JoostG 27 Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 Mwoah.. Als ie toch geen geluid geeft dan heb je niet echt 100% iPhone, natuurlijk Is het trouwens een 3 of een 4? Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 2 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2011 3gs... Ga em denk ik morgen ff wegbrengen naar de winkel Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Er zit een barstje in de achterkant van m'n iPhone, bij de connector ... Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Ai! Ik heb sinds gisteren weer een iPhone op zak! Moest een weekje zonder. Heb een hele nieuwe teruggekregen. Toch een mooi systeem dat je de laatste back-up er weer gewoon op kan zetten. Alsof er niks gebeurd is Moest wel de apps weer even selecteren die ik erop wilde hebben Is er al een release datum bekend voor de iPhone 5? Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Nope. De laatste roddel is dat Apple eerst een 64 gig iPhone 4 uit brengt. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 En toen stond *nath* bijna op het punt om haar 1 maand oude iPad te verkopen. Om dan een nieuwe te kopen. Ben wel erg benieuwd naar die iPad 2. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 10 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2011 Waarom de iPad 2? Waarom geen dualcore variant van een andere fabrikant? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 10 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2011 Of gewoon geen Ipad of tablet maar iets wat meer nut heeft. Ik ben nog steeds erg blij met mijn minilaptop. Dat ding kost een fractie van een Ipad, is ingeklapt even groot en is een stuk praktischer met zijn gewone toetsenbord en normale pc software. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 10 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2011 Quote: Op donderdag 10 maart 2011 12:56:13 schreef Morphogenesis het volgende: Waarom de iPad 2? Waarom geen dualcore variant van een andere fabrikant? Omdat daar geen iOS op zit? Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 10 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2011 Wat een pluspunt kan zijn Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 10 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2011 Quote: Op donderdag 10 maart 2011 13:12:42 schreef Morphogenesis het volgende: Wat een pluspunt kan zijn Ik moet nog steeds eerlijk bekennen dat het gebruiksgemak van iOS gewoon heerlijk is. De rest is allemaal 'anders' en niet zo fijn. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 10 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2011 iOS is gemaakt voor gebruikersgemak. Elke vergelijking met een ander besturingssysteem is mank. De hele 'dit apparaat is beter dan de iPad/iPhone/iPod' is dan ook vrij zinloos omdat het appels met peren vergelijken is. Ik ben dan ook erg benieuwd naar de volgende OSX, die meer gebaseerd gaat zijn op iOS. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 10 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2011 Hmm.. Ik heb iets nieuws.. Mijn telefoon accepteert geen enkel binnenkomend gesprek meer. Krijg alleen te zien dat ik een gesprek heb gemist maar gaat niet over. Naar buiten bellen lukt wel en alle doorschakelingen op het netwerk staan uit.. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 10 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2011 En je had een... iPhone? * Morpho gaat al weg uit dit topic Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 10 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2011 Quote: Op donderdag 10 maart 2011 16:14:28 schreef JoostG het volgende: Hmm.. Ik heb iets nieuws.. Mijn telefoon accepteert geen enkel binnenkomend gesprek meer. Krijg alleen te zien dat ik een gesprek heb gemist maar gaat niet over. Naar buiten bellen lukt wel en alle doorschakelingen op het netwerk staan uit.. Heb je niet ergens per ongeluk (van toetsblok af?) alle binnenkomende gesprekken geblokkeerd? Ik weet dat mijn telefoon zo'n mogelijkheid heeft en die is een stuk minder fancy dan die van jou. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 10 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2011 Nope. Staat ook allemaal uit. Ik begin overigens te vermoeden dat het OS gewoon ral is. Hij start namelijk een aantal applicaties niet meer op, incl de telefoon-applicatie (en de smurfen...). Het vervelende is dat ik niet kan herstellen omdat ik een Jailbreak heb (die ook nodig is omdat het een Amerikaanse import betreft, dus AT&T gelockt). *edit: in safe-mode doet ie het wel.. Er zit dus ergens een proces in de weg.. Maar waar...? Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 10 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2011 Er komt weer een nieuwe software update toch? Dacht morgen? Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 10 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2011 Quote: Op donderdag 10 maart 2011 14:31:52 schreef JoostG het volgende: De hele 'dit apparaat is beter dan de iPad/iPhone/iPod' is dan ook vrij zinloos omdat het appels met peren vergelijken is. Hihi, Apple. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 10 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2011 Rephrase: Apples met peren Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 10 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2011 Quote: Op donderdag 10 maart 2011 18:55:31 schreef Mister_L het volgende: Er komt weer een nieuwe software update toch? Dacht morgen? Gisteren Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 10 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2011 En voor de geinteresseerden: het eerder genoemde probleem dat ik niet gebeld kon worden bleek simpelweg werkgeheugen te zijn. Ook een iPhone heeft maar vijfhonderdzoveel MB aan werkgeheugen en dat raakt wel eens op (en bij het herstarten worden blijkbaar alle programma's ook weer ingeladen). Maar ik ben weer bereikbaar Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 10 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2011 Quote: Op donderdag 10 maart 2011 22:29:12 schreef JoostG het volgende: [...] Gisteren Oh.. haha Wist ik Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Ik heb m'n iPhone ook maar eens een update gegeven.. Naar iOS 4.2.1 .. Nu doet ie het tenminste weer... Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Binnenkort eens mijn iPad gaan jailbreaken.. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Sinds deze week hebben we dan een iPad in huis. Wat een geweldig ding. Echt aan te raden alhoewel het best een duur speeltje is. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten