Spring naar bijdragen

Hoe begint men de dag.


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 75
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik wordt dagelijks wakker met Happy Day om half 6 en dan zie ik wel wat ik doe. Soms blijf ik lekker liggen, soms ga ik soaken, soms zing ik in tongen, soms zet ik keiharde muziek op en soms proclameer ik Bijbelteksten over m'n leven. De dag kan voor mij niet vroeg beginnen, elke dag kan je laatste zijn dus wil ik het maximale eruit halen!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn dag begint brak en altijd op een ander tijdstip. Ik vind dat ik er nu abnormaal vroeg uit ben, maar ik moet nog aan het werk voor school. Als ik daar een tijdje aan gewerkt heb duik ik denk ik weer lekker m'n bed in smile.gif Als ik ontbijt eet ik meestal brinta. Anders voldoen chocoladekoekjes ook wel clown.gif. Ik heb niet echt een ochtendritueel verder, dat verschilt van dag tot dag.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben smorgens echt op m`n slechtst, vandaar dat ik het liefste ook slaap tot minimaal 10 uur. Daarna rustig ontbijt, wat computer, douche, en dan aan de slag ga.

Helaas moet ik soms ook wel eens vroeg beginnen, dan sta 45 minuten voordat ik wegmoet op, stap onder de douche, ontbijt en ben weg knipoog_dicht.gif

Als ik een slaapdienst op me werk draai leg ik savonds de meeste dingen al klaar die ik moet doen zodat ik smorgens nog weet wat ik moet doen puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn wekker gaat rond kwart over 7, nog even een kwartiertje blijven liggen en dan mn oogjes open. Vaak bid ik even en loop dan naar de douche. Dan aankleden, spullen pakken voor school, op naar beneden om brood te smeren en te ontbijten en rond 5 voor half 9 spring ik op mijn fietsje, mp3 speler aan en op naar school smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...
Gast Anon_phpbb

zondag, in de vroege morgen, ontbijt, koffie, collateral kijken, hangen op de bank, douchen, oceans twelve kijken ... lekker zo'n zondag zonder ouders en church ..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn wekker gaat meestal om 5:15, dan kleed ik me aan, was ik mijn gezicht, doe creme op, maak me op, ga ontbijten (brinta) en maak mijn brood voor die dag klaar, dan ga ik mijn tanden poetsen, pak ik mijn tas in, controleer of ik de sleutel en mijn pasje heb, doe mijn jas aan en ga naar mijn werk.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Nou aangezien je ons net hebt herinnert aan het feit dat het leven kort is en dat we die tijd goed moeten gebruiken lijkt het me wel slim om een nieuwe dag te beginnen ja als je nog leeft..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als de wekker gaat (meestal om 11:00) een druk op repeat, 10 minuten later weer en zo nog een paar keer... vind het altijd moeilijk om weer geconfronteerd te worden met een nieuwe dag vol noodzakelijke dingen. Dan Radio Gelderland aan, als ik gewend ben aan het idee dat ik eruit moet, 5-10 minuten luisteren om te acclamatiseren en dan eruit.

Koffie vast laten lopen, douche, medicijnen, aankleden, koffie en ontbijt en als ik dat op heb de computer aan en de dag en het werk kunnen beginnen. Als die eerste hobbels genomen zijn ben ik meestal wel verzoend met het idee aan de slag te moeten (te willen eigenlijk, het is vrijwilligerswerk wat ik doe).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vandaag 6.00 uur op na baden,meditatie en gebed 8.00 uur Lauden; ontbijt koffie,telefoontjes,kranten lezen,op het forum,huiswerkzaam heden,weg de deur uit,werkzaamheden en ontspanning; thuis gekomen,rust en stilte 18.00 uur Vespers,warme maaltijd met toebehoren,avondvermaak,daarna avond en nachtstilte.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid