Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Quote:
Katholieke valentijnskaart voor protestanten

nieuwsredactie

DEN BOSCH - Katholieke jongeren kregen dit weekend, tijdens een Katholieke Jongerendag in Den Bosch, een kaart mee die ze op Valentijnsdag (14 februari) naar een protestantse kerk moet sturen, zo weet Manna-vandaag.nl te melden.

De kaart toont foto's van rooms-katholieke jongeren met een kaars en van een protestantse jongeren met een Bijbel. Op de achterkant van de kaart staat als groet: ‘Ik wil u gewoon even laten weten dat ik u liefheb’

bron

Oh, dit vind ik zo'n mooi initiatief. worshippy.gif Wie weet hier meer van? Misschien wel leuk en prikkelend voor onze Protestantse broders en zusters? flower.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

widegrin.gif
wel leuk idee. Ik wil ook weleens een katholieke valentijnskaart krijgen. Ik wil überhaupt weleens een valentijnskaart krijgen.
apk_worry-rose.gif

Achgussie. pet.gif

Dan krijg jij een Valentijnskaart, met Maria-Katharina van Emmerich of een andere katholieke hysterica Heilige. yes.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Trouwens, ben ik de enige die het typisch vind dat de protestanten met bijbel en de katholieken zonder zijn afgebeeld?
puh2.gif

Ik vind het anders ook wel van boekdelen spreken dat je Bijbel met een kleine letter schrijft. copper2.gifclown.gif Dat zou ik nou nóóit doen. nooo.gifwidegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Trouwens, ben ik de enige die het typisch vind dat de protestanten met bijbel en de katholieken zonder zijn afgebeeld?
puh2.gif

Yep, jullie hebben de Bijbel, maar wij hebben het Licht. Verschil moet er natuurlijk wel zijn hè? puh2.gifpuh2.gif

* RobertF vindt het een erg charmant en leuk initiatief.yes.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Achgussie.
pet.gif

Dan krijg jij een Valentijnskaart, met Maria-Katharina van Emmerich of een andere katholieke
hysterica
Heilige.
yes.gif

joepie The Passion of the Christ is grotendeels van Emmerich gejat...........(volgens mij was het Anna Katharina Emmerick hoor smile.gif)

Dat mens is trouwens wel langdradig hoor.....200 pagina's, wat Gibson in twee uur kan tssssss

* marliesje wil ook een valentijns kaart want oecumene is cool

Link naar bericht
Deel via andere websites

als evangelischen meedoen, naar wie moeten ze dan kaartjes sturen?

a GerGem?

b Hersteld Hervormd?

c Rooms-Katholiek?

d anders, namelijk...

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid