wateengedoe2 0 Geplaatst 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2008 Wordt nog ff wennen voor de priesters, maar vanaf nu wordt er in de Mis in bisdom Utrecht dus gebeden voor bisschop Willem Ik ben blij met z'n benoeming, volgens mij is hij de ge-eijkte persoon op deze plaats. Er mag hier wel orde op zaken gesteld worden, allereerst financieel, maar natuurlijk ook op andere gebieden (en volgens mij hangt het ook veel met elkaar samen). Berichtgeving van Katholieknederland.nl: Eijk neemt bezit van zetel aartsbisdom Foto-impressie installatie-Mis (vanochtend) Eijk: Kerk in Nederland drie stappen voorwaarts en twee terug Aartsbisdom zonder ingrijpen in 2011 failliet Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2008 Het was een hele mooie Mis. Heeft iemand gekeken vanochtend? Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2008 Als ik het had geweten wel, nu lag ik helaas in bed. Ik ken hem niet, dus kan niets zeggen over wel of niet goed. Tijd om me weer eens ergens in te verdiepen (zodra ik tijd heb enzo ) (en misschien komt hij m'n broertje wel vormen binnenkort.) Link naar bericht Deel via andere websites
Dostojevski 0 Geplaatst 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2008 Quote: Op zaterdag 26 januari 2008 17:22:40 schreef Tom het volgende: Het was een hele mooie Mis. Heeft iemand gekeken vanochtend? Ik heb gekeken (kwam er toevallig op toen ik checkte of er nog tennis was op tv ). Inderdaad een mooie Mis, ik heb 'm maar direct uitgekeken. Klopt 't dat ik jouw hoofd nog een paar keer voorbij zag komen? Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2008 Quote: Op zaterdag 26 januari 2008 18:59:59 schreef ThomasM het volgende: [...] Ik heb gekeken (kwam er toevallig op toen ik checkte of er nog tennis was op tv ). Inderdaad een mooie Mis, ik heb 'm maar direct uitgekeken. Klopt 't dat ik jouw hoofd nog een paar keer voorbij zag komen? Ja klopt. Ik was acoliet. Gelukkig dat iemand me gezien heeft. Toch nog wat beloning voor 6 uur oefenen. Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2008 10 seconds of glory Is het ergens na te bekijken ofzo? Uitzendinggemist e.d.? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2008 Ik heb een deel gezien. Was wel tegelijk met een computerspelletje bezig. Link naar bericht Deel via andere websites
Dostojevski 0 Geplaatst 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2008 Quote: Op zaterdag 26 januari 2008 19:04:08 schreef Tom het volgende: [...]Ja klopt. Ik was acoliet. Gelukkig dat iemand me gezien heeft. Toch nog wat beloning voor 6 uur oefenen. Je deed 't best goed met die kaars enzo. Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 26 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2008 Quote: Op zaterdag 26 januari 2008 19:04:08 schreef Tom het volgende: [...]Ja klopt. Ik was acoliet. Gelukkig dat iemand me gezien heeft. Toch nog wat beloning voor 6 uur oefenen. En ik heb nog zóó goed opgelet of ik een krullenbol zag ... Samengevoegd: Quote: Op zaterdag 26 januari 2008 19:56:16 schreef ThomasM het volgende: [...] Je deed 't best goed met die kaars enzo. Bah, dat klinkt dan weer wel heel ranzig als je - net als ik - zojuist dat topic van MC hebt gelezen ... Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2008 Quote: Op zaterdag 26 januari 2008 20:49:12 schreef wateengedoe2 het volgende: Bah, dat klinkt dan weer wel heel ranzig als je - net als ik - zojuist dat topic van MC hebt gelezen ... Grinnik Link naar bericht Deel via andere websites
Sacerdos 0 Geplaatst 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2008 Prachtig allemaal maar bij de Romana kan men toch niet zo goed tellen ,het is niet de 70ste maar de 83ste bisschop in Oud Katholieke zin,en dat klopt.Toen de Romana zei dat er geen bisschoppen meer waren in Nederland waren zij er wel alleen men moest zich stil houden in verband met de Hervormden als heersende kerk in dit land. Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2008 Oud-Katholieke zin? Daar doen wij niet aan mee. Link naar bericht Deel via andere websites
St. Ignatius 48 Geplaatst 26 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2008 Quote: Op zaterdag 26 januari 2008 19:04:08 schreef Tom het volgende: [...]Ja klopt. Ik was acoliet. Gelukkig dat iemand me gezien heeft. Toch nog wat beloning voor 6 uur oefenen. Ja, dat was een beetje erg veel. Vooral de geoefen buiten met die deuren om 8 uur 's ochtends, het was steenkoud! Ik kreeg vanmiddag ook nog telefoontjes dat mijn kop prominent in beeld is geweest. Link naar bericht Deel via andere websites
Dostojevski 0 Geplaatst 27 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2008 Jouwe ook al? Kijk, dat wist ik niet. Was jij die andere kaars? Link naar bericht Deel via andere websites
HvH 0 Geplaatst 27 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2008 wel wel ik kom hier toch wat collega's tegen. Tot maandag he. Jullie hebben je vandaag goed gedragen hoor . Ik zal vanavond wel even kijken of er kaarsvet op de vloer ligt. Fijne dag nog. Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 27 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 januari 2008 Quote: Op zondag 27 januari 2008 01:24:48 schreef ThomasM het volgende: Jouwe ook al? Kijk, dat wist ik niet. Was jij die andere kaars? Ik moet toch eens sneller ADSL gaan bestellen dan die huidige 80 kbps en dan terugzappen via uitzendinggemist ... Samengevoegd: Quote: Op zondag 27 januari 2008 01:27:05 schreef HvH het volgende: Ik zal vanavond wel even kijken of er kaarsvet op de vloer ligt. Link naar bericht Deel via andere websites
St. Ignatius 48 Geplaatst 27 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2008 Quote: Op zondag 27 januari 2008 01:24:48 schreef ThomasM het volgende: Jouwe ook al? Kijk, dat wist ik niet. Was jij die andere kaars? Nee, ik was degene met de bisschopsstaf die achter de bisschop liep. Link naar bericht Deel via andere websites
Dostojevski 0 Geplaatst 27 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2008 Dan heb ik jou niet gezien. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 28 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2008 hee toevallig heb ik dit ook gezien. was gisternacht aan het leren met tv aan en dit was wel even grappig voor tussendoor ... Heb nog nooit iets gezien van RKK .. die jurken en mijters, wel erg apart allemaal. Ik snap niet hoe je daat serieus in kunt zijn. Lijkt allemaal teveel op enkel traditie in mijn ogen.. Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 28 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2008 hoe heette het programma? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 28 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2008 kruispunt Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 28 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2008 Quote: Op maandag 28 januari 2008 12:34:21 schreef Luxuria het volgende: hee toevallig heb ik dit ook gezien. was gisternacht aan het leren met tv aan en dit was wel even grappig voor tussendoor ... Heb nog nooit iets gezien van RKK .. die jurken en mijters, wel erg apart allemaal. Ik snap niet hoe je daat serieus in kunt zijn. Lijkt allemaal teveel op enkel traditie in mijn ogen.. Wellicht als je de traditie begrijpt, je het wel snapt. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten