepaalde reacties, maar heb nu even geen tijd.


Samengevoegd:

En geen zin.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Die ervaring heb ik ook, bovendien heeft het een verzachtende werking bij migraine en reuma.

Mijn vriend heeft reuma, vandaar dat we het spul ook in huis hebben. Aangezien mediwiet meestal niet kan en mag in NL is het wel halflegale eigen tuinteelt. Ik heb een afkeer van die kunstmatig opgefokte rotzooi uit de koffieshop zeg maar. Maar goed, ik heb liever dat hij voor het slapen gaan een joint rookt dan dat ie die troep uit de farmaceutische industrie neem die normaal word voorgeschreven. Dat werkt veel minder goed en heeft veel meer bijwerkingen.

Nu ja, in mijn ervaring is het nauwelijks verslavend. Ik zou de hele dag door stoned kunnen zijn als ik dat wilde, maar goed die neiging heb ik gewoon niet. Ik rook af en toe een beetje mee dat is alles.


Samengevoegd:

Quote:

[...]

Qua migraine ben ik het er niet helemaal mee eens. Heb het een keer geprobeerd toen ik gek werd van de pijn en het werd er absoluut niet minder van
nosmile.gif

Het kan pijn versterken idd. Bij mij werkt het ook niet bepaald als ik migraine heb. Maar goed, als iemand er wel baat bij heeft.

Het werkt bij mij wel als ik niet kan slapen. Een paar trekjes en ik ben vertrokken. Veel beter dan slaapmedicatie.


Samengevoegd:

Quote:

De overheid mag zich nergens meer mee bemoeien prima,maar dan moet de junk niet meer naar de nachtopvang gaan en op kosten van de samenleving zich op laten nemen in een zieken huis,niet meer bij de Kerk aan kloppen ,niet meer begeleiding vragen en dat ook op kosten van de samenleving ,ligt men dood te gaan op straat door te veel coke in het lijf geen ziekenwagen laten kom en enz enz;dan heeft de overheid niet het recht om zich te bemoeien met verslaafden.Maakt de verslaafde wel gebruik van al deze voorzieningen op kosten van de samenleving heeft de overheid alle recht om zich te bemoeien met verslaafden en ze dwingen zich te laten behandelen.

immorele rechtse onzin. Dan moet je mensen die zonder gordel in een auto stappen ook laten creperen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Waarom? Ik heb huisgenoten die zeker te weten dagelijks blowen maar perfect functioneren binnen de maatschappij en gewoon een normaal, goede baan hebben.. Of heb je t over andere problemen?
smile.gif

Ja, het probleem dat het aangetoond is dat het niet ten goede komt aan je denkvermogens. Een ander gevaar is dat het nogal kankerverwekkend spul is, erger dan gewoon sigaretten enzo.

Daarbij is het natuurlijk zo dat hoe vaker je gebruikt (zeker als er regelmaat in zit) hoe groter de kans op verslaving is.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid