Assepoester 0 Geplaatst 30 september 2011 Rapport Share Geplaatst 30 september 2011 Sinds deze week hebben we dan een iPad in huis. Wat een geweldig ding. Echt aan te raden alhoewel het best een duur speeltje is. Ik heb er sinds een maand ook eentje, topding! Wel zeer verslavend, mijn macbook gaat dan ook een stuk minder vaak open dan voorheen. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Ik heb er geen. Houden zo. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 1 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2011 Op mijn nieuwe werk verkoop ik bijna elke dag wel een iPad. Nu heb ik zelf al een iPad, maar nu wil ik de iPad 2 ook hebben! Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 *kick* Ik wil me even aansluiten bij de rij van mensen die vinden dat de iPad (al dan niet de 2) een geweldig ding is Zoals Assepoester hierboven ook al zei: het geeft de MacBook ook een beetje rust.. Ik heb inmiddels ook een Apple TV aangeschaft (mede vanwege Airplay) en ook daar ben ik zeer enthousiast over, zeker nadat ik 'm vorige week toch eens aan een jailbreak onderworpen heb (hoewel ik daar an sich niet voor ben, maar de ATV is van zichzelf nu eenmaal enorm beperkt, hoewel het ding veel meer kan). Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Ik heb een iPhone 4S, een iPad2 en ben nog steeds geen fanboy Ja het werkt leuk, maar het geeft m'n pc niet echt veel meer rust ofzo Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Ik heb gelukkig geen van die dure speelgoedjes. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 @Morph: Waarom heb jij een iPhone 4S? Je bent toch zo'n HTC fan? Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Ook niet Ik ging een nieuwe telefoon uitzoeken, en dan kijk ik eerst naar de specs, dan het merk De iPhone stak met kop en schouders boven de anderen uit, dus zodoende mijn keus. Het enige waar je mee zit is iTunes (in een virtuele machine gezet onder OSX, en sowieso spotify premium aangeschaft. Scheelt ook weer ) en de irritante fanboys waar ik niet onder geschaart wil worden. Maar hij is lekker snel. Hoge resolutie (alhoewel de Galaxy Note een hogere resolutie heeft ) en een fijn capacatief touchscreen Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Galaxy Note Monsterlijk ding... iTunes vind ik zelf wel prettig, maar ik schaar me dan natuurlijk ook wél onder de fanboys (en bij mij draait het gewoon op de Mac). Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten