Spring naar bijdragen

1 miljoen dagen vasten voor NL.


Aanbevolen berichten

Gods zegen broeders en zusters

Bij Now en Here in Rotterdam werd er vertelt over wat God wou doen met Nederland. Helemaal in Thailand was er een broeder die een profetie kreeg over Nederland. Dat als er 1 miljoen dagen gevast word ( 100.000 mensen en elk per persoon 10 dagen )heel nederland tot de Here zou komen.

dus broeders en zusters het word tijd om te vasten.

Gods Zegen

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Lijkt mij enigszins schadelijk. Gorthaur in de Bijbel is geprofeteerd dat er in de eindtijd vele valse goden en profetieën opkomen. Ik denk dat je nooit 100% kunt zeggen welke juist en welke onjuist is. Mijn geloof is dat als er een juiste profetie komt, deze zo duidelijk en geloofwaardig moet overkomen dat je deze als christen zeker weten op zal merken.

Niet iedereen, er zijn gedetailleerde profetiën in het oude testament uitgesproken die toendertijd zelfs door de schriftgeleerden of andere profeten zijn verworpen. Daarvoor is er tegenwoordig een gave van de Geest volgens mij, eentje waarvoor ik heb gebeden en voor moet blijven smeken omdat deze mij in deze tijd het nuttigst lijkt. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou, degene die dat gezegd heeft heeft blijkbaar het idee dat God zijn biezen heeft gepakt na Pinksteren? Dan had Hij Pinksteren net zo goed over kunnen slaan. De gaven zijn al tweeduizend jaar te zien geweest, en nog steeds. Je moet het wel willen zien natuurlijk en niet je eigen ideeen over wat die gaven zouden moeten zijn terugprojecteren op tweeduizend jaar geschiedenis.

Het zal vast iemand zijn geweest die denkt in de lijn van die site. Ignorance is bliss, zullen we maar zeggen. Maar goed, terug naar het topic vastentijd.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid