Spring naar bijdragen

Apple iPhone & iPad


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 358
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

  • 3 months later...

*kick*

Ik wil me even aansluiten bij de rij van mensen die vinden dat de iPad (al dan niet de 2) een geweldig ding is :#

Zoals Assepoester hierboven ook al zei: het geeft de MacBook ook een beetje rust..

Ik heb inmiddels ook een Apple TV aangeschaft (mede vanwege Airplay) en ook daar ben ik zeer enthousiast over, zeker nadat ik 'm vorige week toch eens aan een jailbreak onderworpen heb (hoewel ik daar an sich niet voor ben, maar de ATV is van zichzelf nu eenmaal enorm beperkt, hoewel het ding veel meer kan).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ook niet ;)

Ik ging een nieuwe telefoon uitzoeken, en dan kijk ik eerst naar de specs, dan het merk ;)

De iPhone stak met kop en schouders boven de anderen uit, dus zodoende mijn keus.

Het enige waar je mee zit is iTunes (in een virtuele machine gezet onder OSX, en sowieso spotify premium aangeschaft. Scheelt ook weer :# ) en de irritante fanboys waar ik niet onder geschaart wil worden.

Maar hij is lekker snel. Hoge resolutie (alhoewel de Galaxy Note een hogere resolutie heeft :# ) en een fijn capacatief touchscreen :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid