The Black Mathematician 82 Geplaatst 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst 3 november 2008 God only knows. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst 3 november 2008 - Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst 3 november 2008 Weinig mensen staan op met de gedachte: "Ik ga me vandaag weer eens lekker slecht gedragen!" Ik denk dat zelfs Hitler dacht dat hij goed deed. Ik vermoed dat Powell zichzelf geen slecht mens vindt, maar wel weet van zichzelf dat hij niet onfeilbaar is. Dat hij die fouten vervolgens toegeeft, is iets dat niet iedereen kan. Zoals ik. Want niemand is zo perfect als ik, dus hoef ik ook geen fouten toe te geven. Link naar bericht Deel via andere websites
Dostojevski 0 Geplaatst 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst 3 november 2008 ... Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst 3 november 2008 - Link naar bericht Deel via andere websites
Clyppan 0 Geplaatst 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst 3 november 2008 Wat nou als de republikeinen gewoon een terroristen-alert veinzen, vandaag of morgen.. Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst 3 november 2008 -Edit- De vorige pagina lezen was helpvol Link naar bericht Deel via andere websites
Dostojevski 0 Geplaatst 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst 3 november 2008 ... Link naar bericht Deel via andere websites
mackie 0 Geplaatst 3 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 november 2008 Is er trouwens iemand hier die principieel niet op Obama zou stemmen vanwege zijn abortus standpunt? gr. mackie Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst 3 november 2008 Nee, wel een reden om eventueel McCain te kiezen Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst 3 november 2008 Quote: Op maandag 03 november 2008 18:51:22 schreef mackie het volgende: Is er trouwens iemand hier die principieel niet op Obama zou stemmen vanwege zijn abortus standpunt? Ondergetekende. Link naar bericht Deel via andere websites
mackie 0 Geplaatst 3 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 november 2008 Ik bedoel dat het dus kan zijn dat je voor het overgrote deel inhoudelijk met Obama eens bent, maar dat je puur alleen op dat punt niet op Obama stemt... gr. mackie Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst 3 november 2008 Quote: Op maandag 03 november 2008 19:18:05 schreef mackie het volgende: Ik bedoel dat het dus kan zijn dat je voor het overgrote deel inhoudelijk met Obama eens bent, maar dat je puur alleen op dat punt niet op Obama stemt... Ik ben het weliswaar voor het overgrote deel inhoudelijk niet met Obama eens, maar ook als ik dat zou zijn, zou ik vanwege zijn extreme abortusstandpunt niet op hem stemmen. Link naar bericht Deel via andere websites
mackie 0 Geplaatst 3 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 november 2008 Ja dat heb ik dus ook een beetje alleen steun ik Obama inhoudelijk wel voor 82 % ofzo. Ik zou dus ook niet op Obama kunnen stemmen vanwege zijn abortus stantpunt, maar aan de andere kant zou ik het ook heel jammer vinden als hij niet de volgende president zou worden maar McCain. Zijn er meer mensen die dit ook hebben? Dat is trouwens echt het nadeel van een tweepartijen stelsel dat je maar tussen twee kunt kiezen. Ik ben ook blij dat ik geen amerikaan ben in deze anders had ik het deze dagen heel moeilijk gehad gr. mackie Link naar bericht Deel via andere websites
Clyppan 0 Geplaatst 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst 3 november 2008 Quote: Op maandag 03 november 2008 19:41:53 schreef Cornelius van Wijck het volgende: [...] En ach, voor die paar executies per jaar vergeven we hem dan wel. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst 3 november 2008 Quote: Op maandag 03 november 2008 18:51:22 schreef mackie het volgende: Is er trouwens iemand hier die principieel niet op Obama zou stemmen vanwege zijn abortus standpunt? gr. mackie Welk, z'n huidige? Ik niet... Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst 3 november 2008 Quote: Op maandag 03 november 2008 18:51:22 schreef mackie het volgende: Is er trouwens iemand hier die principieel niet op Obama zou stemmen vanwege zijn abortus standpunt? Wat is zijn abortus standpunt als hij president zou zijn? (Zijn echte standpunt dan, niet die bepaalde republikeinse anti-Obama spotjes suggereren.) Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst 3 november 2008 Quote: Op maandag 03 november 2008 19:48:46 schreef PascalPas het volgende: [...] En ach, voor die paar executies per jaar vergeven we hem dan wel. Je snapt zelf toch ook wel dat die twee zaken niet op een lijn te zetten zijn? Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst 3 november 2008 Quote: Op maandag 03 november 2008 20:08:49 schreef Olorin het volgende: [...] Wat is zijn abortus standpunt als hij president zou zijn? (Zijn echte standpunt dan, niet die bepaalde republikeinse anti-Obama spotjes suggereren.) link Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst 3 november 2008 Mach, zou je de inhoud misschien even kort doch krachtig (en in het Nederlands) neer kunnen zetten? Argumenting by link, en naar een Engelse site dan ook nog, is niet de bedoeling. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten