Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Quote:

[...]

Achgussie.
pet.gif

Dan krijg jij een Valentijnskaart, met Maria-Katharina van Emmerich of een andere katholieke
hysterica
Heilige.
yes.gif

Als jouw hele leven door armoede en lijden getekend wordt en je vervolgens door volharding heiligheid weet te bereiken praten we wel verder. muur.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Als jouw hele leven door armoede en lijden getekend wordt en je vervolgens door volharding heiligheid weet te bereiken praten we wel verder.
muur.gif

Het is gewoon niet bepaald m'n favoriete heilige, dat kan toch? Doe mij dan maar liever de H. Lidwina van Schiedam. dis.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Het is gewoon niet bepaald m'n favoriete heilige, dat kan toch? Doe mij dan maar liever de H. Lidwina van Schiedam.
dis.gif

Kan. Maar dit is de tweede keer binnen korte tijd dat je een beschimpende opmerking over haar maakt. Dat doet geen recht aan haar leven en hetgeen de heilige Geest door de Kerk over haar heeft verklaard.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Kan. Maar dit is de tweede keer binnen korte tijd dat je een beschimpende opmerking over haar maakt. Dat doet geen recht aan haar leven en hetgeen de heilige Geest door de Kerk over haar heeft verklaard.

Ik zal het nog eens overdenken, misschien houdt het wel wat verband met het topic dat ik net heb geopend. knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 months later...

Quote:

Mooi staaltje van kerkelijk politieke correctheid,zo,n Valentijnskaartje naar de andere denominatie,alleen je komt er geen stap mee verder met wat aardig doen tegen elkaar,mits je een fritkot bezit, is klantenaanwas wel geboden .

Is dit een verkapt verzoek om kaartjes te krijgen? devil.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ach, Valentijn is een goed initatief om werkgelegenheid te creeëren en de economie een boost te geven. In deze donkere tijden zie ik het als een morele verplichting om minstens een kaartje te versturen en zo mijn steentje bij te dragen aan een solide Nederland. Iedereen die roept dat Valentijnsdag commercieel is is in feite egoïstisch bezig.

Hetzelfde geldt voor kerst.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid