Alex Tromp 0 Geplaatst 9 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2008 Quote: Op dinsdag 20 mei 2008 18:23:15 schreef zoveel vragen nu nog antwoorden het volgende: Ligt het aan mij of heeft de PKN een hele negatieve reputatie? Dat is iig iets wat ik merk hier op het forum. Okeej, ik weet ook dat het verre van perfect is, maar waarom moet het altijd zo negatief zijn. Waar is dat op gefundeerd? Ik dacht even KPN te lezen, dat heeft ook een behoorlijk slechte reputatie Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 9 juni 2008 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2008 Admod note: Off-topic reacties verwijderd... Graag bij het onderwerp blijven. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 9 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2008 Ik kaap dit topic voor een vraag: Mooie gedachte om eenheid te krijgen. Maar is de PKN niet eigenlijk dan meer een nationale kerk? Is het niet nog veel mooier om een wereldkerk te vormen? Of is men daar ook al lang mee bezig? Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 9 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2008 Volgens mij zijn de onderhandelingen daarover al tientallen jaren bezig. Maar ja de PKN kostte 40 jaar, dan wil ik geloof ik niet weten hoe lang een wereldwijde kerk kost. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 9 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2008 Maar het is volgens mij ook een keuze of je op internationaal of nationaal gebied ermee bezig bent. Heeft het misschien ook te maken met dat Nederland in vergelijking met de rest van de wereld veel gereformeerden kent? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten