Spring naar bijdragen

Apple iPhone & iPad


Aanbevolen berichten

Quote:

[...]

Nee, hoewel Apple wat problemen schijnt te hebben met bepaalde accu's in Ipods worden ze weer niet
zo
heet
widegrin.gif

Ik bedoelde dat elk apparaat problemen heeft (de oververhitte en soms exploderende accu's die Apple gebruikt komen overigens van Sony). De reden dat er op dit moment zo'n hype rondom de problemen ontstaat komt gewoonweg door het feit dat er sowieso een hype rondom het ding is.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 358
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik heb de iPhone ook en geen enkel probleem ermee.

Alles waar men over klaagt, het is in mijn geval echt allemaal onzin.

Prima dekking, prima batterijduur, niks aan het handje, waardoor ik durf te stellen dat ik the most sophisticated smartphone heb die er te krijgen is.

Enige nadeel is inderdaad de camera, maar daar koop ik ook geen telefoon voor.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Enige nadeel is inderdaad de camera, maar daar koop ik ook geen telefoon voor.

Ik ook niet. Desondanks maak ik meer gebruik van de UITSTEKENDE camera op mijn E90 dan ik aanvankelijk gedacht had widegrin.gif

Overigens is die E90 ook behoorlijk sophisticated, alleen dan verpakt in een 'normale' S60 verpakking, zonder leuke animaties maar wel errug werkzaam.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...

Nou, ik heb de iFoon binnen. Wat een gedonder met dat iTunes zeg, het synchroniseren was drama om uit te vinden hoe het nou werkte. Maar er staat nu wat leuke muziek op en wat leuke plaatjes, hij's nou een beetje in de Dr Dre J style. smile.gif

Smssen gaat prima, die kaartenplattegrond is engelijk nauwkeurig, geluid afspelen gaaf en hij trilt voldoende om te voelen. Mjah, hier red ik het wel twee jaar mee smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...

Quote:

Nou, ik heb de iFoon binnen. Wat een gedonder met dat iTunes zeg, het synchroniseren was drama om uit te vinden hoe het nou werkte.

De volgende handelingen moet ik uitvoeren om de iPod te synchroniseren:

Stap 1: Sluit de iPod aan (automatisch wordt iTunes gestart en synchroniseert hij mijn muziek, spellen, applicaties, agenda, foto's en films).

Stap 2: Die is er niet.

Maargoed; dat terzijde, net zowaar het eerste spelletje uit de App Store gespeeld dat zowaar als 'game' gezien mag worden. Het is de iPhone versie van SimCity; en dan geen versie met beperkingen, maar de gehele versie zoals hij er uitzag met SimCity 3000. Daarnaast is de besturing ook nog eens prima in orde.. nee, niet verwacht dat dit soort kwalitatief goed in elkaar zittende spellen op de iPhone zouden verschijnen.

link

sim1.jpg

sim2.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 5 months later...

Zo he widegrin.gif

Dat kon mijn toen nog hetende Qtek 8060 ook met Windows Mobile 2003 widegrin.gif

Tja, het verschil tussen Mickeyschoft en Apple hè. Windows heeft het er al een aantal jaar in zitten, Apple weet pas hoe ze het moeten maken na een jaar widegrin.gif

En toch ga ik voor Apple als ik moest kiezen widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
  • 1 month later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid