Sacerdos 0 Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 De zomer komt er aan,dus veel mensen gaan dan hun uren op een terras door brengen ,en dan praten eten drinken en vooral mensen kijken ,een aardige bezigheid. Wat is bij de forumleden het terras van voorkeur waar men veel komt. Wij hebben er nog wel wat maar een zal hier bekend gemaakt worden . De Posthoorn in Den Haag. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 Ik kan verschillende terrasjes op de Brink in Deventer aanraden. Kijk gewoon rond waar er veel mensen zitten en ga daar ook zitten. Link naar bericht Deel via andere websites
Kenya 0 Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 Thorgrem, Deventer rules inderdaad. Hoe heet die tent schuin naast Brink 21 (de Saam)ook weer ? Neude in Utrecht is ook een heerlijk plek waar veel mensen langs komen en je tot in de late uurtjes welkom bent. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 Ik raad het achterterrasje van de Boothill Amersfoort aan, het liefst met een hoop rookwaar, een melig broertje en een meter bier Oja, mensen kijken lukt altijd prima daar, het stikt er van de alto's emo's huppelgottiks en meer onzekere pubers met kleding-technische wansmaak. Link naar bericht Deel via andere websites
Snow 0 Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 De Graaf in Harderwijk is mijn altime favoriet! Verder zit ik graag bij de Basket op de Uithof in Utrecht, of aan de oude gracht in Utrecht Kan niet wachten tot dat het weer zonnig-mensen-kijkend-terrasjes-weer is Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 Ik irriteer me zo aan mensen die op een terras gaan zitten om mensen te kijken en daarover te praten .. Richt je lekker op jezelf, het lekkere weer, je drankje, je gezelschap ... Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 Quote: Op donderdag 10 april 2008 15:37:06 schreef Luxuria het volgende: Ik irriteer me zo aan mensen die op een terras gaan zitten om mensen te kijken en daarover te praten .. Richt je lekker op jezelf, het lekkere weer, je drankje, je gezelschap ... ik vind het alijd een leuke bijzaak maar een terasje, zonnetje, sigaretje, drankje, vriend(inn)en, een goed gesprek en een gezellige sfeer, daar gaat eht vooral om Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 Zolang ik maar in de schaduw kan zitten vind ik een terrasje best leuk Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 Vanuit mijn werk kijk ik recht op alle terrasjes die Oldenzaal rijk is (de Markt). Ook geinig Vooral omdat ze mij (en collega's) niet kunnen zien en horen. Zelf terrashangen vind ik niet echt leuk. Ik wandel liever. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 Ik heb altijd dat als ik een op een mooie zaterdag of zondag middag op een terrasje zit te genieten van een biertje of 2 dat het altijd zo hard aankomt en dat als ik thuiskom eigenlijk alleen maar op de bank (of in bed) wil slapen. Iemand enig idee hoe dat kan? Link naar bericht Deel via andere websites
Corientje123 0 Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 Een zonnetje en alcohol kan soms een beetje verkeerd vallen, dat is alles wat ik zou kunnen bedenken.. Zelf vind ik het echt heerlijk, tijdens het lopen (lees winkelen) in de stad even een terasje pakken met vriendin, drankje en dan toch wel mensen kijken en gezellig kletsen. Dat is dan meestal ook ergens op een teras aan de gracht in Utrecht of op `t neude Link naar bericht Deel via andere websites
Ignatius Maria 0 Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 Ik heb vandaag dat pleintje bij de dom onveilig gemaakt. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 Het terras is één van de goddelijke momenten in ons zondige verdorven bestaan. Ik vind het vooral geweldig als het warm is en de avond valt en dan met een smakelijk biertje daar te zitten (in goed gezelschap). Samengevoegd: Quote: Op donderdag 10 april 2008 17:23:14 schreef Thorgrem het volgende: Ik heb altijd dat als ik een op een mooie zaterdag of zondag middag op een terrasje zit te genieten van een biertje of 2 dat het altijd zo hard aankomt en dat als ik thuiskom eigenlijk alleen maar op de bank (of in bed) wil slapen. Iemand enig idee hoe dat kan? (Corientje schreef het ook al Heeft met de zon te maken. Zeker als het lekker warm is en de zon ook nog op je kop brand kan het best hard aankomen. Ben ervaringsdeskundige. Dan voel ik me de rest van de daag loom en heb geen zin meer iets te doen, behalve dan op de bank te hangen achter de tv. Werkt ook niet mee als je midden in een week zit waar je nog van alles voor op school moet doen (en al helemaal niet als je zelfs die dag nog colleges hebt ). Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 10 april 2008 Rapport Share Geplaatst 10 april 2008 Waarom zijn er ineens zoveel mooie vrouwen in de zomer en waar blijven ze de rest van het jaar? Vast ook weer een geintje van God. Link naar bericht Deel via andere websites
Sacerdos 0 Geplaatst 15 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2008 Een terras verslaafde moet aan een voorwaarde voldoen voordat men zich over kan geven aan die verslaving het universele ruilmiddel in het beursje. Link naar bericht Deel via andere websites
Levi 145 Geplaatst 15 april 2008 Rapport Share Geplaatst 15 april 2008 Quote: Op donderdag 10 april 2008 17:34:54 schreef Ignatius Maria het volgende: Ik heb vandaag dat pleintje bij de dom onveilig gemaakt. Ik kom altijd op een terras in een achterafstraatje in Utrecht, waar je de hele middag - precies tot het moment in de avond waarop je uit eten gaat - in de zon zit. Lekker weg van al de toeristische plekjes, maar wel midden in het centrum. Bier voor een normale prijs. Fantastisch! Link naar bericht Deel via andere websites
Trotse-Moslim 0 Geplaatst 15 april 2008 Rapport Share Geplaatst 15 april 2008 Quote: Op donderdag 10 april 2008 12:40:50 schreef Sacerdos het volgende: De zomer komt er aan,dus veel mensen gaan dan hun uren op een terras door brengen ,en dan praten eten drinken en vooral mensen kijken ,een aardige bezigheid. Wat is bij de forumleden het terras van voorkeur waar men veel komt. Wij hebben er nog wel wat maar een zal hier bekend gemaakt worden . De Posthoorn in Den Haag. Daar stoor ik me juist vaak aan: Mensen die me massaal aankijken terwijl ik langs een terras(je) loop. Daarom loop ik soms helemaal om als ik een terras zie. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 15 april 2008 Rapport Share Geplaatst 15 april 2008 Quote: Op dinsdag 15 april 2008 18:47:33 schreef Levi het volgende: [...] Ik kom altijd op een terras in een achterafstraatje in Utrecht, waar je de hele middag - precies tot het moment in de avond waarop je uit eten gaat - in de zon zit. Lekker weg van al de toeristische plekjes, maar wel midden in het centrum. Bier voor een normale prijs. Fantastisch! Heeft de Boothill in Utrecht ook zo'n achterterrasje? Link naar bericht Deel via andere websites
Sacerdos 0 Geplaatst 15 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2008 Terras voor de groep in vak ,kerk, kunstgebeuren ,zijn de gesloten zitplaatsen waar vreemden liever weg moeten gaan ,ook wij willen wel is onder echte mensen zijn,met de ware kijk op de dingen die zijn maar niet bestaan ,en dingen waar niemand weet van heeft de werkelijkheid is---------------zo,n terras is het terras bij uitstek in totaliteit. Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst 16 april 2008 Quote: Op donderdag 10 april 2008 17:34:54 schreef Ignatius Maria het volgende: Ik heb vandaag dat pleintje bij de dom onveilig gemaakt. Bij Lofen? Ik heb toch liever de Kloostertuin (dat hofje) van de Dom Is 's zomers echt heerlijk Link naar bericht Deel via andere websites
Feebs 0 Geplaatst 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst 16 april 2008 Quote: Op donderdag 10 april 2008 12:40:50 schreef Sacerdos het volgende: De zomer komt er aan,dus veel mensen gaan dan hun uren op een terras door brengen ,en dan praten eten drinken en vooral mensen kijken ,een aardige bezigheid. Wat is bij de forumleden het terras van voorkeur waar men veel komt. Wij hebben er nog wel wat maar een zal hier bekend gemaakt worden . De Posthoorn in Den Haag. Kom je uit Den Haag? De Posthoorn ben ik nog nooit geweest, iets om te proberen! Haagse Lounge bij iemand bekend? Echt meesterlijk! Midden in de binnenstad, op het dak, relaxte banken enz. Klein stukje paradijs! Alleen voor de kijkers niet echt leuk, want het zit afgesloten van de straat. Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 16 april 2008 Rapport Share Geplaatst 16 april 2008 de haagse lounge is wel hooddoekjesonvriendelijk, behalve als je non bent... Link naar bericht Deel via andere websites
Leichim 0 Geplaatst 28 april 2008 Rapport Share Geplaatst 28 april 2008 Quote: Op woensdag 16 april 2008 09:50:35 schreef Joëlle het volgende: [...] Bij Lofen? Ik heb toch liever de Kloostertuin (dat hofje) van de Dom Is 's zomers echt heerlijk Hmm, waar is dat precies? Klinkt wel leuk . Zoiezo bevalt utrecht me wel. Link naar bericht Deel via andere websites
Feebs 0 Geplaatst 28 april 2008 Rapport Share Geplaatst 28 april 2008 Quote: Op woensdag 16 april 2008 21:59:54 schreef Jipke het volgende: de haagse lounge is wel hooddoekjesonvriendelijk, behalve als je non bent... Owh... wist ik niet. Naja, ik kom er ook niet zo vaak.. Silly's is toch ook altijd wel 1 van m'n favorieten. Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2008 In Utrecht: Neude, Oudegracht. In Middelburg: de Markt - of daar in de buurt. In Vlissingen: de Boulevard. In Amsterdam: vrijwel overal waar ze terrasjes hebben - bij voorkeur bij grachten, maar dat hoeft niet per se. In Ede: op dat pleintje bij alle uitgaansgelegenheden - bij station Ede Centrum. In 's-Hertogenbosch: vrijwel overal rondom de de markt of in het straatje net na de ABN Amro (als je van station naar centrum loopt). Et cetera. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten