Spring naar bijdragen

Nieuwe islam partij opgericht! [hoax]


Aanbevolen berichten

Quote:

Waarom probeer je alles wat krom is, recht te praten?

Omdat ik vermoed dat ik wat meer weet over de SGP weet dan jij weet. Omdat ik 3x SGP heb gestemd, omdat ik lid ben van SGP Jongeren en omdat ik een aantal vrienden in de wat hogere SGP kring heb. Ik ben bevriend of kennis het gros van de bestuursleden van SGP Jongeren Da Costa, een van mijn beste vrienden zit op het Wetenschappelijk Bureau van de SGP en de Jeugdwerker van SGPJ is ook een vriend van mij. Ik kom uit een SGP nest en ik weet zo ongeveer wat die partij zoal in haar programma heeft staan. Daarbij, maakt me het ook weinig uit wat die partij er in heeft staan, omdat ik geen SGP stem.

Quote:

De SGP is wel degelijk tegen de bouw van moskeeën

Ja, maar geen verbod. Zoals de Fictieve Partij wil.

Quote:

homoseksualiteit

Een partij kan niet tegen homoseksualiteit zijn, omdat het onderdeel is van iemands wezen. Wat niet wil zeggen dat de SGP geloofd dat het een zonde is en dat bijvoorbeeld het huwelijk er alleen zou horen te zijn voor man en vrouw.

Quote:

vrouwen in politieke functies, openbare scholen.

Dat staat er in, inderdaad. Alleen jij sprak over bestuurfuncties in politiek, maatschappij en dergelijke. Dat is wat anders. En dat is iets wat niet des SGP's is. (Je weet toch ook dat de SGP nu vrouwen toelaat in bestuur knipoog_dicht.gif)

De SGP is voor het bijzonder onderwijs, maar niet tegen het openbaar onderwijs. Ik heb daar nog nooit één enkele SGPprominent wat over horen zeggen. Natuurlijk, in het beginsprogramma (wat jij ook gelezen zult hebben) staat wat over onderwijs overeenkomstig Gods Woord, daarom is de SGP ook niet zomaar voorstander van openbaar onderwijs, alleen is er een klein verschilletje met wat jij zegt. De SGP is niet 'tegen-tegen' het zijn geen 'hotissues'.

Quote:

Dat staat gewoon in hun partijprogramma. Zoek maar op.

Heb jij ook gedaan gok ik smile.gif Daarbij, ik neem het niet op voor de SGP noch voor de Fictieve Partij. Het is een democratie.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 102
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Ik ken die film. En ik vind die niet te vergelijken met Submission of de komende Wilders-film. Ten 1e was Life of Brian een parodie en werd door niemand serieus genamen, Submission was niets grappigs aan..

Lees de Nederlandse literatuur van de afgelopen veertig jaar eens door.smile.gif Life of Brian werd weldegelijk door mensen serieus genomen en soms is een parodie vele malen kwetsender dan een serieuze kritiek kan zijn, kritiek is te pareren, satire nauwelijks.

De kritiek in Submission kun je gewoon weerleggen.

Quote:

Ten 2e is Life of Brian niet door POLITICI gemaakt. Ook een groot verschil.

Nee hoor, dat is helemaal geen groot verschil. Ja, in artistieke kwaliteit misschien.

Quote:

De hetze richting moslims is lang niet zo groot als richting christenen, laat staan sgp'ers.. dat is duidelijk.

Hihi, jullie hebben GL, D66 en de PvdA nog achter jullie. Wij hadden RPF, GPV, SGP en CDA.

Quote:

Je kunt toch niet ontkennen dat er gemeten wordt met 2 maten in NL? 2 simpele voorbeelden; een imam weigert een vrouwenhand te schudden, heel NL is beledigd.. terwijl er al eeuwenlang joden in NL wonen die ook weigeren om een vrouw een hand te geven.
muur.gif

Ander voorbeeld. Hele discussie over een islamitisch boekje waarin staat dat homo's dood moeten.. in de Bijbel staan soortgelijke teksten of erger, en daar is geen discussie over??

Dit partyprogramma - in vergelijking met die van de SGP toont die hypocrisie heel duidelijk aan.

Joden en christenen zijn wat verstandiger en gematigder in het toepassen van teksten.smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
-Tegengaan bouw van christelijke kerken (in het christelijk Nederland dus)

Dit laat in mijn ogen de ware aard van de partij zien (en doet mijn bloed behoorlijk borrelen!).

Waarom nix over hindoes, boedisten, paragnosten, satanisten, joden, etc??? Ze zijn niet echt concequent!!

Dit laat de WARE AARD zien: namelijk dat de grote tegenstrever van God (de duivel) elk middel zal hanteren om wedergeboren christenen wereldwijd (mond)dood te maken zodat hun boodschap van geestelijke redding en verzoening met God zo weinig mogelijk gehoord zal worden in de wereld! Elke religie is toegestaan, zolang het maar niet de religie is die Christus Jezus (van Nazareth) aanvaard als de Messias.

Gelukkig voor de Christenen is het zo dat deze tegenstreven bezig is met zijn laatste spartelingen tegen zijn onvermijdelijke ondergang!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Dit laat in mijn ogen de ware aard van de partij zien (en doet mijn bloed behoorlijk borrelen!).

Waarom nix over hindoes, boedisten, paragnosten, satanisten, joden, etc??? Ze zijn niet echt concequent!!

Dit laat de WARE AARD zien: namelijk dat de grote tegenstrever van God (de duivel) elk middel zal hanteren om wedergeboren christenen wereldwijd (mond)dood te maken zodat hun boodschap van geestelijke redding en verzoening met God zo weinig mogelijk gehoord zal worden in de wereld! Elke religie is toegestaan, zolang het maar niet de religie is die Christus Jezus (van Nazareth) aanvaard als de Messias.

Gelukkig voor de Christenen is het zo dat deze tegenstreven bezig is met zijn laatste spartelingen tegen zijn onvermijdelijke ondergang!

Ho ho, rustig, ik lees in het standpuntenlijstje van de SGP ook alleen maar iets over moskeeën, niets over hindustaanse en boedhistische tempels en dergelijke.

Verder worden de woorden 'satanisten' en 'paragnosten' ook niet genoemd op de SGP website.

Dus nogmaals, doe is rustig nosmile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lieve Mocro: nog even heel kort samenvattend. feministen, christenen, blonde vrouwen, antilianen, de tokkies, nichten en neven, potten en pannen, alle credibledeelnemers op PIUS na, kantklossers, herintreders, bumperklevers, uitzendkrachten, Wilderianen, SGP-stemmers, weigerambtenaren, joden, voetbalsupporters, snorfietsbesturders, gabbers, bejaarden, kleuters, boeren, atheisen en zlfs God. Iedereen ligt in dit land onder vuur.

Dus leg even kort uit waarom moslims zo speciaal zijn dat ze niet bekritiseerd mogen worden. Laten we het in slagzinvorm doen. Gewoon een kekke one-liner waarom de Islam zo anders is.

De Islam beledigen doe je niet, Het is de godsdienst van vrede en niet jan of piet.

zoiets dus...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Dit laat in mijn ogen de ware aard van de partij zien (en doet mijn bloed behoorlijk borrelen!).

Waarom nix over hindoes, boedisten, paragnosten, satanisten, joden, etc??? Ze zijn niet echt concequent!!

Dit laat de WARE AARD zien: namelijk dat de grote tegenstrever van God (de duivel) elk middel zal hanteren om wedergeboren christenen wereldwijd (mond)dood te maken zodat hun boodschap van geestelijke redding en verzoening met God zo weinig mogelijk gehoord zal worden in de wereld! Elke religie is toegestaan, zolang het maar niet de religie is die Christus Jezus (van Nazareth) aanvaard als de Messias.

Gelukkig voor de Christenen is het zo dat deze tegenstreven bezig is met zijn laatste spartelingen tegen zijn onvermijdelijke ondergang!

Gelukkig zijn er nog mensen die de waarheid zeggen;hulde applaus-smiley.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Quote:

[...]

D66

GroenLinks

[...]

Wel eens The Life of Brian gezien? Ik durf te wedden dat er een heleboel Amerikaanse vlaggen in de fik worden gestoken in het Midden-Oosten, dat er veel dooien vallen, veel woedende jihad-kreten worden geslaakt, mocht er ooit een soortgelijke film over de islam gemaakt worden.

[...]

Eh... duh!

[...]

Eerlijk gezegd wel ja. Je wilt niet weten hoe vaak Jezus aan het kruis belachelijk wordt gemaakt in spotprenten. Het valt jou niet op omdat christenen niet direct gaan roepen "dood aan alle atheïsten" en allerlei geweld gaan plegen. Wij zijn eraan gewend, we accepteren het, want dat is nu eenmaal democratie.

Ben je daar trots op? Gewenning betekent volgens mij dat je helemaal samengesmolten bent met deze Westerse wereld. Ik heb eigenlijk meer respect voor moslims die zich van deze samenleving distantiëren en beledigingen NIET accepteren. Waar zegt God in de bijbel dat democratie de perfecte staatsvorm is? Nergens.. dus ik snap eigenlijk niet waarom we klakkeloos alle democratische beginselen en grondwetten als waarheid aannemen.

@Mocro; Is democratie volgens de Islam de juiste staatsvorm? Volgens mij niet ... mag je dan wel die democratie gebruiken om te bereiken wat je wilt? Dus mogen moslims uberhaupt een Islamitische partij oprichten?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ben je daar trots op? Gewenning betekent volgens mij dat je helemaal samengesmolten bent met deze Westerse wereld. Ik heb eigenlijk meer respect voor moslims die zich van deze samenleving distantiëren en beledigingen NIET accepteren. Waar zegt God in de bijbel dat democratie de perfecte staatsvorm is? Nergens.. dus ik snap eigenlijk niet waarom we klakkeloos alle democratische beginselen en grondwetten als waarheid aannemen.

Dat niet accepteren heeft meer te maken met de volksaard in het Midden Oosten, armoede en politieke onrust. Denk maar een beetje aan Kristallnacht, soortgelijk decor waarin ook gereld werd omdat iets 'niet meer geaccepteerd' werd.

En moslims hoeven de andere wang niet toe te keren als ik me niet vergis.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Ik weet niet of alleen de situatie in het Midden Oosten daarmee te maken heeft. Zoals je zelf al zegt, het is gewoon iets wat de Islam voorschrijft. En ook moslims in Nederland accepteren niet alle aspecten van de Westerse samenleving, en beledigingen.

Andere wang toekeren betekent volgens mij niet dat je een wordt met 'de vijand' en de gebruiken gaat overnemen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Luxeria: het hele punt is dat de moslim-pot de westerse ketel verwijt dat hij zwart ziet. Islam is bijzonder beledigend voor een hele boel mensen en dan moet je niet zeiken als iemand eens wat terug zegt. Ik ben die moslims die de hele tijd in de slachtofferrol kruipen persoonlijk spuugzat. Een flink deel van de moslims heeft het er zoooo zelf naar gemaakt om beledigd te worden....

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ben je daar trots op? Gewenning betekent volgens mij dat je helemaal samengesmolten bent met deze Westerse wereld. Ik heb eigenlijk meer respect voor moslims die zich van deze samenleving distantiëren en beledigingen NIET accepteren. Waar zegt God in de bijbel dat democratie de perfecte staatsvorm is? Nergens.. dus ik snap eigenlijk niet waarom we klakkeloos alle democratische beginselen en grondwetten als waarheid aannemen.

Wat is volgens jou dan wel de juiste staatsvorm voor het Christendom (waar je niet per definitie je religie oplegt aan anderen).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

De ware christenen is ook niet voor democratie, maar voor theocratie
knipoog_dicht.gif

Een theocratie is prima hoor, en ik zou zeker voor stemmen maarrrrr..... god weigert pertinent om zich verkiesbaar te stellen. En zonder directe leiding van god is een theocratie niet mogelijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]Waar de NL-christenen nu aan het discussieren zijn of nichten nu wel of niet mogen trouwen, zijn moslims nog bezig met de vraag of homo's dood moeten en dan vooral op welke manier. (steniging vs. van een gebouw afflikkeren; met onthoofding als summum van islamitische humaniteit

Onzin. Er zijn nauwelijks moslims te vinden in NL die vinden dat homo's dood moeten. Zelfs in Iran zijn het vaak geen homo's niet geexecuteerd worden, maar pedofielen of verkrachters!

Quote:
Maar goed, over bovenstaand partijprogramma: gewoon die partij oprichten kijken wie er op stemt en dan desbetreffende personen netjes op het vliegtuig naar iran zetten. zitten die mensen fijn in een land wat bij hen past en NL is ook weer eens opgeruimd.

Nu ben jij degene met anti-democratische gedachten. Waar naar toe sturen we dan al die SGP-stemmers? Want die zijn blijkbaar net zo extreem (zie partijprogramma). bevondien wat heeft een soennitische Marokkaan in het sji'itische Iran te zoeken?


Samengevoegd:

Quote:

Dronkenmannenpartij opgericht:

Is lam partij

Domme blondjes partij opgericht:

Christen dom partij

worshippy.gifknipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Onzin. Er zijn nauwelijks moslims te vinden in NL die vinden dat homo's dood moeten. Zelfs in Iran zijn het vaak geen homo's niet geexecuteerd worden, maar pedofielen of verkrachters!

Yeah right. Die twee jochies van laatst waren zeker geen homo's? Daarnaast hoor ik met enige regelmaat opmerkingen over homo's van moslims die twijfel creeeren over jouw eerste bewering.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Yeah right. Die twee jochies van laatst waren zeker geen homo's? Daarnaast hoor ik met enige regelmaat opmerkingen over homo's van moslims die twijfel creeeren over jouw eerste bewering.

Het enige voorbeeld dat ik ken zijn die 2 'minderjarige' jongens uit Iran. En hun officiële aanklacht was verkrachting. Dus niet homoseksualiteit. Er was laatste een docu op tv over homo's en travo's in Teheran.. die had je daar genoeg.

Dat elke homo moet vrezen voor de doodstraf in Iran is net zo'n mythe als moslims die zich tot het christendom bekeren de doodstraf kunnen krijgen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja mocro: in en land waar een meisje van 9 al geacht word om sex te mogen hebben worden zeker pedo's geexecuteerd. Nee, hoor dat is gewoon diplomatie. Homo's worden afgemaakt als vee door de plaatselijke relinazi's daar. Wat betreft de NL moslims: Ja als die het voor het zeggen krijgen word het ergens tussen een jaar gevangenisstraf en een executie voor sodomieten als ik. Liever niet dus. Hoewel het een hoax is is dat wat jij voorstaat een gematigde versie van een fascistische staat a la nazi-duitsland. Dat maakt jou imo geen medelander maar een landverrader.

Wat betreft mijn on-democratische ideeën? Dat valt wel mee hoor. Ik heb gewoon geen behoefte ons land te delen met reli-fascistisch tuig wat hun middeleeuwse ideeën op mij en de rest van de samenleving willen opdringen. Dacht je echt dat ik er op zit te wachten dat mijn zus wordt gedegradeerd tot 2e-rangsurger en is tot 5e-rangs omdat jouw 1400 jaar oude woestijnroman dat voorschrijft? Wat betreft de SGP-stemmers: daar heb ik geen last van en van moslims wel en oh ja je mag ook terug naar Marroko ipv Iran natuurlijk.

Het wordt heel hoog tijd dat de Islam eens een keer hard aangepakt wordt. Wij niet-moslims hebben geen enkele behoefte aan jullie way of life. Als je hier wilt wonen heb je je te conformeren aan de NL wet en anders mag je ergens anders je heil zoeken wat mij betreft.

Weet je: godsdienst is hier een vrijetijdsbesteding en daar val je anderen niet mee lastig. Je Islam is voor thuis en in de moskee en voor de rest laat je anderen in hun waarde. En nee ik stem niet op wilders, maar ik hoop wel dat er snel een sterke man of vrouw opstaat die wel durft te zeggen waar het op staat. En die krijgt mijn stem, reken maar.

Hoe je na jouw TS nog de onbeschoftheid heb om mij van on-democratisch gedachtegoed te beschuldigen is mij een raadsel. Alles is democratischer dan een shariastaat.

Heh ik hou even op anders ga ik echt lullige dingen zeggen. Maar het punt is: Draag je hoofddoek, doe 5 keer je gebeden en ramadan er dit najaar lekker op los, maar val mij er niet mee lastig. Je raad misschien al dat de Islam niet mijn favo religie is.

Voor iemand gaat zeuren over generalisatie: ja ik weet het niet alle moslims zijn fout. maar een flink deel wel.


Samengevoegd:

Quote:

Dat elke homo moet vrezen voor de doodstraf in Iran is net zo'n mythe als moslims die zich tot het christendom bekeren de doodstraf kunnen krijgen.

Ja hoor, niets is homovriendelijker dan een moslim:

funny facts:

-90% van het geweld tegen homo's wordt gepleegd door daders van Noord-Afrikaanse of arabisch afkomst in dit land

-Als ik hatelijke opmerkingen naar mijn hoofd krijg op straat is het altijd met een arabisch accent\

-De hoogste straffen voor homoseksualiteit worden gegeven in landen met een moslimmeerderheid.

-MC word helemaal tureluurs van moslims die beweren dat homo's niets te vrezen hebben van de Islam Iedereen weet dat dat watnichten betreft een gruwelijk intolerante religie is.

En dan nog ik ben dol op mijn biertje 'savonds en ook mijn varkenslapje laat ik me niet ontnemen. Verder is vrijdag het begin van het weekend en dat laat ik echt niet verzieken omdat jij vind dat het een heilige dag is.

SHARIA? prima maar lekker in je eigen land die onzin.


Samengevoegd:

Quote:

[...]

Yeah right. Die twee jochies van laatst waren zeker geen homo's? Daarnaast hoor ik met enige regelmaat opmerkingen over homo's van moslims die twijfel creeeren over jouw eerste bewering.

Oh, maar vrouwen hebben niets te vrezen dus waar bemoei je je mee.knipoog_dicht.gif Als je verkracht wordt in soenitisch hoogtepunt Saudi Arabie dan krijg je enkel 100 stokslagen. Tenzij je in beroep gaat dan krijg je er 200. Ja als vrouw moet je weten wat je plaats is natuurlijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Want het opleggen van je religie aan anderen kan wel geschieden volgens de Christelijke moraal?

Je zag de knipoog hè smile.gif Ik wil het wel uitleggen. SGP'ers noemen hun partij wel eens een partij die min of meer theocratisch is, in plaats van democratisch. Theocratisch in de zin dat ze de 10 geboden als uitgangspunt willen hebben voor de samenleving, en niet alleen de laatste 7 knipoog_dicht.gif Het is inderdaad te vergelijken met de sharia, uitgezonderd de straffen en dingen over voedsel, kledingvoorschriften en wat dies meer zij.

Ik wil iedereen wel oproepen tot wat rust en kalmte, we hebben het hier gewoon over een 'what if'-situatie. Laat ze een partij oprichten, dan hebben die mensen ook een aanspreekpunt binnen hun eigen 'zuil'. Er is ook een islamitische omroep. Wanneer ik mij pas zorgen zou gaan maken is op het moment dat deze partij (steekt natte vinger in de lucht) 5 zetels zou krijgen. (of nog meer). Als ze een kamermeerderheid zouden krijgen schijt ik al 20 kleuren, dat lijkt me allemaal maar niets. Idemdito geld dat voor de PVV, VVD, SP, GL of D66.

Quote:
Nu ben jij degene met anti-democratische gedachten. Waar naar toe sturen we dan al die SGP-stemmers?

Naar waar ze thuishoren? De Bijbelgordel? Geef ze de hele veluwe, maak een reservaat, vrijstaat of thuisland.

Quote:
Want die zijn blijkbaar net zo extreem (zie partijprogramma). bevondien wat heeft een soennitische Marokkaan in het sji'itische Iran te zoeken?

Orthodox, niet extreem hooguit fundamentalistisch.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Homo's worden afgemaakt als vee door de plaatselijke relinazi's daar.

Bron? muur.gif

Quote:
Wat betreft de NL moslims: Ja als die het voor het zeggen krijgen word het ergens tussen een jaar gevangenisstraf en een executie voor sodomieten als ik.

Bron? muur.gif

Quote:
Wat betreft mijn on-democratische ideeën? Dat valt wel mee hoor. Ik heb gewoon geen behoefte ons land te delen met reli-fascistisch tuig wat hun middeleeuwse ideeën op mij en de rest van de samenleving willen opdringen. Dacht je echt dat ik er op zit te wachten dat mijn zus wordt gedegradeerd tot 2e-rangsurger en is tot 5e-rangs omdat jouw 1400 jaar oude woestijnroman dat voorschrijft? Wat betreft de SGP-stemmers: daar heb ik geen last van en van moslims wel en oh ja je mag ook terug naar Marroko ipv Iran natuurlijk.

Als jij burgers van Nederland, waarvan sommigen hier zelfs geboren zijn, het land wil uitzetten alleen omdat ze conservatieve ideeën hebben, dan ben JIJ hier de niet-democraat. Sterker nog, JIJ gedraagt je dan als een fascist en nazi.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik doe je misschien later wel wat bronnen, maar je gaat toch de apologeet uithangen. Moslims doen namelijk nooit wat fout en als een moslim de fout ingaat volgens een moslim dan is het geen moslim. Maar goed even een linkje om mee te beginnen

link

op dit wereldkaartje geld voor homo's: hoe roder hoe doder. De weinig verrassende correlatie met homohaat en islamitische landen is weer overduidelijk.

En verder: mensen die de nederlandse staat actief willen ondermijnen het land uitzetten is niet meer dan logisch. Dat zijn geen nederlanders dat zijn landveraders en die moet je hier gewoon niet hebben. Conservatieve ideeën zijn niet het probleem, maar die onzin op willen dringen aan anderen wat jij voor staat is het probleem. Moslims die snappen dat je andersdenkenden gewoon anders moet laten denken mogen wat mij betreft allemaal blijven.

De fictieve partij waar jij blijkbaar achter staat is gewoon een sexistische intolerante haatgroepering niet heel veel verschillend van de nazi-partij (niet zo gek natuurlijk: Mein Kampf is een bescheiden bestseller in het Midden-Oosten)

Nog even heel kort: Nederland = leuk land; Islamitisch land = doffe ellende -----> laten we NL maar niet islamitisch maken dus. Nederlandistan is een land waar je niet dood gevonden wil worden als je al niet om eoa debiele reden afgemaakt bent natuurlijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

(..) net zo'n mythe als moslims die zich tot het christendom bekeren de doodstraf kunnen krijgen.

begrijp ik nu dat jij de Hadith van Bukhari als "mythisch" bestempelt? Volgens Bukhari -- door moslims gezien als de meest betrouwbare Hadith-verzamelaar -- heeft Mohamed het gezegd (zie hier en hier).

Maar als jij die woorden van Mohamed als "mythisch" wilt aanmerken, dan zou ik daar heel tevreden mee zijn. Het zou mooi zijn als moslims overal ter wereld zich eens hardop zouden verzetten dit soort achtelijke praktijken, zoals bv. nu weer de ter-dood-veroordeling van een Afgaanse journalist die wat kritische artikelen had geschreven over de Islam (bron).

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid