Dostojevski 0 Geplaatst 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst 3 november 2008 ... Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst 3 november 2008 Wat is er toch mis met Obama? Die man heeft een CV-tje waar je U tegen zegt. cum laude (Rechten) afgestudeerd op Harvard, ervaring in economie en politiek. Universitair docent geweest en advocaat. Nu dan senator. Ik ga al bijna mijn mening bijstellen en denken dat die man misschien wél een goede president gaat worden. Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst 3 november 2008 Hij is gewoon Wouter Bos. Dát is er mis met Obama! Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst 3 november 2008 Quote: Op maandag 03 november 2008 14:25:32 schreef The Black Mathematician het volgende: Hij is gewoon Wouter Bos. Dát is er mis met Obama! goh.. wat een argument Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst 3 november 2008 ??? @ TBM ,niet Mr L anyway Ik heb vandaag al weer teveel tijd van de baas verbruikt met nieuws lezen, er moet nog wat werk af. Ik wil nog wel een slotvoorspelling doen. Obama wint met meer dan 300 kiesmannen. Link naar bericht Deel via andere websites
Dostojevski 0 Geplaatst 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst 3 november 2008 .. Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst 3 november 2008 Quote: Op maandag 03 november 2008 14:28:40 schreef Mister_L het volgende: [...] goh.. wat een argument Okee, Bos is niet donker en kan wat minder mooi praten, voor de rest is er weinig verschil. Op alle problemen "Yes we can!" roepen lost weinig op. Het is erg vaag wat Obama's overtuigingen nu echt zijn. Hij stemt altijd braaf met zijn eigen partij mee, is nooit echt zelf met wetsvoorstellen gekomen. McCain heeft wat dat betreft een veel duidelijker profiel. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst 3 november 2008 - Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst 3 november 2008 Colin Powell heeft tenminste de ballen om toe te geven dat dat de grootste fout van zijn leven was. Mijn indruk van hem is dat hij daar alleen het beleid van anderen aan het uitvoeren was en dat als hij zelf president was geweest, die oorlog er nooit was gekomen. Link naar bericht Deel via andere websites
Dostojevski 0 Geplaatst 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst 3 november 2008 ... Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst 3 november 2008 thee pauze, zit net CNN te kijken. Als McCain alle 9 twijfel staten wint en óok nog Pennsylvania, dan is het nóg steeds 270 Obama 268 McCain. Ik verhoog mijn Obama kans daarom van 95% naar 99,9% en mijn voorspelling van 300 Electoral Vote naar 320 Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst 3 november 2008 Quote: Op maandag 03 november 2008 16:05:53 schreef Dostojevski het volgende: Dat maakt Powell ook zwak: als je je zo voor andermans karretje laat spannen... Tja in die dagen was het wel van "If you are not with us, you are against us". Ik geloof dat er in de pers ook nauwelijks sprake van zelfreflectie was in die tijd. Quote: En wat Obama "zo goed" maakt kan beter beantwoord worden door iemand die Obama "zo goed" vindt. Jij hebt overigens als ondertitel "Obama-Biden" staan. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst 3 november 2008 - Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst 3 november 2008 Nogmaals, ik kan me voorstellen dat hij gegeven de omstandigheden zo heeft gehandeld. Als hij had geweigerd, dan had hij moeten opstappen, hetgeen ook uitgelegd kan worden als een gebrek aan steun aan de oorlog tegen Afghanistan etc. Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst 3 november 2008 Quote: Op maandag 03 november 2008 16:24:28 schreef Dostojevski het volgende: [...] In de Nederlandse pers was er reflectie genoeg, weet niet hoe dat toen in de VS was. [...] Ik had het over de VS. Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst 3 november 2008 Quote: Op maandag 03 november 2008 16:29:19 schreef Cornelius van Wijck het volgende: [...] Dus hij moest de onwettige en onnodige oorlog tegen Irak wel verkopen, om zo zijn steun te laten blijken voor de onzinnige oorlog tegen Afganistan? Logisch Jij leest niet goed. Het kan best zijn dat Powell het verder wel eens was met het beleid van Bush en dan heb ik het niet alleen over Afghanistan. Opstappen betekent dat de steun voor dat beleid aanzienlijk verzwakt wordt. Als immers de minister van Buitenlandse zaken al opstapt ... hè? Ik kan me voorstellen dat Powell prioriteiten heeft gesteld en op grond daarvan besloot aan te blijven. Anyway, hij geeft tenminste fouten toe. Dat is al wat in de politiek. Misschien was hij teveel schoothond, maar als je zelf president bent, dan ben je niemands schoothond. Link naar bericht Deel via andere websites
Clyppan 0 Geplaatst 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst 3 november 2008 Quote: Op maandag 03 november 2008 16:35:57 schreef The Black Mathematician het volgende: [...] Misschien was hij teveel schoothond, maar als je zelf president bent, dan ben je niemands schoothond. Ik geloof dat Bush constant schoothond is geweest van zijn adviseurs. Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 3 november 2008 Rapport Share Geplaatst 3 november 2008 Quote: Op maandag 03 november 2008 16:38:43 schreef Cornelius van Wijck het volgende: Ik lees niet goed? Dat zal het zijn ja! [...] Ja, want ik had na oorlog in Afghanistan ook "etc." staan. Quote: Op maandag 03 november 2008 16:38:34 schreef PascalPas het volgende: [...] Ik geloof dat Bush constant schoothond is geweest van zijn adviseurs. Ik geloof dat niet. Ik geloof niet dat Bush overgehaald is door Cheney om oorlog in Irak te gaan voeren. Ik denk dat Bush de overtuiging had dat zijn pa niet is herkozen omdat hij de klus in Irak niet heeft afgemaakt en dat hij daarom zelf dat wilde doen. Ik denk echt dat je Bush onderschat. Samengevoegd: Anyway om op Powell terug te komen: het kan ook zijn dat hij is aangebleven omdat als hij zou weggaan er niemand zou overblijven om achter de schermen de haviken binnen het kabinet te temperen. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten