Andere Jas 2 Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Ha! Net voor elkaar gekregen dat ik in Foobaar2000 mijn iFoon kan synchroniseren. Ajetoo! Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Mooi hè? (helaas niet bij mij thuis maar bij de MediaMarkt) Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 is mooi. is mooi. is mooi. is mooi. is een schermpje, get over it. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Quote: is een schermpje, get over it. * Cornelius van Wijck noteert: Iria mist ieder basaal esthetisch vermogen Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 11 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2010 Admod note: Bij nader inzien het geblaat over JD toch weggehaald Plus het onderwerp van dit topic breder getrokken. De iPad kan hier nu ook besproken worden Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 * *nath* heeft een gruwelijke hekel aan de iPhone gekregen. Ik kan niet meer bellen met mijn iPhone. Opnieuw opstarten en herstellen heeft geen zin. Ik kan gewoon niet meer bellen. Sms en internet doet hij wel gewoon en ik kan ook gewoon skypen. Het knullige is, dat wanneer ik mijn simkaart in een andere telefoon zou willen stoppen, ik geen gebruik kan maken van het internet. Dit komt doordat het internet van een so-called iPhone-abonnement ook alleen op de iPhone te gebruiken is. Het ding levert me alleen nog maar stress op. En T-Mobile kan al helemaal de ene na de andere nare ziekte krijgen. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst 21 september 2010 Tijd voor een nieuwe, dan Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 22 september 2010 Rapport Share Geplaatst 22 september 2010 Ja, maar ik zit er nog tot juni aan vast. En een iPhone 4 wil ik niet. Denk dat ik weer voor een degelijke telefoon ga. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 22 september 2010 Rapport Share Geplaatst 22 september 2010 Loving my Iphone Zou echt niet meer met een andere telefoon kunnen doen.. Wordt er toch niet beter op Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 22 september 2010 Rapport Share Geplaatst 22 september 2010 Welke heb je? Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 22 september 2010 Rapport Share Geplaatst 22 september 2010 3Gs Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 22 september 2010 Rapport Share Geplaatst 22 september 2010 Ik moet zeggen dat ik mijn iPhone ook wel ideaal vind. Fijner als alle voorgaande telefoons die ik gehad heb en ik doe er ook veel meer mee dan met al die andere telefoons. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 22 september 2010 Rapport Share Geplaatst 22 september 2010 Wel balen dat je dan maar 1 ding tegelijk kan doen Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 22 september 2010 Rapport Share Geplaatst 22 september 2010 Quote: Op woensdag 22 september 2010 15:23:48 schreef Morphogenesis het volgende: Wel balen dat je dan maar 1 ding tegelijk kan doen Ik kan prima tv kijken en tegelijkertijd bezig zijn met de iPhone. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 22 september 2010 Rapport Share Geplaatst 22 september 2010 Ik bedoel 1 ding tegelijk òp je iPhone Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 22 september 2010 Rapport Share Geplaatst 22 september 2010 kan prima muziek aanhebben en voetbalnieuws kijken hoor Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 22 september 2010 Rapport Share Geplaatst 22 september 2010 Tenzij je um ge-jailbraked (is dat een woord?) hebt , is het niet mogelijk om 2 dingen tegelijk te doen Er wordt wel het eea opgeslagen in wat cache en geheugen. Dus kan je idd een webpagina open hebben, en muziek luisteren Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 22 september 2010 Rapport Share Geplaatst 22 september 2010 Quote: Op woensdag 22 september 2010 15:26:58 schreef Morphogenesis het volgende: Ik bedoel 1 ding tegelijk òp je iPhone Dat was al niet helemaal waar en sinds iOS 4 nog minder. Ik kan prima een spel spelen op de achtergrond muziek draaien terwijl ik nog inkomende gesprekken kan ontvangen en de mailbox openstaat. Dat zijn al 4 processen die naast elkaar lopen, voor de rest kunnen bepaalde dingen op de achtergrond door blijven lopen, maar het nut daarvan (behalve bij bijvoorbeeld TomTom) heb ik nog niet ondervonden. Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 22 september 2010 Rapport Share Geplaatst 22 september 2010 Quote: Op woensdag 22 september 2010 11:18:41 schreef *nath* het volgende: Gedoe met Iphone Heb je geen garantie meer dan?? Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 22 september 2010 Rapport Share Geplaatst 22 september 2010 Quote: Op woensdag 22 september 2010 15:30:34 schreef Morphogenesis het volgende: Tenzij je um ge-jailbraked (is dat een woord?) hebt , is het niet mogelijk om 2 dingen tegelijk te doen Ofwel: het kán wel degelijk. Niet alleen met de standaard functionaliteit in iOS4 maar al zeker met een jailbreak. 'het is niet mogelijk' klopt dus niet Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 22 september 2010 Rapport Share Geplaatst 22 september 2010 Ja, maar ik houd me aan het beleid hier op het forum, dus kan het niet Waarom Apple dat heeft dichtgezet is mij een raadsel eigenlijk. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 22 september 2010 Rapport Share Geplaatst 22 september 2010 Quote: Op woensdag 22 september 2010 16:04:44 schreef Morphogenesis het volgende: Ja, maar ik houd me aan het beleid hier op het forum, dus kan het niet Waarom Apple dat heeft dichtgezet is mij een raadsel eigenlijk. Volgens de Nederlandse wet is het toch niet illegaal? Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 22 september 2010 Rapport Share Geplaatst 22 september 2010 Quote: Op woensdag 22 september 2010 16:04:44 schreef Morphogenesis het volgende: Ja, maar ik houd me aan het beleid hier op het forum, dus kan het niet Jailbreaken is wereldwijd legaal. Een third-party progje dat gemaakt is door het iPhone dev-team (dus niet van Apple zelf) is net zoiets als een freeware-programmaatje installeren op je Windows-telefoon. Het ontgaat me dus even over welk beleid je het hebt. Quote: Waarom Apple dat heeft dichtgezet is mij een raadsel eigenlijk. Simpel, omdat ze op die manier de controle verliezen. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 22 september 2010 Rapport Share Geplaatst 22 september 2010 Quote: Op woensdag 22 september 2010 16:34:07 schreef Raido het volgende: [...]Volgens de Nederlandse wet is het toch niet illegaal? Het doelbewust kraken van een kernel enzo? Volgens mij valt dat onder cracken, en is weldegelijk illegaal Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten