Spring naar bijdragen

Apple iPhone & iPad


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 358
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

18:02 ik voel wat trillen in mijn broekzak. Sms je? Nee buienalarm app

18:03 ik loop naar boven naar het dakterras, de eerste druppeltjes beginnen te vallen*

18:05 ik heb de was binnen gehaald

I see skies of blue and clouds of white

Raindrops that fall, on my htc desire

And I think to myself, what a wonderful world

* to be fair, de app gaf aan dat het vanaf 17:55 ging regenen , dat het zó insane perfect getimed was is dus toeval, en ik weet niet waarom ik dan pas om 18:02 de melding krijg en niet bv om 17:50

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Op de Samsung Jet kun je toch ook pingen, meen tenminste daar reclames van gezien te hebben onlangs?

Ja het zou kunnen met Palringo maar dat is niet compatibel met de Blackberry, helaasch..


Samengevoegd:

Quote:

Wat is pingen?
noparty.gif

Soort van gratis smsen knipoog_dicht.gif Maar je kunt er ook foto's mee sturen en spraakberichtjes.. Het lijkt op msn op je mobiel.

Kan practisch alleen gebruikt worden bij de Blackberry, maar Samsung biedt nu deze optie aan met Palringo, maar dat werkt voor geen meter.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb vrijwel mijn hele leven zonder slimme telefoon doorgebracht en ik leef nog steeds, dus dat ging heel goed. Voor mij is het grootste voordeel dat ik nu mijn telefoon altijd bij me heb, omdat ik het ding nu pas echt nuttig vind, vroeger vergat ik hem regelmatig als ik wist dat ik zelf niet ging bellen, wat onhandig kan zijn voor anderen die zich al 10 jaar niet kunnen voorstellen dat er mensen zijn die zonder hun telefoon kunnen leven en er daarom vanuit gaan dat iedereen 24 uur per dag aan dat ding vastgeklonken is.

Wat is nuttig? Bij mijn oma in de tuin snel even die zeldzame vlinder opzoeken die op haar mooie bloemen is afgekomen en het haar daar meteen kunnen vertellen, dát vind ik nuttig. En er daarna ook nog meteen een mooie high res foto van kunnen maken, voor mijn opa die niet meer uit bed kan komen, maar die die foto + een heleboel andere van de tuin meteen op de tv kan bekijken , zodat hij ook nog wat van de tuin kan genieten, dat is echt nuttig.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als je reageert op mijn post, voor mij is het niet zo'n grote ramp hoor.. Had het alleen wel fijn gevonden als ik gratis kon pingen met m'n vriend zodat we geen geld meer uit hoeven te geven aan smsjes smile.gif Ik vind het wel leuk om zo tussendoor te laten weten hoe het gaat, of hoe ontzettend gek ik op em ben bloos.gif

Verder maakt het me allemaal niet zo gek veel uit. De hysterie rond de Iphone4 snap ik dan ook echt niet. Applefans die de telefoon graag willen hebben, moeten dat allemaal zelf weten natuurlijk maar aan de andere kant vind ik het vreemd dat ze de telefoon toch graag willen hebben ondanks het slechte bereik e.d. "Omdat het de nieuwste Iphone is" Nee sorry, die snap ik niet smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben van plan om de airport express aan te schaffen. Ideaal! werkt als modem en je kan alle muziek vanuit je Itunes gewoon lekker in je woonkamer afspelen. en het mooie is dat je je Iphone als afstandbediening kan gebruiken met de App REMOTE widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid