Olorin 155 Geplaatst 13 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2008 He get, een ochtendmens! Niets mooier dan uitslapen. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 13 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2008 Ik hoop dat Lauden een soort koffie is... Link naar bericht Deel via andere websites
Michie23 0 Geplaatst 13 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2008 Ik wordt dagelijks wakker met Happy Day om half 6 en dan zie ik wel wat ik doe. Soms blijf ik lekker liggen, soms ga ik soaken, soms zing ik in tongen, soms zet ik keiharde muziek op en soms proclameer ik Bijbelteksten over m'n leven. De dag kan voor mij niet vroeg beginnen, elke dag kan je laatste zijn dus wil ik het maximale eruit halen! Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 14 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2008 Mijn dag begint brak en altijd op een ander tijdstip. Ik vind dat ik er nu abnormaal vroeg uit ben, maar ik moet nog aan het werk voor school. Als ik daar een tijdje aan gewerkt heb duik ik denk ik weer lekker m'n bed in Als ik ontbijt eet ik meestal brinta. Anders voldoen chocoladekoekjes ook wel . Ik heb niet echt een ochtendritueel verder, dat verschilt van dag tot dag. Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 14 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2008 Admod note: Persoonlijke aanvallen laten we hier achterwege, ik heb daarom dan ook posts verwijderd. HJ, je kunt een reactie op je mail tegemoet zien. Verdere off-topic reacties worden ook verwijderd. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 14 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2008 zit alweer aan de koffie Link naar bericht Deel via andere websites
Sacerdos 0 Geplaatst 14 maart 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2008 Rustig jongens of meiden rustig de dag is nog jong en en de koffie staat klaar,geen ruzie geef elkaar een zoen Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 14 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2008 Quote: Op vrijdag 14 maart 2008 09:12:18 schreef Sacerdos het volgende: Rustig jongens of meiden rustig de dag is nog jong en en de koffie staat klaar,geen ruzie geef elkaar een zoen Nog een bakkie zwart dan maar Link naar bericht Deel via andere websites
Corientje123 0 Geplaatst 14 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2008 Ik ben smorgens echt op m`n slechtst, vandaar dat ik het liefste ook slaap tot minimaal 10 uur. Daarna rustig ontbijt, wat computer, douche, en dan aan de slag ga. Helaas moet ik soms ook wel eens vroeg beginnen, dan sta 45 minuten voordat ik wegmoet op, stap onder de douche, ontbijt en ben weg Als ik een slaapdienst op me werk draai leg ik savonds de meeste dingen al klaar die ik moet doen zodat ik smorgens nog weet wat ik moet doen Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 14 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2008 Ik haat vroeg opstaan, maar ik moet wel... Vaak ren ik zonder ontbijt de deur uit omdat ik daar geen tijd meer voor heb... Mijn ondergewicht moet immers ergens vandaan komen? Nu weet ik in ieder geval hoe het komt. Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 14 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2008 Mijn wekker gaat rond kwart over 7, nog even een kwartiertje blijven liggen en dan mn oogjes open. Vaak bid ik even en loop dan naar de douche. Dan aankleden, spullen pakken voor school, op naar beneden om brood te smeren en te ontbijten en rond 5 voor half 9 spring ik op mijn fietsje, mp3 speler aan en op naar school Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 14 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2008 Quote: Op vrijdag 14 maart 2008 13:49:09 schreef Kurt het volgende: Ik haat vroeg opstaan, maar ik moet wel... Vaak ren ik zonder ontbijt de deur uit omdat ik daar geen tijd meer voor heb... Mijn ondergewicht moet immers ergens vandaan komen? Nu weet ik in ieder geval hoe het komt. Van niet ontbijten word je juist dik hoor .. Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 14 maart 2008 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2008 Quote: Op vrijdag 14 maart 2008 13:52:37 schreef Luxuria het volgende: [...] Van niet ontbijten word je juist dik hoor .. O. Dan moet het lintworm zijn, helaas. Link naar bericht Deel via andere websites
Sacerdos 0 Geplaatst 6 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 april 2008 Zondag,in de vroege morgen H.Mis,ontbijt ,koffie,huiselijke bezigheden,rust en ontspanning,Vespers, warm avond eten,avond vermaakt,nachtrust,op staan Maandag Lauden . Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 6 april 2008 Rapport Share Geplaatst 6 april 2008 zondag, in de vroege morgen, ontbijt, koffie, collateral kijken, hangen op de bank, douchen, oceans twelve kijken ... lekker zo'n zondag zonder ouders en church .. Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 6 april 2008 Rapport Share Geplaatst 6 april 2008 Met wakker worden. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 6 april 2008 Rapport Share Geplaatst 6 april 2008 O, ik kan makkelijk 's ochtends de dag beginnen en 's middags pas wakker worden. Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 6 april 2008 Rapport Share Geplaatst 6 april 2008 Mijn wekker gaat meestal om 5:15, dan kleed ik me aan, was ik mijn gezicht, doe creme op, maak me op, ga ontbijten (brinta) en maak mijn brood voor die dag klaar, dan ga ik mijn tanden poetsen, pak ik mijn tas in, controleer of ik de sleutel en mijn pasje heb, doe mijn jas aan en ga naar mijn werk. Link naar bericht Deel via andere websites
Flipper 0 Geplaatst 6 april 2008 Rapport Share Geplaatst 6 april 2008 De grote vraag is echter eigenlijk: moet je een nieuwe dag eigenlijk wel beginnen ? Of lummel je jezelf zo rond een uur of drie des middags moeizaam het nest uit ? Flipper Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 6 april 2008 Rapport Share Geplaatst 6 april 2008 Nou aangezien je ons net hebt herinnert aan het feit dat het leven kort is en dat we die tijd goed moeten gebruiken lijkt het me wel slim om een nieuwe dag te beginnen ja als je nog leeft.. Link naar bericht Deel via andere websites
Think 0 Geplaatst 7 april 2008 Rapport Share Geplaatst 7 april 2008 Als de wekker gaat (meestal om 11:00) een druk op repeat, 10 minuten later weer en zo nog een paar keer... vind het altijd moeilijk om weer geconfronteerd te worden met een nieuwe dag vol noodzakelijke dingen. Dan Radio Gelderland aan, als ik gewend ben aan het idee dat ik eruit moet, 5-10 minuten luisteren om te acclamatiseren en dan eruit. Koffie vast laten lopen, douche, medicijnen, aankleden, koffie en ontbijt en als ik dat op heb de computer aan en de dag en het werk kunnen beginnen. Als die eerste hobbels genomen zijn ben ik meestal wel verzoend met het idee aan de slag te moeten (te willen eigenlijk, het is vrijwilligerswerk wat ik doe). Link naar bericht Deel via andere websites
Flipper 0 Geplaatst 7 april 2008 Rapport Share Geplaatst 7 april 2008 Tegen de tijd dat ik eens van wal steek op een dag... is het meestal ook alweer tijd om die dag weer direct te be-eindigen ! Flipper Link naar bericht Deel via andere websites
Sacerdos 0 Geplaatst 7 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 april 2008 Vandaag 6.00 uur op na baden,meditatie en gebed 8.00 uur Lauden; ontbijt koffie,telefoontjes,kranten lezen,op het forum,huiswerkzaam heden,weg de deur uit,werkzaamheden en ontspanning; thuis gekomen,rust en stilte 18.00 uur Vespers,warme maaltijd met toebehoren,avondvermaak,daarna avond en nachtstilte. Link naar bericht Deel via andere websites
Bunny x- 0 Geplaatst 20 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2008 5.30 eruit, kwartier snoozen, en dan de badkamer in; Douchen (5min) aankleden (5min) en opmaken (20min) en dan naar beneden, even roken. altijd even rtlnieuws kijken Tas inpakken en dan zit ik 7.15 op de fiets naar school Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 21 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2008 7.15 op de fiets? Hoe lang moet jij fietsen? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten